Je moet wel extreme foto's posten anders moet je je mond houden volgens haar.quote:Op maandag 23 december 2013 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
* kijkt
KnetterKrankJorum moet weer haar kut vol met pepernoten storten om daarna lekker ludiek, lekker gek, haar tetten vol te hangen met kerstballen en andere feestelijke frutsels.
Ik kan niet meer in KPD.quote:Op maandag 23 december 2013 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
* kijkt
KnetterKrankJorum moet weer haar kut vol met pepernoten storten om daarna lekker ludiek, lekker gek, haar tetten vol te hangen met kerstballen en andere feestelijke frutsels.
Die vriend van haar zou gewoon fulltime zn pik in haar bek moeten proppen zodat wij geen last van haar hebben. Voor hem ook gelijk de enige zekerheid dat ze zich niet laat uitwonen door 2 negers met aids.quote:Op maandag 23 december 2013 20:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet wel extreme foto's posten anders moet je je mond houden volgens haar.
Wat vond je van anoniempje anoniempjequote:Op maandag 23 december 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Ik ga niet kijken, ik wacht wel op goede foto's in het Tjackatopic.
Wat een ontzettend gore trol is dat toch.quote:Op maandag 23 december 2013 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
* kijkt
Het zou je vriendin maar zijn, die vriend moet echt geen ballen hebben maar zulke wijven moet je gewoon hard aanpakken. Sjezusquote:Op maandag 23 december 2013 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die vriend van haar zou gewoon fulltime zn pik in haar bek moeten proppen zodat wij geen last van haar hebben. Voor hem ook gelijk de enige zekerheid dat ze zich niet laat uitwonen door 2 negers met aids.
Niet zoveelquote:Op maandag 23 december 2013 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat vond je van anoniempje anoniempje
Linkquote:Op maandag 23 december 2013 20:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zit daar een meisje thegirlnextdoor met een paar hele speciale tetten.
Lekker verantwoord ook om in zo'n toestand de weg op te gaanquote:Op maandag 23 december 2013 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kut
En ja thuis gekomen. Die 1 uur en 15 minute met de auto naar huis.was zwaar. Gelijk me bed ingedoken, en was half 3 weer wakker
Jammer dat je alleen beleefd " goh wat mooi Knetter " mag zeggen in dat topic. Anders ben je gelijk al aan het " bashen "quote:Op maandag 23 december 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ontzettend gore trol is dat toch.
Ja, ziekelijk topic is het.quote:Op maandag 23 december 2013 20:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen beleefd " goh wat mooi Knetter " mag zeggen in dat topic. Anders ben je gelijk al aan het " bashen "
die.vriend post zelf in het piemeltopicquote:Op maandag 23 december 2013 20:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zou je vriendin maar zijn, die vriend moet echt geen ballen hebben maar zulke wijven moet je gewoon hard aanpakken. Sjezus
Ik heb haar wel 'meegemaakt' in andere topics, T2000 dacht ik en dan is ze heel leuk.quote:Op maandag 23 december 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ontzettend gore trol is dat toch.
Het piemeltopic... Ik ben blij dat ik niet in KPD kom.quote:Op maandag 23 december 2013 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die.vriend post zelf in het piemeltopic
ohquote:Op maandag 23 december 2013 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus??quote:Op maandag 23 december 2013 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Al dat walgelijke geslijm daar ook. Zoek 10 seconden en je hebt 1000 geweldig mooie vrouwen in wat voor positie dan ook. Nee, gaan ze daar zitten fappen op zulke foto's.quote:
tjacka welquote:Op maandag 23 december 2013 20:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het piemeltopic... Ik ben blij dat ik niet in KPD kom.
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 23 december 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb haar wel 'meegemaakt' in andere topics, T2000 dacht ik en dan is ze heel leuk.
Ik begrijp daar echt geen snars van, zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zullen je niet missen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:14 schreef Elan het volgende:
Welk topic ik ga wel een positieve opmerking geven, ban neem ik voor lief dan.
deze vrouwen zijn wat echterquote:Op maandag 23 december 2013 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al dat walgelijke geslijm daar ook. Zoek 10 seconden en je hebt 1000 geweldig mooie vrouwen in wat voor positie dan ook. Nee, gaan ze daar zitten fappen op zulke foto's.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al dat walgelijke geslijm daar ook. Zoek 10 seconden en je hebt 1000 geweldig mooie vrouwen in wat voor positie dan ook. Nee, gaan ze daar zitten fappen op zulke foto's.
Voor het nageslacht.quote:Op maandag 23 december 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp daar echt geen snars van, zal wel aan mij liggen.
Ten tijden van haar zwangerschap poste ze vrolijk dat ze zich had laten uitwonen door 2 kerels en in het zelfde topic reageert haar vriend ook.quote:
ik dacht ik red dat makkelijkquote:Op maandag 23 december 2013 20:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker verantwoord ook om in zo'n toestand de weg op te gaanKon je niet daar pitten?
Je kind zal dat later maar zien... nee.quote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor het nageslacht.
Ze heeft een kind met hem.
Watquote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ten tijden van haar zwangerschap poste ze vrolijk dat ze zich had laten uitwonen door 2 kerels en in het zelfde topic reageert haar vriend ook.
Het zal je moeder maar zijn, de teringquote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ten tijden van haar zwangerschap poste ze vrolijk dat ze zich had laten uitwonen door 2 kerels en in het zelfde topic reageert haar vriend ook.
ja daar heb je het probleemquote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je 't echt wilt hebben dan moet je een wijf gaan versieren.
Geen grap.quote:
zo zijn er wel meer, ik ben blij dat anouk niet mijn moeder isquote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zal je moeder maar zijn, de tering
JJH is wel een toffe gozer, taxichauffeur volgens mij post wel eens in GC of PTA.quote:
Of met je leraar van +60quote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker normaal idd als je zo'n moeder hebt. Groot kans dat je een keer na moet blijven op de middelbare school en dat je je moeder dan met een van je maten in bed aantreft ofzo.
ja ik ken hem. Zeker wel een.toffe gozerquote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
JJH is wel een toffe gozer, taxichauffeur volgens mij post wel eens in GC of PTA.
Stom dat je dan zo'n wijf kiest.
Karina lijkt me niet een type die dat doet, die is veel te netjes.quote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Karina ook wel iemand die onder een ander account daar foto's post.
Nee honderd keer nee Kapiquote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
Dat soort mensen zouden een voortplantingsverbod moeten krijgen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen grap.
Overigens poste ze toen ook constant tetten pics met zo'n ranzig dikke buik eronder. Toen had je een lasmasker nodig om veilig dat topic te bekijken.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
Dat klopt. Ik zou me kapot schamen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Karina lijkt me niet een type die dat doet, die is veel te netjes.
nee johquote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
Echt he.quote:Op maandag 23 december 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort mensen zouden een voortplantingsverbod moeten krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |