quote:Op donderdag 26 december 2013 23:50 schreef Molo het volgende:
Hot damn! Das een goed maal én het ziet er prachtig uit!
Dank jullie wel, zo-is-dat ik wil al jaren een nieuw servies en nu vond ik net voor kerst dit servies. Ben er helemaal weg van. Heb nu 3x 6 borden aangeschaft, voor de rest wordt gespaard. Is de serie Asa Home a table, bestaat al sinds 1972 dus bied toekomst mogelijkheden om alles op het gemak bij elkaar te sparen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:29 schreef Zo-is-dat het volgende:
Sv-tje, wat een prachtig bord voor die bouillon ook!
Het ziet er allemaal zo knus uit!quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:57 schreef RoelerMF het volgende:
Alvast de eerste drie foto's die ik met mijn eigen telefoon had gemaakt
Ik kan je wel een keer een zakje met gedroogde plakjes sturen hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Het ziet er echt fantastisch uit minilot. Ik zou dat schaaltje kroepoek wel op willen eten
Aw das echt superlief maar het is jouw kroepoek, niet de mijnequote:Op zondag 29 december 2013 13:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik kan je wel een keer een zakje met gedroogde plakjes sturen hoor.Eeuwig houdbaar en als je dan zin hebt in kroepoek hoef je ze maar tien tellen te frituren.
Boeien. Maak ik gewoon weer nieuw.quote:Op zondag 29 december 2013 13:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aw das echt superlief maar het is jouw kroepoek, niet de mijne
Ik wilde jou bedanken voor dit superleuke en inspirerende topic! Er zijn veel mensen, inclusief ik, die recepten hebben gebruikt van dit topic en idd fijn dat hier geen ONZ van is gemaakt.quote:Op zondag 29 december 2013 13:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Boeien. Maak ik gewoon weer nieuw.![]()
Maarreh, als over een paar dagen blijkt iedereen alle verhalen en foto's heeft gepost, dan is het maar 'ns tijd om afscheid te nemen van het topic, lieve CUL-ers!
Alvast iedereen bedankt voor deze bijzonder leuke (en opvallend gedoe- en onzinloze!) reeks![]()
Tot volgend jaar hè?
Dit! Ik vond het een geweldig topic! De Soep der Soepen blijft erin hier. En ook verder heel veel aan gehad. Veel dank!quote:Op zondag 29 december 2013 13:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik wilde jou bedanken voor dit superleuke en inspirerende topic! Er zijn veel mensen, inclusief ik, die recepten hebben gebruikt van dit topic en idd fijn dat hier geen ONZ van is gemaakt.
Jouw hulp en bijdrage was fantastisch, evenals hulp van andere CUL-lers hier.
Super super bedankt en hopelijk tot volgend jaar!
Liefs, kleine chef
Maar maar maar maar kunnen we dan geen nieuw topic openen waarin je ons van al je fratsen op de hoogte houdt want dit is gewoon genieten hoor! En je foto's, het ziet er zó mooi uit! Je kunt toch ons gewoon op de hoogte blijven houden van alles wat je probeert en wat je wil proberen en gaat proberen en absoluut nooit probeert?!quote:Op zondag 29 december 2013 13:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Boeien. Maak ik gewoon weer nieuw.![]()
Maarreh, als over een paar dagen blijkt iedereen alle verhalen en foto's heeft gepost, dan is het maar 'ns tijd om afscheid te nemen van het topic, lieve CUL-ers!
Alvast iedereen bedankt voor deze bijzonder leuke (en opvallend gedoe- en onzinloze!) reeks![]()
Tot volgend jaar hè?
Dan zijn wij dus niet de enigen die hebben lopen poetsen met kerst.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:11 schreef Molo het volgende:
Wij hebben net de badkamer en bovenverdieping lopen schoonmaken met zijn twee (treurig... I know
). Meneer is nu stukkie hardlopen en ik ga zo de boel in elkaar zetten qua eten. Tijd ging iets sneller voorbij dan we dachten
![]()
Maar goed, kalkoenrolletjes met wat pasta, oesterzwammen en truffelsaus is zo in elkaar gezet gelukkig.
Ha, dat hebben wij volgend jaar! Voor het eerst kerst bij ons thuis. Wel fijn, want dan hoef ik eens niet het halve dorp door te slepen met enorme tupperwaredozen met saus enzo.quote:Op zondag 29 december 2013 14:22 schreef sieske het volgende:
[..]
Dan zijn wij dus niet de enigen die hebben lopen poetsen met kerst.I.v.m. verhuizing moesten we wel afgelopen dagen, maar nu zitten we lekker op onze nieuwe meubeltjes in ons nieuwe huisje.
Misschien maandelijks voor een bepaald thema koken? En dan zelf kiezen of je daarin een hapje, ontbijt of een uitgebreid diner maakt. Gewoon om ons elke keer een beetje in iets te verdiepen. Dat lijkt me wel tof.quote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef minilot het volgende:
Bleie, FFt en Sjaam - dank voor het voortzetten van zoete, lieve kerstgedachtes
Ik zat wel te denken: nu blijkt dat het toch wel leuk is om elkaar hier te helpen bij recepten, wellicht is het dan leuk om een soort kookclub-achtige topicreeks te openen, waarbij experimenteerlustige en kookgrage CUL-ers bijvoorbeeld eens per twee weken met z'n allen één supertof en enigzins bijzonder recept maken, dat we dan per wisselbeurt uitkiezen..
Eens over denken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |