Herkenbaar... Een vriend van ons had daar ook een handje van, telkens als we hem zien: en is er al.een kleine GM in de maak?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, maar ondanks dat ik dat zeg blijven veel mensen tóch vragen en hinten enzo
Nja, ik probeer me er maar zo weinig mogelijk van aan te trekken en niet te fel te reageren
Haha ja het was heel grappig, vooral de paniek-kreetjes die van de WC kwamen (nog best lastig he, in een potje plassen) En natuurlijk de grapjes over het lesbische vriendinnetje, die dan plots 2 streepjes zou plassen. Maar keurig allemaal 1 streepje (en de nieuwsgierigheid van m'n vriendinnetjes ook weer getemdquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:06 schreef Dottey het volgende:
Wat gek om samen te dringen bij de wc![]()
maar wel tof dat je van die lieve begrijpende vriendinnetjes hebt waar je het fijn mee kunt delen.
Misschien zijn de spannendste weken dan al achter de rug tegen de rijd dat je erachter komtquote:Op maandag 23 december 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
20 dagen nu.
Ja, het is niet anders dan afwachten natuurlijk. Er zit echt niks in m'n baarmoeder, dat was wel duidelijk. Maar goed, in het idiote geval dat die onbeschermde seks tot een bevruchting heeft geleid kom je daar dus voorlopig niet achter. Het zal wel niet hoor, maar ik vind het een onprettig idee
(eigen schuld, ik ben me er helemaal van bewust!!)
Niet precies wat jij bedoelt, maar hier de vruchtbare periode rond kerst en oud en nieuwquote:Op woensdag 25 december 2013 22:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nog kerstcadeautjes hier?Risu?
Oe, blijft dus super spannend. Je gaat vrijdag testen?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:48 schreef Risu het volgende:
13dpo en nog geen bloed. Temp nog hoog.
En de krampjes zijn veeel minder, maar als ze dan toch komen, dan zijn ze wel ineens een stuk enger dan eergisteren enzo. Raar mens ben ik.![]()
Fijne dagen allemaal.
Een kerstcadeautje wat je eind augustus/begin sept uit mag pakken is wmb ook super!!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:49 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Niet precies wat jij bedoelt, maar hier de vruchtbare periode rond kerst en oud en nieuw
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:26 schreef blob87 het volgende:
Hier vanochtend getest (wat vroeg, vorige cyclussen waren 33 dagen dus "kon" wel (negatief). Bah. Dus bah. Volgende ronde vast beter. Ook gezien de alcohol die ik genuttigd heb deze maand 😁
@risu: spannend! Maar reken op niet te veel. Kan zo tegenvallen. 😘
http://stores.ebay.nl/klackstar/quote:Op donderdag 26 december 2013 13:49 schreef Hilzillah het volgende:
Wie heeft er toevallig voor mij het linkje van ebay met de goedkope zwangerschapstesten?
Niet voor mij![]()
dan niet, want je moet ze in een bakje urine houdenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:05 schreef kwakz0r het volgende:
die stokkies, hoe test je daar nou mee? ik kan nl. écht niet in een bekertje piesen. wordt sowieso een zooi!
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan niet, want je moet ze in een bakje urine houden
Ik heb al eens vaker plastips gegeven voor bakkie pissen toch? Ik ben er een expert in onderhand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]het hoeft ook niet meer met je allereerste ochtendblaas joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon ochtendplas laten lopen en dan een half uurtje later nog een keer naar de WC, meestal heb je dan echt nog wel genoeg urine om een test mee te doen. Feitelijk heb je aan zes druppels genoeg
disclaimer
Ik kan juist totaal niet over die stripjes heen pissen. Urine vliegt alle kanten op en veel te weinig op het dingetje zelf.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:05 schreef kwakz0r het volgende:
die stokkies, hoe test je daar nou mee? ik kan nl. écht niet in een bekertje piesen. wordt sowieso een zooi!
ohquote:Op donderdag 26 december 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het hoeft ook niet meer met je allereerste ochtendblaas joh!
Gewoon ochtendplas laten lopen en dan een half uurtje later nog een keer naar de WC, meestal heb je dan echt nog wel genoeg urine om een test mee te doen. Feitelijk heb je aan zes druppels genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Merci SQ! Ik hoop snel een neefje of nichtje te krijgenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://stores.ebay.nl/klackstar/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |