quote:Op donderdag 26 december 2013 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SQ, wat raar zeg, er is idd geen verschil te zien.
Overigens lees ik dat SQ zegt dat het niet de eerste ochtendplas moet zijn, maar dat is wel de bedoeling hoor.Je kan ook wel positief plassen met latere urine, maar de concentratie is het hoogst in die eerste plas. Vandaar dat die dus aangeraden wordt.
Ermahgerd, visualquote:Op donderdag 26 december 2013 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan pak je toch een maatbeker? En desnoods doe je het in douche of de badkuip, net even wat meer ruimte.
quote:
Merciquote:Op donderdag 26 december 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://stores.ebay.nl/klackstar/
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]als je niet veel drinkt kan een middag- of avondplas even goed. Ik testte s middags áltijd duidelijker dan s morgensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SQ, wat raar zeg, er is idd geen verschil te zien.
Overigens lees ik dat SQ zegt dat het niet de eerste ochtendplas moet zijn, maar dat is wel de bedoeling hoor.Je kan ook wel positief plassen met latere urine, maar de concentratie is het hoogst in die eerste plas. Vandaar dat die dus aangeraden wordt.
disclaimer
oh pffffiew!quote:Op donderdag 26 december 2013 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, dat is wel een heel vrije interpretatie van wat ik zeiik bedoel dat als: geen twee potten thee voordat de ochtend voorbij is
dit!quote:Op donderdag 26 december 2013 21:23 schreef Bloesem. het volgende:
Ik heb het plassen in een potje tot een skill weten te maken na relatief veel blaasontstekingen, haha!
Mijn truuk is: potje tegen je foef houden (ja, er tegenaan), plassen, potje in de gaten houden, bij half potje vol t potje (met een subtiele swing) van je afbewegen, uitplassen, score!!
voor blaasontsteking testen kan je beter een 'midstream' plasje inleveren. Dus eerst een beetje plassen, dan opvangen en dan de rest uitplassen. Maar dit terzijde.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:23 schreef Bloesem. het volgende:
Ik heb het plassen in een potje tot een skill weten te maken na relatief veel blaasontstekingen, haha!
Mijn truuk is: potje tegen je foef houden (ja, er tegenaan), plassen, potje in de gaten houden, bij half potje vol t potje (met een subtiele swing) van je afbewegen, uitplassen, score!!
Heb je vorige maand misschien te vroeg getest of te weinig HCG aangemaakt voor je twee streepjes.....quote:Op donderdag 26 december 2013 22:06 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wow risu, spannend!
Ik heb vandaag ook weer wat bloed bij het afvegen, En zit op dag 15 nu.. iemand die dit bekend voorkomt, of in ieder geval een idee heeft wat het zou kunnen zijn? Vind het toch wel erg vreemd..
Ik pis toch ALTIJD over mn vingers/handen, tenzij er een litermaat onderhangt...quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voor blaasontsteking testen kan je beter een 'midstream' plasje inleveren. Dus eerst een beetje plassen, dan opvangen en dan de rest uitplassen. Maar dit terzijde.
Is even oefenen voordat dit zonder geknoei gaat.
Ik heb je nod aangepast blob.
En wat wonderlijk van die tests SQ.
Ik plas niet van die grote plassenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voor blaasontsteking testen kan je beter een 'midstream' plasje inleveren. Dus eerst een beetje plassen, dan opvangen en dan de rest uitplassen. Maar dit terzijde.
Is even oefenen voordat dit zonder geknoei gaat.
Ik heb je nod aangepast blob.
En wat wonderlijk van die tests SQ.
Klein beetje is al genoegquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:37 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ik plas niet van die grote plassenik heb meestal geen potje vol
maar wel een goede tip
bedankt
Ik heb nog niet getest nee, leek me niet nodig aangezien ik ongesteld was geworden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heb je vorige maand misschien te vroeg getest of te weinig HCG aangemaakt voor je twee streepjes.....
heb je er momenteel al eens een testje tegen aan gegooit?
oh ik dacht dat je een beetje bloeding bedoelde.. ipv er vol tegen aan leeglopen zeg maar..quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:08 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Ik heb nog niet getest nee, leek me niet nodig aangezien ik ongesteld was geworden.
Het zal wel niks zijn, maar nu je het zegt, toch maar morgen misschien voor de zekerheid een testje doen..
Je dat dacht ik ook, maar daarna zei ze "ongesteld geworden"quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:07 schreef Stormqueen het volgende:
Vol leeglopen? Ze had toch spotting? Of lees ik er naast?
LMN, ik herken het niet, maar kan van alles zijn; blaasontsteking, spotting, menstruatie of innesteling. Als je goedkope testjes hebt liggen gewoon even testje doen, just in case
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |