Daarom ook onder een ander account he.quote:Op maandag 23 december 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zou me kapot schamen.
je hoeft je niet te schamen voor je eigen lichaamquote:Op maandag 23 december 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zou me kapot schamen.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker normaal idd als je zo'n moeder hebt. Groot kans dat je een keer na moet blijven op de middelbare school en dat je je moeder dan met een van je maten in bed aantreft ofzo.
Oh jij hebt ook Idiocracy gekeken dusquote:Op maandag 23 december 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he.
Evolutie is in het menselijke ras op een mislukking uitgelopen aangezien we de enige diersoort zijn waar de minder succesvolle paupers zich sneller voortplanten.
Dan nog. Altijd wel iemand die er dan achter komt... Ik zie het nut er ook niet van in. Waarom zou ik dat in hemelsnaam doenquote:Op maandag 23 december 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom ook onder een ander account he.
Eens. Daarom worden we er ook niet slimmer op. Natuurlijke selectie is in de westerse wereld nihil.quote:Op maandag 23 december 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he.
Evolutie is in het menselijke ras op een mislukking uitgelopen aangezien we de enige diersoort zijn waar de minder succesvolle paupers zich sneller voortplanten.
Ze is smerig en moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Een burkagebod zou ik met haar in het achterhoofd serieus overwegen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ken hem. Zeker wel een.toffe gozer
Met knetter heb ik ook altijd gelachen hoor. Ze is echt wel een maf wijf.
En zo is 't.quote:Op maandag 23 december 2013 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
je hoeft je niet te schamen voor je eigen lichaam
iedereen is mooi op zijn manier
Niet in dat opzicht. Ik ben niet preuts of onzeker, maar ik zou dat gewoon heel raar vinden om te doen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
je hoeft je niet te schamen voor je eigen lichaam
iedereen is mooi op zijn manier
Toch lekker, allemaal mannen die je willen neuken.quote:Op maandag 23 december 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan nog. Altijd wel iemand die er dan achter komt... Ik zie het nut er ook niet van in. Waarom zou ik dat in hemelsnaam doen
quote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker normaal idd als je zo'n moeder hebt. Groot kans dat je een keer na moet blijven op de middelbare school en dat je je moeder dan met een van je maten in bed aantreft ofzo.
Nee, dit zei ik al op de kleuterschool.quote:Op maandag 23 december 2013 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh jij hebt ook Idiocracy gekeken dus
boeren zijn niet domquote:Op maandag 23 december 2013 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dit zei ik al op de kleuterschool.
Ik zat ook alleen maar met domme kutboeren in de klas dus dan is 1 en 1 al snel 2.
Nou op dat soort mannen zit ik niet te wachten hoor. Die op je zitten te fappen en je dan gaan dm'enquote:Op maandag 23 december 2013 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch lekker, allemaal mannen die je willen neuken.
Niets mis met de waarheid.quote:Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef Adames het volgende:
al hoorde ik gisteren wel heel erg vaak 'domme kutboeren' op station eindhoven, maar goed
Volgens mij zou jij op dit moment iedere vent die m omhoog krijgt je zolderkamer inslepen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou op dat soort mannen zit ik niet te wachten hoor. Die op je zitten te fappen en je dan gaan dm'enWant zo zal het wel gaan denk ik.
Nee hoor ik ben nogal kieskeurig. En mijn zolderkamer is niet erg comfortabel trouwensquote:Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij op dit moment iedere vent die m omhoog krijgt je zolderkamer inslepen.
Boeren = hier niet letterlijk het beroep. Net zoals je een hoer kan zijn zonder achter het raam te staan.quote:Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
loonwerkers zijn dom, niet de boeren
brainportquote:Op maandag 23 december 2013 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Eindhoven is ongeveer meest intelligente regio van Europa man.
dank.quote:Op maandag 23 december 2013 20:23 schreef Doublepain het volgende:
TV tip:
21:00 Arsenal - Chelsea
20:30 VI
Keuzes keuzes
Daar wonen ook geen boeren.quote:Op maandag 23 december 2013 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]
ok, was dan even een misverstand tussen onsquote:Op maandag 23 december 2013 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Boeren = hier niet letterlijk het beroep. Net zoals je een hoer kan zijn zonder achter het raam te staan.
Alleen maar door de buitenlanders die daar werken. Van de brabander hoef je het niet te hebben hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Geeft niet vriend.quote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ok, was dan even een misverstand tussen ons
Lui nestquote:Op maandag 23 december 2013 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dank.
Ik ga zo slapen denk ik
oh haha xDquote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles buiten Amsterdam -> boertjes
Dat is van twee jaar geleden joh.quote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/245(...)egio-ter-wereld.html
Dus dan is het niet meer waar?quote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is van twee jaar geleden joh.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oh ja, die zijn nu zeker allemaal wegquote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet serieus te nemen. Ik vraag me sowieso af hoe ze dat meten.quote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/245(...)egio-ter-wereld.html
Dat zou wel verstandig zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja, die zijn nu zeker allemaal weg
cbs heeft behoorlijk wat gegevensquote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet serieus te nemen. Ik vraag me sowieso af hoe ze dat meten.
Dat komt omdat je niet zo slim bent.quote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vraag me sowieso af hoe ze dat meten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |