Ik mag alleen maar handbagage meenemen, want skeere zwerver als ik ben heb ik natuurlijk het goedkoopste ticket geboektquote:Op maandag 23 december 2013 15:17 schreef Joe-Momma het volgende:
Gewoon in je koffer stoppen. Sowieso NIET in je handbagage.
Ja daar dacht ik ook aan, maar vrienden die daar nu zitten zeggen dat post gewoon doodleuk 3 maanden later aankomt. Of helemaal niet.quote:
Spreek je over een paar jaar dan wel weerquote:Op maandag 23 december 2013 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
Ja ik heb net besloten dat ik ze sowieso mee ga nemen, dus nu is de vraag een beetje: HOE?
Iemand kwam al op het geniale idee om ze door ze in een bakje met wat sla en tomaat te gooien. Dan is 't net een notensalade.
Of idd festival-style gewoon bij je ballen verstoppen.
Denk je dat die medewerkers achterlijk zijn ofzo?quote:Op maandag 23 december 2013 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
Ja ik heb net besloten dat ik ze sowieso mee ga nemen, dus nu is de vraag een beetje: HOE?
Iemand kwam al op het geniale idee om ze in een bakje met wat sla en tomaat te gooien. Dan is 't net een notensalade.
Beter krijg je wat FOK!tijd in de belgische bak, wil wel weten hoe het met je afloopt.quote:Op maandag 23 december 2013 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
Iemand kwam al op het geniale idee om ze in een bakje met wat sla en tomaat te gooien. Dan is 't net een notensalade.
Wil je nog wel als bubba je voor is dan?quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef o.us2.0 het volgende:
Stuur mij een PM in welke gevangenis je gaat zitten voor een bezoekje.
Als het lukt doe Drinky de groeten.
Ik word vrijwel elke keer gefouilleerd. Heb dan geen ballen maar ze voelen overal hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe vaak hebben ze jou bij je ballen gecontroleerd?
Precies. Dat.
Wat heeft hij dan gedaan?quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef o.us2.0 het volgende:
Stuur mij een PM in welke gevangenis je gaat zitten voor een bezoekje.
Als het lukt doe Drinky de groeten.
je ziet eruit als een traficante?quote:Op maandag 23 december 2013 15:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik word vrijwel elke keer gefouileerd. Heb dan geen ballen maar ze voelen overal hoor.
Hmm, bij mij is het eigenlijk alleen wat over m'n benen aaien en dat was 't. Meestal komen ze niet in de buurt van m'n ballen.quote:Op maandag 23 december 2013 15:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik word vrijwel elke keer gefouilleerd. Heb dan geen ballen maar ze voelen overal hoor.
Kijk als je het nou in je handbagage doet en ze vinden het kun je nog altijd zeggen: "o sorry wist ik niet", en kom je er met een beetje geluk vanaf met een boete. Maar als het bij je ballen zit dan is het een heel ander verhaalquote:Op maandag 23 december 2013 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hmm, bij mij is het eigenlijk alleen wat over m'n benen aaien en dat was 't. Meestal komen ze niet in de buurt van m'n ballen.
Ja. Je bent een vieze junk of je bent 't niet hè.quote:Op maandag 23 december 2013 15:39 schreef Piet__Piraat het volgende:
Je kunt die dingen ook gewoon niet meenemen? Of zeg ik nu iets heel geks?
http://www.euronews.com/2(...)-addicts-in-hungary/quote:Drug consumption is considered as serious a crime as possessing a small amount of a controlled substance, so punishable by up to two years imprisonment.
Op zich is t ook geen gek idee. Maar waarom koop je t niet gewoon in nederland?quote:Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk hoe beter de truffelsalade me lijkt.
Aah, sorry.quote:Op maandag 23 december 2013 15:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil ze mee naar Boedapest nemen, niet andersom.
Zijn niet zo heel veel vluchten TS, ik heb de diensten aldaar ingelicht met een linkje naar dit topicquote:Op maandag 23 december 2013 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vlieg deze week naar Boedapest
[..]
ik vlieg vanaf Brussel en zowel in België
Mail? Ik heb gewoon even m'n zwager gebeld, die werkt bij de douane in Brussel. Succes!quote:Op maandag 23 december 2013 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
Jaja, grappig. Screenshot van de mails graag.
KLB / Mensen die preutse meisjes mee naar huis nemenquote:Op maandag 23 december 2013 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hmm, bij mij is het eigenlijk alleen wat over m'n benen aaien en dat was 't. Meestal komen ze niet in de buurt van m'n ballen.
Paupers als jij vliegen van Charleroiquote:
Lijkt me duidelijk, maar dat was de vraag niet.quote:Op maandag 23 december 2013 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Paupers als jij vliegen van Charleroi
Salade mag wel toch? Is geen vloeistof.quote:Op maandag 23 december 2013 16:24 schreef richolio het volgende:
Ik weet niet hoe streng de controle is. Bij Rotterdam airport waren ze niet streng, ook geen honden niks. Maar mijn nicht kreeg van de week bij schiphol een 100% controleEn volgens mij mag je uberhaupt geen salade oid mee naar binnen nemen toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |