O nou we deden even wat snels en we gaan kerst nog een ander moment 'inhalen'quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:19 schreef minilot het volgende:
Zohee, je kerstster is prima gerezen M!Dank voor het alsnog plaatsen van foto's!
Je decoratiehert op tafel is toch wel van een kitscherige verukkelijkheid hoor.
![]()
Volgens jaar is kerst bij mij thuis (dus ik heb nog een jaar om een eettafel te kopen) en dan ga ik de boel ook maar eens stevig versieren thematiseren
[..]
Wat is het geworden Probs?
Ik moest trouwens even komen gourmetten bij de schoonfamilie gisterenavond. Voor straf, omdat ik kerst de laatste jaren zo 'culinair verantwoord' heb gemaakt.![]()
wat is dit voor lekker toetje?quote:Op zondag 29 december 2013 12:52 schreef minilot het volgende:
Ten overvloede, maar hier nog even een paar niet-telefoonfoto's van wat ik had gemaakt..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu zat ik na die appelsneeuw en de candy cane-meringue met een koelkast vol eierdooiers
[..]
Omenalumi, ofwel 'appelsneeuw'. Heel lekker, fruitig en licht toetje voor na een zware maaltijd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat is dit voor lekker toetje?
dank je. Heet het in het Nederlands ook appel saus? Waar koop je zoiets? En die koekjes zijn die zoetig?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Omenalumi, ofwel 'appelsneeuw'. Heel lekker, fruitig en licht toetje voor na een zware maaltijd.Recept:
http://scandifoodie.blogspot.nl/2011/08/omenalumi-apple-snow.html
Extra lekker is het om daar dan wat knapperig bij te serveren. Ik maakte pain d'amande:
http://www.davidlebovitz.(...)ain-damande-cookies/
Zal wel appelmoes zijnquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dank je. Heet het in het Nederlands ook appel saus? Waar koop je zoiets? En die koekjes zijn die zoetig?
Ik denk dat je hier moet zijn voor nog een maand te gaanquote:
Ohquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier moet zijn voor nog een maand te gaanCUL / Kerstdiner 2014! Inspiratie-, voorpret- en adviestopic
Dit is het topic voor 2013
oo appelmoes. Doet me denken aan wat mijn moeder soms maakt: geklopte eiwit met suiker op eigengemaakte appelmoes en dan eventjes in de ovenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:36 schreef minilot het volgende:
Ja, appelmoes. Zelf maken is wel zo lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |