Ja, Outkast is een uitzondering. Maar als er een hiphop duo is dat funky en jazzy is, is het Outkast welquote:Op maandag 31 maart 2014 13:39 schreef Cici het volgende:
[..]
Jij gaat op de zondag, voor Outkast?
Das ook R&B/Rap toch?
Vond het toen zo vreemd dat Snoop Dogg daar kwam.
Wat had die nou met Jazz te maken?
Maar goed, tegenwoordig is het niet alleen maar Jazz meer.
Mijn vader ging vroeger vaak en had daar Chuck Berry gezien, das ook geen jazz, of James Brown, das meer funk.
Ach, voor elk wat wils.
Als ik het geld er voor had, dan ging ik vrijdag en zaterdag.
Jup.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, Outkast is een uitzondering. Maar als er een hiphop duo is dat funky en jazzy is, is het Outkast wel
twitter:northseajazz twitterde op woensdag 02-04-2014 om 11:06:42Minder goed nieuws voor #NSJ14 vandaag. The Isley Brothers hebben hun Europese tournee afgezegd. reageer retweet
quote:
Ja echt, tyfus.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:49 schreef Norrage het volgende:
Stevie Wonder en Pharrell hebben het wel een beetje zuur laten uitverkopen...ik ken veel mensen, echte jazzfans, die nu niet kunnen
Dit dusquote:Op zondag 25 mei 2014 13:49 schreef Norrage het volgende:
Stevie Wonder en Pharrell hebben het wel een beetje zuur laten uitverkopen...ik ken veel mensen, echte jazzfans, die nu niet kunnen
Komop. NSJ is al zo lang in de voorverkoop. Er zijn festivals die in 10 minuten uitverkopen. Daarnaast is het programma ook al een tijdje bekend. Als je nu nog geen kaartje hebt ben je gewoon te laat. Echte jazzfan of niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:49 schreef Norrage het volgende:
Nee. Als je elk jaar gaat, en elk jaar kan je een dag van tevoren nog een kaartje kopen...dan reken je daar op. Er zijn ook mensen die niet 6 maanden vooruit al weten of ze het weekend van NSJ wel kunnen.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:50 schreef Young_David het volgende:
[..]
Komop. NSJ is al zo lang in de voorverkoop. Er zijn festivals die in 10 minuten uitverkopen. Daarnaast is het programma ook al een tijdje bekend. Als je nu nog geen kaartje hebt ben je gewoon te laat. Echte jazzfan of niet.
Joe. Wat Norrage zegt. Kijk als het allemaal jazzfans waren, dan was ik/je/men te laat geweest, had ik kunnen accepteren. Nu gaat het om allemaal debielen die niet eens weten dat er uberhaupt jazz wordt gespeeld, laat staan weten wat jazz is. Het draait nagenoeg alleen maar om de popmuziek in Maas en Nile. Prima om de financien mee op orde te houden, maar mensen die voor datgene waar het festival ooit was bedoeld komen en dit niet direct willen plannen vissen naast het net.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:50 schreef Young_David het volgende:
[..]
Komop. NSJ is al zo lang in de voorverkoop. Er zijn festivals die in 10 minuten uitverkopen. Daarnaast is het programma ook al een tijdje bekend. Als je nu nog geen kaartje hebt ben je gewoon te laat. Echte jazzfan of niet.
Als je zaterdag gaat, vergeet dan Stevie Wonder niet. Is toch een levende legende en echt een genot om naar te kijken en luisteren!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:45 schreef Norrage het volgende:
Ohja leuk. Laat ik eens kijken wat ik moet zien:
Vrijdag:
Robert Glasper
Phronesis
Pharoah Sanders
Mehliana
Ploctones of Christian Mc Bride
Zaterdag:
(als ik dan ga)
Tigran
Ibrahim Maalouf
Sun Ra Dream Orkestra