Ik lees dat spotting rond de eisprong ook wel voorkomt, misschien is dat het?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:15 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Proficiat risu, dat is overduidelijk een streep!!
Ik was 15 dagen geleden gewoon normaal ongesteld, en nu een aantal dagen achter elkaar spotting. Voor de gemoedsrust net wel even een testje ertegenaan gegooid, en die was ook negatief. Ergens ook maar goed ook, want toen ik ongesteld was hebben we nog een goed feestje gehad, en ik zou het heel kut hebben gevonden als ik zwanger was in de wetenschap dat ik toch best wat alcohol gedronken heb..
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:42 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Meh.. Beetje zeurderig gevoel in m'n onderbuik. Verwacht er niet zoveel meer van deze maand. Had toch eigenlijk wel een beetje verwacht in 2013 nog zwanger te zijn. Nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen denk ik!
Hier was ronde 7 raak dus ja... ;-)quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
:-) Nouja, 7 is een goede ronde toch? ;-) succes vanmiddag!
Met mezelf echt zielig vinden wacht ik nog even tot ik bloed heb gezien ;-) Tot die tijd is alles nog mogelijk natuurlijk, maar voor m'n gevoel wordt het 'm niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:51 schreef Risu het volgende:
GM, eerste echo vandaag toch? Spannend zeg.
Toen jij zwanger bleek te zijn, dacht ik meteen, ja hallo, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven. We zijn ongeveer gelijk begonnen, en onze trouwdatum is ook bijna hetzelfde enzo.
Bedankt voor de felicitaties. Ik bel nog even niet hoor. Eerst even laten bezinken. En bovendien zitten er hier 2 praktijken, dus ik moet nog even kijken welke ik wil. (zelfde afstand ongeveer, dus dat maakt niks uit)
Mocht het trouwens toch misgaan hier, dan ben ik alsnog erg blij dat het überhaupt gelukt is. Dit tweede streepje betekent dat ik niks van mijn moeders problemen heb, en dat is voor mij al reden genoeg om te juichen. Maar vooralsnog gaan we er van uit dat wij gewoon een Septemberkindje krijgen![]()
Mijn man is trouwens erg nuchter hieronder. Die zegt, ja we proberen al zo lang, is niet gek dat het dan een keer lukt.![]()
Isabella ook al niks. Ronde 7 dan maar. Ik ging altijd met iets lekkers op de bank zitten. Een dagje mezelf heel zielig vinden, en daarna weer normaal doen.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:44 schreef Risu het volgende:
Yay! Ik mag ook jompels!![]()
Ik moet er steeds naar kijken, ben bang dat ie ineens weg is ofzo. HAHA grap, dat idee.
Vanavond bij schoonouders eten, dan gaan we het meteen vertellen, want ze leven zo mee. En als het niet blijft plakken, dan wil ik ook dat ze dat weten. 30e mijn ouders. Die wonen helaas wat verder, maar dan zijn we er voor mijn zusjes verjaardag.
oh ja, en mocht iemand mij hier herkend hebben inmiddels. (je weet maar nooit) dan hoop ik dat diegene zijn mond nog even kan houden.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag 38 sinds het eerste begin van mijn vorige menstruatie, eisprong gehad op dag 22, nog geen spoortje bloed en een zwangerschapstest die niet negatiever had kunnen zijn.
Nee sorry, ik had me vergist. Eisprong was op dag 26 gerekend vanaf de eerste dag met bloedverlies van mijn vorige menstruatie. Maar ik had pas rood bloed toen op dag vijf, dus ik weet niet welke dag dag 1 is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:44 schreef LadyBlack het volgende:
Risu gefeliciteerd!die test is hartstikke duidelijk hoor!
DaD, dat duurt lang!Heb je vaker zoveel tijd tussen eisprong en menstruatie? Anders geldt nog altijd 'geen bloed is goed' he?
En lieve dames, er breekt een nieuw jaar aan waarin jullie vast allemaal zwanger gaan worden!
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef kwakz0r het volgende:
Heb volgens mij in heel WOHTS maar 1 iemand herkend. Die was wel in 1 keer goed trouwens
Dag 1 is de eerste dag met helder bloed, dacht ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee sorry, ik had me vergist. Eisprong was op dag 26 gerekend vanaf de eerste dag met bloedverlies van mijn vorige menstruatie. Maar ik had pas rood bloed toen op dag vijf, dus ik weet niet welke dag dag 1 is.. (Is dit te volgen?)
Oh, bekend probleem... altijd een paar dagen bruinverlies hier. Zo leuk, je weet al wat komen gaat, maar blijft toch nog wat hoop houden omdat dat echte bloed uitblijftquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee sorry, ik had me vergist. Eisprong was op dag 26 gerekend vanaf de eerste dag met bloedverlies van mijn vorige menstruatie. Maar ik had pas rood bloed toen op dag vijf, dus ik weet niet welke dag dag 1 is.. (Is dit te volgen?)
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kom nu echt gedag zwaaien! We hebben een knippertje![]()
Ik blijf meelezen en duimen met jullie!
Nee, geen kloon. Maar wel vaak dingen verteld waardoor men me zou kunnen herkennen in het echie zeg maar. En ik weet natuurlijk niet wie er meelurkt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]gefekiciteerd! ik had al een vermoeden dat t raak zou zijn bij je. knap dat je gewacht hebt met testen. En jij bent een kloon dus? dat had ik niet door
geen idee of ik je ken, heb je niet herkend. Heb volgens mij in heel WOHTS maar 1 iemand herkend. Die was wel in 1 keer goed trouwens
Super! Gefeliciteerd, tot straks in Z&Gquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kom nu echt gedag zwaaien! We hebben een knippertje![]()
Ik blijf meelezen en duimen met jullie!
Doe je adres maar in een pm/dm dan stuur ik ze naar je op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef blob87 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En ja, ik heb interesse in ovulatietesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |