Voor het nageslacht.quote:Op maandag 23 december 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp daar echt geen snars van, zal wel aan mij liggen.
Ten tijden van haar zwangerschap poste ze vrolijk dat ze zich had laten uitwonen door 2 kerels en in het zelfde topic reageert haar vriend ook.quote:
ik dacht ik red dat makkelijkquote:Op maandag 23 december 2013 20:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker verantwoord ook om in zo'n toestand de weg op te gaanKon je niet daar pitten?
Je kind zal dat later maar zien... nee.quote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor het nageslacht.
Ze heeft een kind met hem.
Watquote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ten tijden van haar zwangerschap poste ze vrolijk dat ze zich had laten uitwonen door 2 kerels en in het zelfde topic reageert haar vriend ook.
Het zal je moeder maar zijn, de teringquote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ten tijden van haar zwangerschap poste ze vrolijk dat ze zich had laten uitwonen door 2 kerels en in het zelfde topic reageert haar vriend ook.
ja daar heb je het probleemquote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je 't echt wilt hebben dan moet je een wijf gaan versieren.
Geen grap.quote:
zo zijn er wel meer, ik ben blij dat anouk niet mijn moeder isquote:Op maandag 23 december 2013 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zal je moeder maar zijn, de tering
JJH is wel een toffe gozer, taxichauffeur volgens mij post wel eens in GC of PTA.quote:
Of met je leraar van +60quote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker normaal idd als je zo'n moeder hebt. Groot kans dat je een keer na moet blijven op de middelbare school en dat je je moeder dan met een van je maten in bed aantreft ofzo.
ja ik ken hem. Zeker wel een.toffe gozerquote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
JJH is wel een toffe gozer, taxichauffeur volgens mij post wel eens in GC of PTA.
Stom dat je dan zo'n wijf kiest.
Karina lijkt me niet een type die dat doet, die is veel te netjes.quote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Karina ook wel iemand die onder een ander account daar foto's post.
Nee honderd keer nee Kapiquote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
Dat soort mensen zouden een voortplantingsverbod moeten krijgen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen grap.
Overigens poste ze toen ook constant tetten pics met zo'n ranzig dikke buik eronder. Toen had je een lasmasker nodig om veilig dat topic te bekijken.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
Dat klopt. Ik zou me kapot schamen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Karina lijkt me niet een type die dat doet, die is veel te netjes.
nee johquote:Op maandag 23 december 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
Echt he.quote:Op maandag 23 december 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort mensen zouden een voortplantingsverbod moeten krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |