Ik ben trots op jequote:
En verdomd als het niet waar is, ik moest lachenquote:Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een fipo.
Heb deze grap altijd al eens willen maken.
Karina is een Friend of the Israel Philharmonic Orchestraquote:Op maandag 23 december 2013 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een fipo.
Heb deze grap altijd al eens willen maken.
Je bent zelf een slechte TTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
http://www.mediacourant.nl/?p=164530quote:Johan Derksen denkt dat zijn VI-collega Wilfred Genee door de jaren heen een stuk beter verteerbaar is geworden. Dat vertelt de voetbalanalist in weekblad Story. Derksen is er blij mee. “Hij is in de loop der jaren veranderd. Wilfred kwam destijds als groentje bij ons binnen. Hij was eerst een onuitstaanbaar ventje. Hij dacht alles beter te weten en kon echt het bloed onder je nagels vandaan halen! Maar Lili heeft hem gelukkig veranderd. Wilfred is nu milder en verstandiger.“
Genee heeft nu ‘menselijke trekjes’, aldus Derksen. “Dat was even wennen. Voor het eerst in zijn leven leerde hij ook te luisteren. Ik denk zelfs dat hij thuis niets anders doet. Want volgens mij heeft hij thuis geen ene reet te vertellen.”
Zelf zit Derksen in dezelfde situatie, stelt hij. “Voetbal Internatioanl gebruiken wij om lekker uit te razen. Dan mogen we even helemaal los gaan, waarna wij thuis weer een paar dagen onze mond moeten houden.”
“Mijn vrouw kijkt er al niet meer naar. Ze vindt het ordinair, platvloers en totaal ongeschikt voor uitzending. Ze kijkt alleen elke maand of RTL mijn salaris heeft overgemaakt.“
Allemaal oude uitsprakenquote:Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=164530
Ook mag hij geen sms-, mail- of telefoonverkeer meer hebben met voetballers. De man wordt door een gerenommeerd onderzoeksbureau een 'risicobron' genoemd.quote:Wij trekken nu aan de noodrem en besluiten dat, per direct, de heer (...) niet meer welkom is op De Toekomst
Dennis Bergkamp en Wim Jonk
Grappig dat Derksen het heeft over 'bloed onder je nagels vandaan halen' en 'milder geworden' Net of Derksen zelf mild is en of hij nooit het bloed onder de nagels van anderen haalt.quote:
Sjakie Wolff denk ikquote:Op maandag 23 december 2013 20:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Grensoverschrijdend gedrag' prominent clublid leidt tot onrust bij Ajax
Iemand een idee wie dat lid is cq kan zijn
Er is toch een special VI op oudejaarsavond?quote:Op maandag 23 december 2013 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
Laatste van het jaar.Ik ga ze missen.
Nee, we gaan met VI het jaar uit. 3.5 uur VI. Ben alleen zelf in het buitenlandquote:Op maandag 23 december 2013 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
Laatste van het jaar.Ik ga ze missen.
Dat zullen wel highlights zijn neem ik aan?quote:Op maandag 23 december 2013 20:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er is toch een special VI op oudejaarsavond?
Gaat een epic MP4 wordenquote:Op maandag 23 december 2013 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, we gaan met VI het jaar uit. 3.5 uur VI. Ben alleen zelf in het buitenland
Nee, dat is normaal wel zo, maar dit keer is het echt een speciale Oud&Nieuw uitzendingquote:Op maandag 23 december 2013 20:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zullen wel highlights zijn neem ik aan?
De beste cabaretshow van Nederland mocht willen dat het de helft van het niveau van VI haalt.quote:
De rol van kantineheld zou Pietertje niet misstaan.quote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Pietertje een keer uitnodigen.
Nou ja zou een vooruitgang zijn op wat er normaal zit ja.quote:Op maandag 23 december 2013 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De rol van kantineheld zou Pietertje niet misstaan.
Zal toch niet live zijn lijkt me. Wilfried zal sowieso wel thuis moeten zijn van het vrouwtje.quote:Op maandag 23 december 2013 20:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, dat is normaal wel zo, maar dit keer is het echt een speciale Oud&Nieuw uitzending
Wilfred's vrouw heeft niets te vertellen thuisquote:Op maandag 23 december 2013 20:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Zal toch niet live zijn lijkt me. Wilfried zal sowieso wel thuis moeten zijn van het vrouwtje.
Schijnt van wel, ach de magie van TV en LOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 23 december 2013 20:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Zal toch niet live zijn lijkt me. Wilfried zal sowieso wel thuis moeten zijn van het vrouwtje.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:30 schreef De_Dorstige het volgende:
Danny V weer met z'n kattengejank.
Wat boeit dat als je Escha dagelijks in je bed hebt liggen?quote:Op maandag 23 december 2013 20:30 schreef De_Dorstige het volgende:
Danny V weer met z'n kattengejank.
Staat nog nét in de Top gelukkig.quote:
Geef hem is ongelijkquote:Op maandag 23 december 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
Danny zingt dit nu wel maar die gaat gewoon Escha helemaal uitwonen natuurlijk.
Ik kan hem geen ongelijk geven, wat jijquote:Op maandag 23 december 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
Danny zingt dit nu wel maar die gaat gewoon Escha helemaal uitwonen natuurlijk.
Nog net, dus laag, jammer.quote:Op maandag 23 december 2013 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat nog nét in de Top gelukkig.
In het eerste uur.quote:
tab tab spatiequote:Op maandag 23 december 2013 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie weten vast de sneltoets voor 'invoeren' hier op FOK!?
tabtab spatie FTWquote:Op maandag 23 december 2013 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie weten vast de sneltoets voor 'invoeren' hier op FOK!?
quote:
Topshow.quote:
Op een laptop is het gewoon super joh.quote:Op maandag 23 december 2013 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind tab tab spatie niet zo heel handig hoor.
Ligt er heel erg aanquote:Op maandag 23 december 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een laptop is het gewoon super joh.
Inderdaadquote:Op maandag 23 december 2013 20:37 schreef Max23 het volgende:
Dammes Waasdorp is trouwens helemaal geen verzonnen naam
Waarheid.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Spelers zoals Vormer, Dijkhuizen en Hupperts moeten een eigen club oprichten
Met hun irritante haardracht
quote:
quote:
Hij kijkt alsof ie zit te kakkenquote:
Meer punten.quote:Op maandag 23 december 2013 20:39 schreef Shreyas het volgende:
Wat een gelul, toen Suarez eenmaal weg was werden we 3 keer op rij kampioen
Strond in zijn ogen ja.quote:Op maandag 23 december 2013 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij kijkt alsof ie zit te kakken
quote:
Alt-S zocht ik dus..quote:
Rangers.quote:Op maandag 23 december 2013 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Celtic 10M betalen? Die zitten toch aan de grond?
Uh okquote:
oa Ajax.quote:Op maandag 23 december 2013 20:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het debielste is, is dat Nederlandse clubs Luuk de Jong willen.
Allang niet meerquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
"Niet meer" zegt genoeg.
Iemand die mislukt is bij BMG moet niet eens naar gekeken worden
Onzin, hij zal vast niet slechter zijn dan Sigthorsson of Bojanquote:Op maandag 23 december 2013 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
"Niet meer" zegt genoeg.
Iemand die mislukt is bij BMG moet niet eens naar gekeken worden
Als je streeft naar het niveau "mislukt bij BMG" stop dan gewoon gelijk als club.quote:Op maandag 23 december 2013 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onzin, hij zal vast niet slechter zijn dan Sigthorsson of Bojan
Oh dat dacht ik ook iddquote:Op maandag 23 december 2013 20:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik dacht dat ze zeiden de "Pub"
Oke onno hoes.quote:Op maandag 23 december 2013 20:52 schreef Onnoman het volgende:
achter wilfred zit een lekker wijf.. iemand plaatje voor mij?
Annoquote:Op maandag 23 december 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Vraag me af wat er voor in de plaats komt...
Gamme dugoutquote:Op maandag 23 december 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Vraag me af wat er voor in de plaats komt...
We horen het.quote:Op maandag 23 december 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Kadoelen is gewoon een wijk in Amsterdam Noord.
Dan gaan we Karina opgevenquote:Op maandag 23 december 2013 20:54 schreef Onnoman het volgende:
nieuwe rubriek invoeren.. de voetbalmokkel van de week
hallo mevrouwquote:
bij nieuwedam?quote:Op maandag 23 december 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Kadoelen is gewoon een wijk in Amsterdam Noord.
Niet meer als profclub.quote:Op maandag 23 december 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Volewijckers bestaat nog steeds Johan.
Nee als amateurclub. Klopt. Zitten nog wel in Noord.quote:Op maandag 23 december 2013 20:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Niet meer als profclub.
quote:
Die milf of haar roodharige dochter?quote:Op maandag 23 december 2013 20:56 schreef Onnoman het volgende:
ik wil foto van vrouwtje achter wilfred
quote:Op maandag 23 december 2013 20:56 schreef De_Dorstige het volgende:
Die mongolen van Amstel die dachten dat dit een goed item was, omg.
milfquote:Op maandag 23 december 2013 20:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Die milf of haar roodharige dochter?
quote:Op maandag 23 december 2013 20:56 schreef Onnoman het volgende:
ik wil foto van vrouwtje achter wilfred
Beide zijn spuuglelijkquote:Op maandag 23 december 2013 20:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
achter wilfred he.. niet achter johan !!quote:Op maandag 23 december 2013 20:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |