SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Echt alles kut? wilde Rust wel kopen en dit is maar paar euro duurderquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
Lekker duur voor een zooi kutspellen.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
Lekker duur voor een zooi kutspellen.
Slimmerik, waarom denk je dat er Daily Deals en flash sales zijn?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:25 schreef Froop het volgende:
Ik zie Skyrim voor 50% staan, maar als ik het me goed herinner was ie eerst 75%. Ik zie het vaker dat ze die kortingen veranderen.
Zit voor mij niks tussen nee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt alles kut? wilde Rust wel kopen en dit is maar paar euro duurder
de call of duty onder de middeleeuwse games, net als WotRquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chivalry
Jammer dat 'ie niet voor OS X gemaakt is
Amazon Steam keys kan je gewoon kopen en het werkt in steam. Je moet alleen wel zorgen dat je een US adres heb staan in je profilequote:Op dinsdag 24 december 2013 13:28 schreef PirE het volgende:
Toch maar Borderlands 2 GOTY gekocht voor EUR 11,24. Wel via getgames omdat de prijs op steam ineens hoger is.
Er staat wel dat het een MAC-versie is maar ik kon de key gewoon activeren op mijn steam (PC). Op Amazon is hij nog goedkoper maar daar staat bij dat het US-only is.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:02 schreef Jorwol het volgende:
Als iemand nog Tomb Raider wil halen, check Amazon: http://www.amazon.com/gp/(...)sr=8-3&pi=SY200_QL40 5 dollar en je krijgt ook nog een 5 dollar giftcard. Weet alleen niet 100% zeker of het een Steamkey is.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:00 schreef SSJKliko het volgende:
[..]die wil ik, maar geen creditcard, crap..
Vreemd. Ik vind Max Payne 3 een bazenspel. Dat level in het voetbalstadion.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Max Payne 3 eerste indruk is meh
Graphics trippen hem nogal. Terwijl ik geen slechte vidoekaart heb ofzoquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef bascross het volgende:
[..]
Vreemd. Ik vind Max Payne 3 een bazenspel. Dat level in het voetbalstadion.
Welke versie heb je gekocht?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Graphics trippen hem nogal. Terwijl ik geen slechte vidoekaart heb ofzo
Gewoon de normale. geen DLCquote:
Neem aan dat ze wel Paypal ondersteunen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:57 schreef SSJKliko het volgende:
Is er voor Amazon een andere manier dan een cc?
Nee, doen ze niet..quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Neem aan dat ze wel Paypal ondersteunen.
Ik kreeg tevens een melding dat deze actie enkel voor US citizens is.quote:
Dat maakt niet uit, maak een account aan met Amerikaanse gegevens en 't is zo gepiept.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kreeg tevens een melding dat deze actie enkel voor US citizens is.
Mjah, dat is me dan weer teveel werkquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:00 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, maak een account aan met Amerikaanse gegevens en 't is zo gepiept.
Zo veel werk om het adres van een McDonalds op te zoeken en in te typenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Mjah, dat is me dan weer teveel werk
Absoluut.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:07 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Zo veel werk om het adres van een McDonalds op te zoeken en in te typen
Je bedoelt misschien het screen tearing in de filmpjes? Moet je vsync aanzettenquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Graphics trippen hem nogal. Terwijl ik geen slechte vidoekaart heb ofzo
Ja screen tearing ja, heb het aanstaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:24 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je bedoelt misschien het screen tearing in de filmpjes? Moet je vsync aanzetten.
http://www.geforce.com/whats-new/guides/max-payne-3-tweak-guide#1quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja screen tearing ja, heb het aanstaan
Zal vanavond nog wel een keer kijken ernaar, het principe is tof, maar het draait niet helemaal soepel op de 1 of andere manier
welkequote:Op dinsdag 24 december 2013 17:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
denk je leuk koop een game op steam, werkt die game niet
Fixed.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
denk je leuk koop een game op steam, werkt die game niet op mn crappy PC
skyrim,quote:
Ik wil bijna zeggen dat je het verdient door Skyrim te kopen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
skyrim,
tief die meuk er wel af en koop spacebound
Dan kan ik net zo goed niet gamenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:40 schreef Quotidien het volgende:
Hè, van die 50.000 mensen ben jij de enige bij wie Skyrim niet werkt, Steam heeft het op je gemunt!
Aan Starbound kun je ook maar beter niet beginnen, die game is nog in early bèta en dan word je overspannen.
mijn vote ging iig naar brothersquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:25 schreef Verbal het volgende:
Snap er echt geen reet van dat Chivalry Brothers heeft verslagen bij de vrije keus.
Zo'n mooi spel.
V.
op amazon is de GOTY $30, das 21 euro.., duurder als getgamesquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:28 schreef PirE het volgende:
Toch maar Borderlands 2 GOTY gekocht voor EUR 11,24. Wel via getgames omdat de prijs op steam ineens hoger is.
Er staat wel dat het een MAC-versie is maar ik kon de key gewoon activeren op mijn steam (PC). Op Amazon is hij nog goedkoper maar daar staat bij dat het US-only is.
Ja je bent helemaal nat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:06 schreef Salt_Seafood het volgende:
Vanavond gaat Rayman in de sale, ik voel 't aan mijn water.
Klopt ja. Vandaag ook weer niets.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:01 schreef Froop het volgende:
Tot nu toe zijn het redelijk teleurstellende aanbiedingen.
ja maar voor niets blijkbaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja je bent helemaal nat?
33%quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:02 schreef moddermonster het volgende:
De percentages staan er nog niet eens op...
Als COD afgeprijsd is tenminste
Is ook een meh spel. 1 en 2 al gespeeld?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Max Payne 3 eerste indruk is meh
Niet haten op codquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom neemt cod nou weer een waardevolle plek in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een whooping 6 euro kwijt geweest aan gnomoria, Solar 2 en 3D mark (voor die 2 euro, waarom niet..quote:
Fuck yesquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Is ook een meh spel. 1 en 2 al gespeeld?
Solar 2 heb ik gratis gekregen van Steam 2 kerstsales geleden ofzoquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
een whooping 6 euro kwijt geweest aan gnomoria, Solar 2 en 3D mark (voor die 2 euro, waarom niet..)
ik zie nu helaas dat in de laatste HiB Solar 2 is toegevoegd
GTA V was ook al zo. Nieuwe trend van Rockstar. Ach ja die games zijn toch meestal al bagger.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overigens is Max Payne 3 niks anders dan een cutscene festijnom de 3 minuten cut scenes
Gelukkigquote:
Ja precies, lijkt wel alsof er een andere shooter onder de Max Payne naam is gemaakt. Ach, voor die 4 euro geen echte miskoop ofzo, maar had graag een beter vervolg gezien op de eerste 2 delenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Gelukkig
Mja, Max Payne 3 heeft alles van zich afschud wat Max Payne Max Payne maakte. Tis één groot knalfestijn zonder de verhalende diepgang en de film noir stijl die de eerdere max payne's goed maakte.
Ik had de hele tijd het idee dat ik een of andere ondergemiddelde hollywood-film aan het kijken was, iig. Ook niet me ertoe kunnen zetten om hem uit te spelen
Meh. Vind het een erg in herhaling vallend spel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:37 schreef toetsenbordridder het volgende:
State of Decay is voor 9,49 toch wel goede deal?
Maar verder wel leuk of? Ben over het algemeen wel fan van zombie gamesquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:28 schreef Froop het volgende:
[..]
Meh. Vind het een erg in herhaling vallend spel.
Ja, ik heb zelf een xbox controller liggen voor de PC, dus die gebruik ik ervoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:30 schreef Skillstorm het volgende:
Castle Crashers heb ik ooit eens op de Xbox gespeeld bij een vriend, erg vermakelijk, iemand al gekocht voor op de PC? Zijn de controls te doen?
Ik heb zelf ook zat xbox controllers liggen hier, alleen krijg ik ze niet werkend op de pc. Heb jij nog aparte hardware of doe ik iets verkeerd?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:08 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf een xbox controller liggen voor de PC, dus die gebruik ik ervoor.
In het begin vond ik t echt lachen. Maar daarna idd constant hetzelfde aan het doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:28 schreef Froop het volgende:
[..]
Meh. Vind het een erg in herhaling vallend spel.
Heb je ook een wireless receiver? En is je controller ook draadloos of met draad? Ik had zelf een draadloze controller en een wireless receiver gekocht, en het werkte meteen super.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:22 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook zat xbox controllers liggen hier, alleen krijg ik ze niet werkend op de pc. Heb jij nog aparte hardware of doe ik iets verkeerd?
Ik heb er een paar met USB, maar dat is volgens mij meer voor de stroom, en gaat de rest dus draadloos. Ook een controller van Datel met usb maar die wordt weergegeven als unknown device.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:27 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb je ook een wireless receiver? En is je controller ook draadloos of met draad? Ik had zelf een draadloze controller en een wireless receiver gekocht, en het werkte meteen super.
Deze heb ik: http://www.blueface.nl/in(...)v5ybsCFcud3godNz4Anwquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb er een paar met USB, maar dat is volgens mij meer voor de stroom, en gaat de rest dus draadloos. Ook een controller van Datel met usb maar die wordt weergegeven als unknown device.
Waarschijnlijk gewoon zo'n pad kopen..
Twijfel nog over die game mischien is demo proberen ervan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Payday 2 gekocht in de sale. Bazenspel
Ach PD2 is nog niet in de daily, dus je kan nog even wachtenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:21 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Twijfel nog over die game mischien is demo proberen ervan
das waar iddquote:Op woensdag 25 december 2013 00:22 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ach PD2 is nog niet in de daily, dus je kan nog even wachten.
In het begin is het wel leuk, maar na een tijdje is de lol er af. Ben je net op weg naar een missie, krijg je weer een hulpkreet. Die moet je wel beantwoorden, want anders gaat de morale weer omlaag.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar verder wel leuk of? Ben over het algemeen wel fan van zombie games
jammerquote:Op woensdag 25 december 2013 00:49 schreef Froop het volgende:
[..]
In het begin is het wel leuk, maar na een tijdje is de lol er af. Ben je net op weg naar een missie, krijg je weer een hulpkreet. Die moet je wel beantwoorden, want anders gaat de morale weer omlaag.
Het is een mooi concept, maar het is niet fijn uitgewerkt.
zu teuer!quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:37 schreef toetsenbordridder het volgende:
State of Decay is voor 9,49 toch wel goede deal?
Wordt leuke tijd, wat een gamequote:Op woensdag 25 december 2013 02:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Zo, Dishonored gekocht. Schijnt een top spel te zijn, nooit aan toegekomen om hem te kopen.
Heb hem ook maar gekocht. Kon hem uiteindelijk niet laten liggen en toen het een Daily Deal was twijfelde ik te lang.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Zo, Dishonored gekocht. Schijnt een top spel te zijn, nooit aan toegekomen om hem te kopen.
Ben bijna aan het einde, en overweeg als ik er doorheen ben een onmiddellijke replayquote:Op woensdag 25 december 2013 02:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Mijn GOTY... jammer alleen dat hij van 2012 isquote:Op woensdag 25 december 2013 10:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wordt leuke tijd, wat een game
De percentages zijn dus veranderd. Leuke Steam fail weer.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:01 schreef mschol het volgende:
ahh, weer een price fuckup, FF8 met zonder korting in de flash sale
de rest 50%, benieuwd of dat nog veranderd
Heb je de DLC? Ben er zelf nog niet aan begonnen maar heb begrepen dat die zeker ook de moeite van het spelen waard isquote:Op woensdag 25 december 2013 11:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ben bijna aan het einde, en overweeg als ik er doorheen ben een onmiddellijke replay
V.
Ja, vorig jaar gekocht met een paar dlc's. Knife en Trials geloof ik. Is niet heel duidelijk te zien in Steam. Maar ik wil na een low-chaos-route eens voluit gaanquote:Op woensdag 25 december 2013 11:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb je de DLC? Ben er zelf nog niet aan begonnen maar heb begrepen dat die zeker ook de moeite van het spelen waard is
Haha kan me voorstellen, had het zelf vooral met Deus Ex: Human Revolution, was die "ik pak je bij je keel net zo lang tot je out gaat"-animaties zo zat! Tot ik ineens ontdekte dat ik twee zwaarden in m'n onderarm had en dat die animaties veel leuker zijn om keer op keer naar te kijkenquote:Op woensdag 25 december 2013 11:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar gekocht met een paar dlc's. Knife en Trials geloof ik. Is niet heel duidelijk te zien in Steam. Maar ik wil na een low-chaos-route eens voluit gaan
V.
nog steeds prijzig voor zo'n oude gamequote:Op woensdag 25 december 2013 11:01 schreef mschol het volgende:
ahh, weer een price fuckup, FF8 met zonder korting in de flash sale
de rest 50%, benieuwd of dat nog veranderd
Best leuk idd. Zat in een bundle laatst.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:49 schreef Verbal het volgende:
Trine2 voor die 1,70 ook maar aangeschaft. Zag er mooi uit op de trailer.
V.
Done.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
Als iedereen nou op Sherlock stemt dan kan die er nog wel af voor die 4 euro, anders is het ook zo karig, nog niks gekocht
opzich heb ik die paar euro best over voor dat spel (gewoon goeie game die je qua speeltijd er makkelijk uithaalt) maar gezien ze hebben geprobeerd het spel op te poetsen met oud materiaal, waardoor hij er slechter uitziet op momenten..quote:Op woensdag 25 december 2013 11:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nog steeds prijzig voor zo'n oude game
Toffe game, geweldig principe maar imo veels te kort. Zat middenin het spel en opeens had ik het per ongeluk uitgespeeldquote:
Zeker true, ik had de eh...gratis versiequote:Op woensdag 25 december 2013 13:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Toffe game, geweldig principe maar imo veels te kort. Zat middenin het spel en opeens had ik het per ongeluk uitgespeeld
Hopelijk doen ze wat met de feedback die ze voor deel 1 hebben ontvangen en maken ze een waardige (en omvangrijke!) opvolger, want het was inderdaad een hele toffe game verderquote:Op woensdag 25 december 2013 13:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeker true, ik had de eh...gratis versieMaar, die 9 euro kan ik er wel voor opbrengen.
Super toffe game. Gewoon, voor in de collectie!
Vorig jaar gekocht. Moet er nog eens echt goed in duiken, want je moet wel opletten hoe je je character opbouwt kwa abilities. Zomaar wat doen werkt niet. Maar speelde wel lekker weg, tot ik mijn character definitief de dood in joeg...quote:Op woensdag 25 december 2013 13:13 schreef Jorwol het volgende:
Ik weet niet meer wie Torchlight II had aanbevolen, maar wat een topgame! En dat voor die prijs in de daily
Ik speel met dit soort spellen nooit Hardcore:quote:Op woensdag 25 december 2013 14:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vorig jaar gekocht. Moet er nog eens echt goed in duiken, want je moet wel opletten hoe je je character opbouwt kwa abilities. Zomaar wat doen werkt niet. Maar speelde wel lekker weg, tot ik mijn character definitief de dood in joeg...
V.
Tof gedaan! Lijkt me trouwens wel echt een enorm werk om Atlas en P-Body te animeren, zoveel bewegende delen...quote:
Kijk de Behind the Scenes. Hij gebruik motion capture voor de animatie. Makkelijker en mooier ook nog eens.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tof gedaan! Lijkt me trouwens wel echt een enorm werk om Atlas en P-Body te animeren, zoveel bewegende delen...
Done, maar ik wil hem zelf ook voor 4 euro.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
Als iedereen nou op Sherlock stemt dan kan die er nog wel af voor die 4 euro, anders is het ook zo karig, nog niks gekocht
net eff te laat, was die 1,80 al kwijtquote:Op woensdag 25 december 2013 16:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Solar 2 zit nu ook gewoon in de Humble Bundle..
Duurt even die updatequote:Op woensdag 25 december 2013 19:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
RCT3 Platinum staat 50%, maar op de gamepagina is hij 70% eraf. Foutje?
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Een tip: Left 4 Dead 2 is gratis nu.
niet dat ik hem snel zal spelen, toch even meegepaktquote:Op woensdag 25 december 2013 19:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
dat heeft er eigenlijk geen reet mee te makenquote:Op woensdag 25 december 2013 19:35 schreef ems. het volgende:
Er zijn ook niet echt interessante games uitgekomen de afgelopen tijd
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ah. Dan begreep ik je "Weer geen -interessante- games" verkeerd.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heeft er eigenlijk geen reet mee te maken
genoeg spellen die ik nog wil hebben, maar dan wel met een normaal kortingsbedrag
Hoorde het net van een maat maar ik kan Steam helemaal niet bereiken?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bij mij ook onbereikbaar, de hele wereld wil L4D2 gratis binnenhalen denk ikquote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef Woods het volgende:
[..]
Hoorde het net van een maat maar ik kan Steam helemaal niet bereiken?
Dacht aan tzelfde idd, morgen nog een dagquote:Op woensdag 25 december 2013 20:27 schreef LinQ het volgende:
[..]
Bij mij ook onbereikbaar, de hele wereld wil L4D2 gratis binnenhalen denk ik
Ik vind L4D helemaal niks aan, wou stemmen voor mijn trading cardquote:Op woensdag 25 december 2013 20:28 schreef Woods het volgende:
[..]
Dacht aan tzelfde idd, morgen nog een dag
Als het niet weer een foutje is, net als met die Bioshock Season Passquote:Op woensdag 25 december 2013 20:28 schreef Woods het volgende:
[..]
Dacht aan tzelfde idd, morgen nog een dag
Wat was er toen gebeurd dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als het niet weer een foutje is, net als met die Bioshock Season Pass
Korting is er heel snel weer afgehaald. Ik weet niet of mensen het ook hebben kunnen kopen.quote:
Alsnog heb ik er wel een kleine vergoeding voor over. Dit hadden ze kunnen wetenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Korting is er heel snel weer afgehaald. Ik weet niet of mensen het ook hebben kunnen kopen.
Ik kreeg later ook nog een mail dat de 1e DLC in de aanbieding zou zijn, toen ik keek bleek die helemaal niet in de aanbieding.
nvm het doet het alquote:
En HL3 nooit meer.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:55 schreef MineraalWater het volgende:
Zal Left 4 Dead 3 wel eraan komen.
overratedquote:
Geen idee ik moet HL1, HL2 en ep 1 en 2 nog spelen.quote:
steam zit te kuttenquote:Op woensdag 25 december 2013 21:05 schreef beelz het volgende:
Voting has ended? Sale loopt toch tot 3 januari?
Behoorlijk inderdaad, de hele bende is onbereikbaar. Allemaal door gratis L4D2? Hoe is dat mogelijk? Iedereen heeft die toch al wel...quote:
Had ik nog niet, ik heb het net 30 seconden geprobeerd en nu weet ik ook waarom ik hem niet hadquote:Op woensdag 25 december 2013 21:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Behoorlijk inderdaad, de hele bende is onbereikbaar. Allemaal door gratis L4D2? Hoe is dat mogelijk? Iedereen heeft die toch al wel...
Tof spel manquote:Op woensdag 25 december 2013 21:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Had ik nog niet, ik heb het net 30 seconden geprobeerd en nu weet ik ook waarom ik hem niet had
Iedereen zat al meteen op mij te haten het eerste potjequote:Op woensdag 25 december 2013 21:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh god why, L4D2 gratis![]()
[ afbeelding ]
L4D2 is een tof spel maar de community is echt zwaar ruk. Fouten en onervarenheid worden totaal niet getolereerdquote:Op woensdag 25 december 2013 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Iedereen zat al meteen op mij te haten het eerste potje
Zo hatelijkquote:Op woensdag 25 december 2013 21:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh god why, L4D2 gratis![]()
[ afbeelding ]
Kwam redelijk mee het tweede rondje toen ik het doorkreeg. Zilveren medaille, 5 seconden van goud afquote:Op woensdag 25 december 2013 21:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
L4D2 is een tof spel maar de community is echt zwaar ruk. Fouten en onervarenheid worden totaal niet getolereerd![]()
Aan de andere kant heb je ook gewoon newbies die totaal niet luisteren naar goed bedoeld advies en je volledig negeren. Die bonjour ik ook met plezier uit de match.
Ah gelukkig, dacht al waarom wil de website niet ladenquote:Op woensdag 25 december 2013 21:39 schreef VelitoX het volgende:
Probeer nu op mn broertjes pc een gift naar mn pa zn steamaccount sturen... Ligt Steam dus plat (krijg ik geen steamguard mailtje), faaaaaal.
kan gebeurenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah. Dan begreep ik je "Weer geen -interessante- games" verkeerd.
Hier ook downquote:Op woensdag 25 december 2013 22:16 schreef DeeCruise het volgende:
2 dagen niet thuis geweest en nu totaal nergens in te komen op steam (store, community). Meer mensen last van?
Ok, thanks, dan maar afwachten om mijn gift te claimenquote:
Best dom van ze om een spel gratis weg te geven, alles crasht en niemand meer iets kan kopenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:38 schreef PirE het volgende:
Potverdorie, ik wil FM2014 kopen in de sale...
Steam won't take my money![]()
![]()
![]()
Ik had hem toch wel op mijn verlanglijstje staan om gewoon domweg te knallen maar niet voor ¤20.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet zomaar een spel, maar ook echt L4D2
Ik bedoel juist dat het een fucking goed spel is, wat sowieso duizendmiljard keer geclaimed gaat worden.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:44 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik had hem toch wel op mijn verlanglijstje staan om gewoon domweg te knallen maar niet voor ¤20.
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik bedoel juist dat het een fucking goed spel is, wat sowieso duizendmiljard keer geclaimed gaat worden.
Hoelang duurt de give away?
das de test om te kijken wat er gebeurd als ze het echt doenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:39 schreef Woods het volgende:
[..]
Best dom van ze om een spel gratis weg te geven, alles crasht en niemand meer iets kan kopen
Totdat L4D2 niet meer gratis isquote:Op woensdag 25 december 2013 22:56 schreef Zwappel het volgende:
Iemand enig idee hoe lang deze @%%%%^ ellende nog kan gaan duren?
tot alle russen en br's l4d hebbenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:56 schreef Zwappel het volgende:
Nee sorry, mijn glazen bol is kapotquote:Op woensdag 25 december 2013 22:56 schreef Zwappel het volgende:
Gewaagde post. Even kwooten.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:58 schreef Zwappel het volgende:
Als dit echt nog langer dan een paar uur gaat duren koop ik dus echt nooit meer in mijn leven wat bij die debielen.
pc masterracequote:Op woensdag 25 december 2013 22:58 schreef Zwappel het volgende:
Als dit echt nog langer dan een paar uur gaat duren koop ik dus echt nooit meer in mijn leven wat bij die debielen.
Is niet heel moeilijk hoor, want dit zou eigenlijk de eerste keer worden.. fijne indruk.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewaagde post. Even kwooten.
doeiquote:Op woensdag 25 december 2013 22:58 schreef Zwappel het volgende:
Ik kom nu wel langs enige schermpjes, maar het is traagquote:Op woensdag 25 december 2013 23:02 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Is niet heel moeilijk hoor, want dit zou eigenlijk de eerste keer worden.. fijne indruk.
Huilertquote:Op woensdag 25 december 2013 22:58 schreef Zwappel het volgende:
Tja, had wel een professionelere aanpak verwacht van iets als Steam eigenlijk, met zon L4D actie.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Huilert![]()
Normaal nooit problemen met steam en de rest werkt gewoon nog dus het is alleen de store.
Hoezo "professionelere aanpak"? Misschien kunnen ze er niets aan doen.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:08 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Tja, had wel een professionelere aanpak verwacht van iets als Steam eigenlijk, met zon L4D actie.
Wees er blij mee manquote:Op woensdag 25 december 2013 23:08 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Tja, had wel een professionelere aanpak verwacht van iets als Steam eigenlijk, met zon L4D actie.
Dingen gaan wel eens mis en dit was gewoon niet slim van ze nee maar om ze meteen af te schrijvenquote:Op woensdag 25 december 2013 23:08 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik hoef heel dat L4D niet, ik wilde wat anders gaan kopen.. Dat is het hele probleem juistquote:
Ik heb persoonlijk minder slechte ervaringen met EA eigenlijkquote:Op woensdag 25 december 2013 23:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dingen gaan wel eens mis en dit was gewoon niet slim van ze nee maar om ze meteen af te schrijvenHet is EA niet
Daar ligt je probleem je ziet niet dat EA kut isquote:Op woensdag 25 december 2013 23:10 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk minder slechte ervaringen met EA eigenlijk
Boeiend, ze doen een tof gebaar voor de kerst. Dat hun servers overuren lopen is logisch. Ze gaan geen servers bijzetten vanwege mensen zoals jij die 1 of 2x een spelletje kopen. Vaste Steam-klanten komen toch wel weer terug bij ze.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:09 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik hoef heel dat L4D niet, ik wilde wat anders gaan kopen.. Dat is het hele probleem juist
Precies al 8 jaar langquote:Op woensdag 25 december 2013 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Boeiend, ze doen een tof gebaar voor de kerst. Dat hun servers overuren lopen is logisch. Ze gaan geen servers bijzetten vanwege mensen zoals jij die 1 of 2x een spelletje kopen. Vaste Steam-klanten komen toch wel weer terug bij ze.
Ze hadden het toch kunnen verdelen oid? Niet erg professioneel zoals ik het al zei.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Boeiend, ze doen een tof gebaar voor de kerst. Dat hun servers overuren lopen is logisch. Ze gaan geen servers bijzetten vanwege mensen zoals jij die 1 of 2x een spelletje kopen. Vaste Steam-klanten komen toch wel weer terug bij ze.
Precies. De kosten die ze voor servers bijzetten moeten betalen, weegt niet op tegen die paar honderd mensen die hun eerste spelletje er niet kopen vanwege dit.quote:
Hoe verdelen? Bandbreedte ofzo? Had gekund, maar ze willen graag dat mensen hun cadeautje in ontvangst kunnen nemen denk ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:12 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ze hadden het toch kunnen verdelen oid? Niet erg professioneel zoals ik het al zei.
In zo'n kort tijdsbestek?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe verdelen? Bandbreedte ofzo? Had gekund, maar ze willen graag dat mensen hun cadeautje in ontvangst kunnen nemen denk ik.
Beter 2u er helemaal uit dan 2 dagen lang een trage kutstorequote:
Hadden ze beter een gift langzaam uit kunnen draaien naar iedereen die L4D2 nog niet op zijn acc had ofzoquote:Op woensdag 25 december 2013 23:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe verdelen? Bandbreedte ofzo? Had gekund, maar ze willen graag dat mensen hun cadeautje in ontvangst kunnen nemen denk ik.
Had allemaal gekund, maar het boeit steam geen ene ruk, en ik geef ze gelijkquote:Op woensdag 25 december 2013 23:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hadden ze beter een gift langzaam uit kunnen draaien naar iedereen die L4D2 nog niet op zijn acc had ofzo
2u? Dit is al langer aan de gang en gaat nog wel even duren vrees ik..quote:Op woensdag 25 december 2013 23:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter 2u er helemaal uit dan 2 dagen lang een trage kutstore
ze hadden gewoon random gifts kunnen versturen b.v.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 25 december 2013 23:14 schreef Zwappel het volgende:
[..]
2u? Dit is al langer aan de gang en gaat nog wel even duren vrees ik..
2 uur is het plat ofzo en het komt nu weer onlinequote:Op woensdag 25 december 2013 23:14 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk het is een kut service, wat denken ze wel een beetje gratis een spel weg geven.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:14 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Wat geef ik om dat kutspelquote:Op woensdag 25 december 2013 23:16 schreef Moro het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk het is een kut service, wat denken ze wel een beetje gratis een spel weg geven.
Wat geeft Steam om jou?quote:
Jij misschien niet. En je weet niet wat er aan de hand is, hoe kun je dat nou "onprofessioneel" noemen?quote:
Dat ze te weinig rekening houden met betalende klanten? Alle schooiers die nog nooit een spel in hun leven hebben gekocht komen nu die zooi claimen en ik kan wachten, lekker manquote:Op woensdag 25 december 2013 23:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij misschien niet. En je weet niet wat er aan de hand is, hoe kun je dat nou "onprofessioneel" noemen?
Hoe houden ze te weinig rekening met mensen dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:18 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dat ze te weinig rekening houden met betalende klanten? Alle schooiers die nog nooit een spel in hun leven hebben gekocht komen nu die zooi claimen en ik kan wachten, lekker man
Ga A.U.B. wegquote:Op woensdag 25 december 2013 23:18 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dat ze te weinig rekening houden met betalende klanten? Alle schooiers die nog nooit een spel in hun leven hebben gekocht komen nu die zooi claimen en ik kan wachten, lekker man
Ach, het is al tig sales zo dat elders de prijzen meestal interessanter zijn. Zo heb ik bijv EUIV voor 1/3 van de steamprijs gescoord op de humble store.quote:
quote:Het stemmen op de Keuze van de Community is beëindigd.
Heb je afkickproblemen van het stemmen? Je kan nog altijd inhoud beoordelen in de Community Hubs en voor games stemmen in Greenlight.
Zal wel zijn om de load te reducen ofzo. Beetje balen wel, kwam nog even stemmen voor ik naar bed ging. Morgen weer druk etc.quote:
Waar moet ik op stemmen?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zal wel zijn om de load te reducen ofzo. Beetje balen wel, kwam nog even stemmen voor ik naar bed ging. Morgen weer druk etc.
Ga nou maar weg huilliequote:Op woensdag 25 december 2013 23:18 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Werkt al een hele tijd op Macquote:Op donderdag 26 december 2013 00:51 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Tip: doe 'ipconfig /flushdns' in CMD en de store werkt weer
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:37 schreef ataxic het volgende:
het werkt, maar je komt niet verder met je mandje :/
Kan niks kopen, error 118
alles wijst daar op ja.. bizar maar tja, gratis, dus veel mensen die erop afkomen...quote:Op donderdag 26 december 2013 00:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Waarom staan de servers nu te roken? Puur door L4D2?
Giant bomb heeft er een quicklook van. Hele aparte game maar zie veel positieve reactiesquote:Op donderdag 26 december 2013 08:32 schreef mschol het volgende:
Is papers please? wat? hij klinkt eigenlijk wat lastig, en tegelijkertijd ook saai
wat?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:01 schreef Ame_thyst het volgende:
Note: One or more the items below have changed in price since you added it to your cart.
dan niet
Poeh poeh... nogal wat noten op je zang. Steam gaat je missen. Echt. En wij ook.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:18 schreef Zwappel het volgende:
[..]
nou ja, sommige mensen hebben duizenden euro's in steam geïnvesteerd. Dan mag je best wat service verwachten.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Poeh poeh... nogal wat noten op je zang. Steam gaat je missen. Echt. En wij ook.
V.
Oh wow hij is met kerst (quote:Op donderdag 26 december 2013 11:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nou ja, sommige mensen hebben duizenden euro's in steam geïnvesteerd. Dan mag je best wat service verwachten.
Mensen investeren ook duizenden in een auto en die kan ook wel is kapot gaanquote:Op donderdag 26 december 2013 11:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nou ja, sommige mensen hebben duizenden euro's in steam geïnvesteerd. Dan mag je best wat service verwachten.
Zeker. Maar zo'n zeikwaffel voor een eerste keer komen kijken? Tijdens een fucking weggeefactie nota bene?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik heb 'm gekocht. Ik vind 'm wel tofquote:Op donderdag 26 december 2013 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
Trials voor 5 euro?
Ik weet niet, volgens mij de demo wel eens gespeeld.
Dit en verder niet zo zeiken aub.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
Je kunt toch gewoon spelen... Ik kan in elk geval wel gewoon spelen, alleen de store werkt niet.
Dus dat scheelt geld uitgevenquote:Op donderdag 26 december 2013 12:43 schreef NJ het volgende:
Ik wil de Legendary Edition van Skyrim kopen, maar volgens Steam heb ik alle onderdelen van dat pakket al.
Ik wil dat geld juist uitgeven, want ik heb het spel nog niet.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wil dat geld juist uitgeven, want ik heb het spel nog niet.
Steam zegt dat je het al hebt, dus heb je het al. Steam is onfeilbaar!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wil dat geld juist uitgeven, want ik heb het spel nog niet.
Yep.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
De ultimate edition van New vegas is toch wel goedkoper geweest?
Eh? Steam is kut maar wel gratis games willen op dat kutplatform?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:54 schreef Woods het volgende:
Steam is ook dikke aidsWilde ik gister voor een maat en mij Max Payne 3 kopen is hij nu weer in prijs verhoogd
Geldt die L4D2 actie nog?
Door die actie lag Steam er gister uit waardoor die actie is verlopen. Einde van de rit, Steam had mijn geld kunnen krijgen maar dat hebben ze verspeeld door een gratis spel weg te gevenquote:Op donderdag 26 december 2013 12:55 schreef beelz het volgende:
[..]
Eh? Steam is kut maar wel gratis games willen op dat kutplatform?
Ze zullen je missen net zoals de Joden Hitler missen.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:56 schreef Woods het volgende:
[..]
Door die actie lag Steam er gister uit waardoor die actie is verlopen. Einde van de rit, Steam had mijn geld kunnen krijgen maar dat hebben ze verspeeld door een gratis spel weg te geven
Hij claimt op de winkelpagina van het losse spel inderdaad dat ik die al heb. Het staat niet in mijn lijst met games en ik heb het ook nooit gekocht.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Steam zegt dat je het al hebt, dus heb je het al. Steam is onfeilbaar!
Hij staat bij de T van The Elder Scrolls. Niet bij de S van Skyrim. Zo ben ik ook al eens de fout ingegaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij claimt op de winkelpagina van het losse spel inderdaad dat ik die al heb. Het staat niet in mijn lijst met games en ik heb het ook nooit gekocht.
Nu aan het downloaden, ben benieuwd.
Dat heb ik serieus al twee keer gecontroleerd. Maar hij staat er echt niet tussen.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Hij staat bij de T van The Elder Scrolls. Niet bij de S van Skyrim. Zo ben ik ook al eens de fout ingegaan.
bah, tyfus steam verneukt alle goede series als Team Fortress en Left4Deadquote:Op donderdag 26 december 2013 12:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
L4D2 krijgt ook hats zoals bij TF2 lekker cashen zometeen
ik snap sowieso die hele hats hype niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
bah, tyfus steam verneukt alle goede series als Team Fortress en Left4Dead
Straks krijgen we nog microtransacties en pre release DLC voor half life 3dan wil ik niet meer op deze planeet leven
HEY,quote:Op donderdag 26 december 2013 13:16 schreef mschol het volgende:
de huidige deals zijn niet veels soeps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Deus Ex:HR wel tof.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:16 schreef mschol het volgende:
de huidige deals zijn niet veels soeps
Deze. Deus Ex is zeker de moeite waard!quote:
Daar moet je blij mee zijn, L4D2 is alleen leuk met vrienden, als je met random volk gaat spelen dan krijg je ragequits en rambo-akties.quote:
Je kan het ook gewoon single player spelen met bots hoor.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:35 schreef djkoelkast het volgende:
Kun je dat spel niet allen spelen?Dan kan hij er gelijk weer af. Ik heb geen vrienden.
Maar dan nog in een heel 'team' toch? Ik heb er zo de pest aan als ik niet gewoon alles kan neermaaien wat beweegt.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:38 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon single player spelen met bots hoor.
1 Player 3 bots, altijd team van 4.. Alleen zonder bots is suïcidaal en onmogelijk, en in MP moet er ook fatsoenlijk samengewerkt worden anders fucked.. Leuke gamequote:Op donderdag 26 december 2013 13:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar dan nog in een heel 'team' toch? Ik heb er zo de pest aan als ik niet gewoon alles kan neermaaien wat beweegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |