De beste cabaretshow van Nederland mocht willen dat het de helft van het niveau van VI haalt.quote:
De rol van kantineheld zou Pietertje niet misstaan.quote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Pietertje een keer uitnodigen.
Nou ja zou een vooruitgang zijn op wat er normaal zit ja.quote:Op maandag 23 december 2013 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De rol van kantineheld zou Pietertje niet misstaan.
Zal toch niet live zijn lijkt me. Wilfried zal sowieso wel thuis moeten zijn van het vrouwtje.quote:Op maandag 23 december 2013 20:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, dat is normaal wel zo, maar dit keer is het echt een speciale Oud&Nieuw uitzending
Wilfred's vrouw heeft niets te vertellen thuisquote:Op maandag 23 december 2013 20:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Zal toch niet live zijn lijkt me. Wilfried zal sowieso wel thuis moeten zijn van het vrouwtje.
Schijnt van wel, ach de magie van TV en LOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 23 december 2013 20:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Zal toch niet live zijn lijkt me. Wilfried zal sowieso wel thuis moeten zijn van het vrouwtje.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:30 schreef De_Dorstige het volgende:
Danny V weer met z'n kattengejank.
Wat boeit dat als je Escha dagelijks in je bed hebt liggen?quote:Op maandag 23 december 2013 20:30 schreef De_Dorstige het volgende:
Danny V weer met z'n kattengejank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |