quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:44 schreef Risu het volgende:
Yay! Ik mag ook jompels!![]()
Ik moet er steeds naar kijken, ben bang dat ie ineens weg is ofzo. HAHA grap, dat idee.
Vanavond bij schoonouders eten, dan gaan we het meteen vertellen, want ze leven zo mee. En als het niet blijft plakken, dan wil ik ook dat ze dat weten. 30e mijn ouders. Die wonen helaas wat verder, maar dan zijn we er voor mijn zusjes verjaardag.
oh ja, en mocht iemand mij hier herkend hebben inmiddels. (je weet maar nooit) dan hoop ik dat diegene zijn mond nog even kan houden.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag 38 sinds het eerste begin van mijn vorige menstruatie, eisprong gehad op dag 22, nog geen spoortje bloed en een zwangerschapstest die niet negatiever had kunnen zijn.
Nee sorry, ik had me vergist. Eisprong was op dag 26 gerekend vanaf de eerste dag met bloedverlies van mijn vorige menstruatie. Maar ik had pas rood bloed toen op dag vijf, dus ik weet niet welke dag dag 1 is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:44 schreef LadyBlack het volgende:
Risu gefeliciteerd!die test is hartstikke duidelijk hoor!
DaD, dat duurt lang!Heb je vaker zoveel tijd tussen eisprong en menstruatie? Anders geldt nog altijd 'geen bloed is goed' he?
En lieve dames, er breekt een nieuw jaar aan waarin jullie vast allemaal zwanger gaan worden!
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef kwakz0r het volgende:
Heb volgens mij in heel WOHTS maar 1 iemand herkend. Die was wel in 1 keer goed trouwens
Dag 1 is de eerste dag met helder bloed, dacht ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee sorry, ik had me vergist. Eisprong was op dag 26 gerekend vanaf de eerste dag met bloedverlies van mijn vorige menstruatie. Maar ik had pas rood bloed toen op dag vijf, dus ik weet niet welke dag dag 1 is.. (Is dit te volgen?)
Oh, bekend probleem... altijd een paar dagen bruinverlies hier. Zo leuk, je weet al wat komen gaat, maar blijft toch nog wat hoop houden omdat dat echte bloed uitblijftquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee sorry, ik had me vergist. Eisprong was op dag 26 gerekend vanaf de eerste dag met bloedverlies van mijn vorige menstruatie. Maar ik had pas rood bloed toen op dag vijf, dus ik weet niet welke dag dag 1 is.. (Is dit te volgen?)
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kom nu echt gedag zwaaien! We hebben een knippertje![]()
Ik blijf meelezen en duimen met jullie!
Nee, geen kloon. Maar wel vaak dingen verteld waardoor men me zou kunnen herkennen in het echie zeg maar. En ik weet natuurlijk niet wie er meelurkt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]gefekiciteerd! ik had al een vermoeden dat t raak zou zijn bij je. knap dat je gewacht hebt met testen. En jij bent een kloon dus? dat had ik niet door
geen idee of ik je ken, heb je niet herkend. Heb volgens mij in heel WOHTS maar 1 iemand herkend. Die was wel in 1 keer goed trouwens
Super! Gefeliciteerd, tot straks in Z&Gquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kom nu echt gedag zwaaien! We hebben een knippertje![]()
Ik blijf meelezen en duimen met jullie!
Doe je adres maar in een pm/dm dan stuur ik ze naar je op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef blob87 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En ja, ik heb interesse in ovulatietesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |