Klein beetje is al genoegquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:37 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ik plas niet van die grote plassenik heb meestal geen potje vol
maar wel een goede tip
bedankt
Ik heb nog niet getest nee, leek me niet nodig aangezien ik ongesteld was geworden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heb je vorige maand misschien te vroeg getest of te weinig HCG aangemaakt voor je twee streepjes.....
heb je er momenteel al eens een testje tegen aan gegooit?
oh ik dacht dat je een beetje bloeding bedoelde.. ipv er vol tegen aan leeglopen zeg maar..quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:08 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Ik heb nog niet getest nee, leek me niet nodig aangezien ik ongesteld was geworden.
Het zal wel niks zijn, maar nu je het zegt, toch maar morgen misschien voor de zekerheid een testje doen..
Je dat dacht ik ook, maar daarna zei ze "ongesteld geworden"quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:07 schreef Stormqueen het volgende:
Vol leeglopen? Ze had toch spotting? Of lees ik er naast?
LMN, ik herken het niet, maar kan van alles zijn; blaasontsteking, spotting, menstruatie of innesteling. Als je goedkope testjes hebt liggen gewoon even testje doen, just in case
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |