Zou ik ook tof vinden.quote:Op zondag 29 december 2013 16:04 schreef Bleie het volgende:
Leuk idee!
Het zou ook rondom een bepaald ingrediënt kunnen draaien?
Voor een zelfgemaakte pizza heb je geen pizza-oven nodigquote:Op zondag 29 december 2013 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja precies! Ik heb bv geen pastamachine of pizzaoven dus als er perse verse pasta of zelfgemaakte pizza gemaakt moet worden kan ik niet meedoen helaas.
+1quote:Op zondag 29 december 2013 13:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik wilde jou bedanken voor dit superleuke en inspirerende topic! Er zijn veel mensen, inclusief ik, die recepten hebben gebruikt van dit topic en idd fijn dat hier geen ONZ van is gemaakt.
Jouw hulp en bijdrage was fantastisch, evenals hulp van andere CUL-lers hier.
Super super bedankt en hopelijk tot volgend jaar!
Liefs, kleine chef
+2quote:
Dat is echt een wedstrijd. Hoewel ik dat ook leuk vind, is dat nu volgens mij niet echt de bedoeling. Daarbij ben ik altijd bang dat het dan altijd al eerder een wedstrijd word wie de mooiste foto's kan maken.quote:Op zondag 29 december 2013 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje als dit ideeCUL / [CUL Wedstrijd] CUL in de keuken! Gevulde Pasta
Die wint Robinquote:Op maandag 30 december 2013 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is echt een wedstrijd. Hoewel ik dat ook leuk vind, is dat nu volgens mij niet echt de bedoeling. Daarbij ben ik altijd bang dat het dan altijd al eerder een wedstrijd word wie de mooiste foto's kan maken.
Dat met die foto's blijf je toch houdenquote:Op maandag 30 december 2013 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is echt een wedstrijd. Hoewel ik dat ook leuk vind, is dat nu volgens mij niet echt de bedoeling. Daarbij ben ik altijd bang dat het dan altijd al eerder een wedstrijd word wie de mooiste foto's kan maken.
Ik heb een restantje van de pulled pork volledig gemixed met de restant van 1 van de sausen en op een broodje gemikt als lunch.quote:Op zondag 29 december 2013 12:52 schreef minilot het volgende:
En verder nog iemand iets leuks gedaan met de restjes?
Wat is het geworden Probs?quote:Op zondag 29 december 2013 11:18 schreef Probability het volgende:
Ik lees nog even mee, ik ga met oudjaar een kerstdiner koken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |