SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Echt alles kut? wilde Rust wel kopen en dit is maar paar euro duurderquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
Lekker duur voor een zooi kutspellen.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
Lekker duur voor een zooi kutspellen.
Slimmerik, waarom denk je dat er Daily Deals en flash sales zijn?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:25 schreef Froop het volgende:
Ik zie Skyrim voor 50% staan, maar als ik het me goed herinner was ie eerst 75%. Ik zie het vaker dat ze die kortingen veranderen.
Zit voor mij niks tussen nee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt alles kut? wilde Rust wel kopen en dit is maar paar euro duurder
de call of duty onder de middeleeuwse games, net als WotRquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chivalry
Jammer dat 'ie niet voor OS X gemaakt is
Amazon Steam keys kan je gewoon kopen en het werkt in steam. Je moet alleen wel zorgen dat je een US adres heb staan in je profilequote:Op dinsdag 24 december 2013 13:28 schreef PirE het volgende:
Toch maar Borderlands 2 GOTY gekocht voor EUR 11,24. Wel via getgames omdat de prijs op steam ineens hoger is.
Er staat wel dat het een MAC-versie is maar ik kon de key gewoon activeren op mijn steam (PC). Op Amazon is hij nog goedkoper maar daar staat bij dat het US-only is.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:02 schreef Jorwol het volgende:
Als iemand nog Tomb Raider wil halen, check Amazon: http://www.amazon.com/gp/(...)sr=8-3&pi=SY200_QL40 5 dollar en je krijgt ook nog een 5 dollar giftcard. Weet alleen niet 100% zeker of het een Steamkey is.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:00 schreef SSJKliko het volgende:
[..]die wil ik, maar geen creditcard, crap..
Vreemd. Ik vind Max Payne 3 een bazenspel. Dat level in het voetbalstadion.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Max Payne 3 eerste indruk is meh
Graphics trippen hem nogal. Terwijl ik geen slechte vidoekaart heb ofzoquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef bascross het volgende:
[..]
Vreemd. Ik vind Max Payne 3 een bazenspel. Dat level in het voetbalstadion.
Welke versie heb je gekocht?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Graphics trippen hem nogal. Terwijl ik geen slechte vidoekaart heb ofzo
Gewoon de normale. geen DLCquote:
Neem aan dat ze wel Paypal ondersteunen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:57 schreef SSJKliko het volgende:
Is er voor Amazon een andere manier dan een cc?
Nee, doen ze niet..quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Neem aan dat ze wel Paypal ondersteunen.
Ik kreeg tevens een melding dat deze actie enkel voor US citizens is.quote:
Dat maakt niet uit, maak een account aan met Amerikaanse gegevens en 't is zo gepiept.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kreeg tevens een melding dat deze actie enkel voor US citizens is.
Mjah, dat is me dan weer teveel werkquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:00 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, maak een account aan met Amerikaanse gegevens en 't is zo gepiept.
Zo veel werk om het adres van een McDonalds op te zoeken en in te typenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Mjah, dat is me dan weer teveel werk
Absoluut.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:07 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Zo veel werk om het adres van een McDonalds op te zoeken en in te typen
Je bedoelt misschien het screen tearing in de filmpjes? Moet je vsync aanzettenquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Graphics trippen hem nogal. Terwijl ik geen slechte vidoekaart heb ofzo
Ja screen tearing ja, heb het aanstaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:24 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je bedoelt misschien het screen tearing in de filmpjes? Moet je vsync aanzetten.
http://www.geforce.com/whats-new/guides/max-payne-3-tweak-guide#1quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja screen tearing ja, heb het aanstaan
Zal vanavond nog wel een keer kijken ernaar, het principe is tof, maar het draait niet helemaal soepel op de 1 of andere manier
welkequote:Op dinsdag 24 december 2013 17:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
denk je leuk koop een game op steam, werkt die game niet
Fixed.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
denk je leuk koop een game op steam, werkt die game niet op mn crappy PC
skyrim,quote:
Ik wil bijna zeggen dat je het verdient door Skyrim te kopen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
skyrim,
tief die meuk er wel af en koop spacebound
Dan kan ik net zo goed niet gamenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:40 schreef Quotidien het volgende:
Hè, van die 50.000 mensen ben jij de enige bij wie Skyrim niet werkt, Steam heeft het op je gemunt!
Aan Starbound kun je ook maar beter niet beginnen, die game is nog in early bèta en dan word je overspannen.
mijn vote ging iig naar brothersquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:25 schreef Verbal het volgende:
Snap er echt geen reet van dat Chivalry Brothers heeft verslagen bij de vrije keus.
Zo'n mooi spel.
V.
op amazon is de GOTY $30, das 21 euro.., duurder als getgamesquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:28 schreef PirE het volgende:
Toch maar Borderlands 2 GOTY gekocht voor EUR 11,24. Wel via getgames omdat de prijs op steam ineens hoger is.
Er staat wel dat het een MAC-versie is maar ik kon de key gewoon activeren op mijn steam (PC). Op Amazon is hij nog goedkoper maar daar staat bij dat het US-only is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |