Ik mag alleen maar handbagage meenemen, want skeere zwerver als ik ben heb ik natuurlijk het goedkoopste ticket geboektquote:Op maandag 23 december 2013 15:17 schreef Joe-Momma het volgende:
Gewoon in je koffer stoppen. Sowieso NIET in je handbagage.
Ja daar dacht ik ook aan, maar vrienden die daar nu zitten zeggen dat post gewoon doodleuk 3 maanden later aankomt. Of helemaal niet.quote:
Spreek je over een paar jaar dan wel weerquote:Op maandag 23 december 2013 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
Ja ik heb net besloten dat ik ze sowieso mee ga nemen, dus nu is de vraag een beetje: HOE?
Iemand kwam al op het geniale idee om ze door ze in een bakje met wat sla en tomaat te gooien. Dan is 't net een notensalade.
Of idd festival-style gewoon bij je ballen verstoppen.
Denk je dat die medewerkers achterlijk zijn ofzo?quote:Op maandag 23 december 2013 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
Ja ik heb net besloten dat ik ze sowieso mee ga nemen, dus nu is de vraag een beetje: HOE?
Iemand kwam al op het geniale idee om ze in een bakje met wat sla en tomaat te gooien. Dan is 't net een notensalade.
Beter krijg je wat FOK!tijd in de belgische bak, wil wel weten hoe het met je afloopt.quote:Op maandag 23 december 2013 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
Iemand kwam al op het geniale idee om ze in een bakje met wat sla en tomaat te gooien. Dan is 't net een notensalade.
Wil je nog wel als bubba je voor is dan?quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef o.us2.0 het volgende:
Stuur mij een PM in welke gevangenis je gaat zitten voor een bezoekje.
Als het lukt doe Drinky de groeten.
Ik word vrijwel elke keer gefouilleerd. Heb dan geen ballen maar ze voelen overal hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe vaak hebben ze jou bij je ballen gecontroleerd?
Precies. Dat.
Wat heeft hij dan gedaan?quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef o.us2.0 het volgende:
Stuur mij een PM in welke gevangenis je gaat zitten voor een bezoekje.
Als het lukt doe Drinky de groeten.
je ziet eruit als een traficante?quote:Op maandag 23 december 2013 15:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik word vrijwel elke keer gefouileerd. Heb dan geen ballen maar ze voelen overal hoor.
Hmm, bij mij is het eigenlijk alleen wat over m'n benen aaien en dat was 't. Meestal komen ze niet in de buurt van m'n ballen.quote:Op maandag 23 december 2013 15:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik word vrijwel elke keer gefouilleerd. Heb dan geen ballen maar ze voelen overal hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |