abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134648859
Dat heb ik ook Stormqueen, dat lijkt mij ook niet fijn.
pi_134648905
oh :) ja kan ik mij voorstellen..

zelf heb ik dat niet echt meer.... in het begin toen wij net bezig waren voelde ik het wel van OH als het maar lekker vlot gaat! ... ondertussen gaat het dus niet vlot en heb ik ook dat "snelheids"gevoel niet meer... :)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  dinsdag 24 december 2013 @ 13:43:27 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_134648984
Ja, ik zit inmiddels op het punt dat al zou het weer raak zijn, ik dat niet meteen wil delen met anderen. En dat maakt het denk ik wel lastig als je constant vragen krijgt daarover.

Ik geloof wel dat als het allemaal wat langer duurt dat het dan wel minder wordt, dat gevoel.
disclaimer
pi_134650933
Dan lijken me die vragen ook naar ja. Dan nog liever dat mensen het wel denken/weten maar er niet steeds naar vragen.

De enige die er bij mij van weet is mijn beste vriendin, en die is zelf ook bezig. dat is nu fijn maar als een van ons zwanger is en de ander niet misschien ook wel gek. Ik kan me best voorstellen dat je dan toch een soort 'jaloers' gevoel hebt. Terwijl ik haar het heel erg gun. Kan ook wel naast elkaar bestaan.
pi_134651169
Nou, dat heb ik ook hoor. Volgens mij weten ondertussen een heleboel mensen dat wij aan het proberen zijn. Maar ze vragen gelukkig allemaal niks. Dan is die ene vriendin niet zo heel erg. En anders zou ik het wel zeggen hoor. En daarbij heb ik natuurlijk nog niks naars meegemaakt op dat gebied. Dat scheelt ook een heleboel denk ik zo.
Wel jammer dat het dan straks geen verrassing meer is. Maar ja, dan had ik maar niet moeten trouwen en zo luidruchtig moeten rammelen.
pi_134652298
Mijn vriendinnen zijn nog helemaal niet met kinderen bezig. Ik kan het wel met ze delen maar ze vragen er niet naar. Met mijn moeder kan ik er het beste over praten.
pi_134654720
Even inbreken: wat die vragen betreft enzo, ik zei dan altijd gewoon dat ze het wel van mij zouden horen als het zover was, en dat ze dat dus niet iedere keer hoefden te vragen. Werkte prima hier :)

En als ik weet dat vrienden aan het proberen zijn, dan vraag ik er zeker niet altijd naar. Dan zeg ik van tevoren wel dat dat niet betekent dat ik niet heel benieuwd ben of niet meeleef. Eigenlijk vraag/bespreek ik gewoon even wat zij zelf prettig vinden.

Vond/vind ik altijd heel fijn op die manier :Y
  dinsdag 24 december 2013 @ 17:34:55 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_134657166
Mja, maar ondanks dat ik dat zeg blijven veel mensen tóch vragen en hinten enzo :')
Nja, ik probeer me er maar zo weinig mogelijk van aan te trekken en niet te fel te reageren :@
disclaimer
pi_134657271
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, maar ondanks dat ik dat zeg blijven veel mensen tóch vragen en hinten enzo :')
Nja, ik probeer me er maar zo weinig mogelijk van aan te trekken en niet te fel te reageren :@
Herkenbaar... Een vriend van ons had daar ook een handje van, telkens als we hem zien: en is er al.een kleine GM in de maak?
En ondanks ons antwoord dat hij het dan vanzelf wel hoort blijft hij doorgaan...

Dus t nieuws komt denk t laatst bij hem :')
S. 2014
J. 2016
pi_134659374
Mijn schoonmoeder krijgt die vraag trouwens wel vaak. En dan zegt ze tegen die mensen dat we er nog niet klaar voor zijn, dat we vanwege onze moeilijke start eerst nog wat tijd met z'n tweeën willen zijn. (Man had zware oogoperatie toen we net samenwoonde, nu jaar geleden)
Vind ik best hoor, ik zie die mensen toch nooit. Maar dat lijkt me voor haar ook niet leuk. Ze heeft ook maar 1 kind, dus het is al spannend zat voor haar ook, zonder dat mensen er naar vragen. Ze weet ervan trouwens, maar heel lief, vraagt er nooit naar. Ze hoort het vanzelf wel, zegt ze.

En inderdaad, mensen die er naar vragen, krijgen het als laatst te weten :6
pi_134661658
Herkenbaar ja, hoe meer mensen er bovenop zitten hoe minder ik de neiging heb het te vertellen. Of ik weet niet zeker of ze het wel voor zich kunnen houden (juist omdat ze er naar uitkijken), en ik wil niet dat dan de hele familie het ineens weet.
pi_134661706
Wel leuk ook weer, ik kan me helemaal verheugen op hoe mijn ouders en zusje zullen reageren.
pi_134663085
Daar zie ik juist tegen op. Heb in november mijn moeder van de miskraam verteld in de veronderstelling dat ze wel discreet met die info zou om gaan. Duurde nog geen drie dagen of ze zei een... oh wist niet dat dat niet mocht, het is toch ook niks om je voor te schamen. Had ze het mijn zusje al verteld. En geen excuses of niks. Mijn moeder gaat ook de laatste zijn die het mag weten, als er wat te vertellen valt natuurlijk.
pi_134663670
Ik vind het sowieso lastig te bepalen wie je wat wanneer verteld... Ik ben zelf erg open als in: laat mij het van de daken schreeuwen!! Terwijl lief iets terughoudender is...
Dus ons compromis is nu: alleen de naaste naaste mensen weten ( ouders, zus, beste vrienden) en als wij vrijdag n knippertje hebben of iig een goede echo dan mag het 1 ring verder (mijn opa en oma waar ik zelf geen contact mee heb, en goede vrienden)
S. 2014
J. 2016
pi_134668531
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:06 schreef Dottey het volgende:
Wat gek om samen te dringen bij de wc :D

maar wel tof dat je van die lieve begrijpende vriendinnetjes hebt waar je het fijn mee kunt delen.
Haha ja het was heel grappig, vooral de paniek-kreetjes die van de WC kwamen (nog best lastig he, in een potje plassen) En natuurlijk de grapjes over het lesbische vriendinnetje, die dan plots 2 streepjes zou plassen. Maar keurig allemaal 1 streepje (en de nieuwsgierigheid van m'n vriendinnetjes ook weer getemd ;))
pi_134669032
Nou, ik zou het mijn vader wel in goed vertrouwen kunnen vertellen. Mijn moeder daarentegen zou direct naar de buurvrouw rennen en het van alle daken schreeuwen dat ze oma wordt. En in een "ons kent ons" volksbuurtje is het nieuws in een halve dag door het hele dorp gegaan. :')
Maar ik zou het sowieso nog niet zeggen voordat ik een goede echo heb gehad.
pi_134670758
Mijn moeder zegt altijd dat ze goed geheimen kan bewaren.... ja, wat ze zelf niet op straat wilt... maar van een abder.. pfff ik zou het ook nog niet vertellen aan haar denk ik. Hoewel ze daar ook verdrietig om worden zal....
Lastig lastig...

Ik heb alleen een vriendinnetje die ik vertel wat er gaande is, maar die vertel ik toch een hoop. En haar vriend is mijn man zijn beste maat... kan die er ook eens over babbelen net een ander :)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_134671103
Ik heb 1 vriendin die vertel ik alles en via fok heb ik een goede vriendin die ik gelijk zou appen erover!

Mijn ouders + broertjes heb ik de vorige keer heel snel verteld dat ik zwanger was, als het mis was gegaan zou ik daarover toch ook met ze willen praten.. En duidelijk verteld dat ze het verder aan niemand mochten vertellen zodat dat ook duidelijk was (al denk ik niet dat dat nodig was geweest)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134671263
De mijne zouden het ook niet voor zich kunnen houden.. Ook al zeg ik het erbij vertrouw ik het niet. Dus ik verheug me wel op vertellen maar wel op een moment dat ik het niet supergeheim wil houden. Denk wel dat dat niet heel laat is. Maar wie weet ook wel.

Hehe, mijn schoonmoeder zit nu net te melden hoe leuk kleinkinderen zouden zijn. Maar wel op een lieve manier, zovan 'ooit zou het leuk zijn'.
  woensdag 25 december 2013 @ 01:49:13 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_134675854
Mijn moeder zei bij de laatste miskraam dat niemand daarvan hoefde te weten en twee weken later wisten mijn beide broertjes en oma het tóch ineens.
Ik ga dat nog wel aankaarten. Ik wil wel even duidelijk hebben wie onder "niemand" valt, eigenlijk.
disclaimer
  woensdag 25 december 2013 @ 06:29:27 #71
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_134677561
quote:
99s.gif Op maandag 23 december 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

20 dagen nu.
Ja, het is niet anders dan afwachten natuurlijk. Er zit echt niks in m'n baarmoeder, dat was wel duidelijk. Maar goed, in het idiote geval dat die onbeschermde seks tot een bevruchting heeft geleid kom je daar dus voorlopig niet achter. Het zal wel niet hoor, maar ik vind het een onprettig idee :')
(eigen schuld, ik ben me er helemaal van bewust!!)
Misschien zijn de spannendste weken dan al achter de rug tegen de rijd dat je erachter komt :* zulke cadeautjes kúnnen erg leuk zijn, die van mij wordt bijna 1 O+ ;)

Sorry dames, game on :*
3!
pi_134680094
Fijne kerstdagen allemaal :)

Wij zitten even in een pauze en zijn goed aan het klussen in huis (het echte klussen, met muren bouwen enzo) dus we hebben het lekker druk. Ik lees hier tussendoor nog wel eens mee.

Ik heb vrouwlief gevraagd om de ene zwangerschapstest die we in huis hebben, te verstoppen. Verder ga ik er ook geen bij kopen. De vorige keer was ik niet goed in niet testen, dus ik ga gewoon geen tests in huis halen. De volgende afspraak is dinsdag en dan horen we het vervolg van het traject.
pi_134683566
Allemaal een hele fijne kerst gewenst! En een dikke knuffel voor iedereen!
pi_134692051
Fijn van de afleiding door het klussen. Klinkt zo druk dat er vast ook weinig tijd is voor piekeren enzo.

En fijne kerst ook allemaal :)
pi_134697286
Nog kerstcadeautjes hier? :) Risu?
S. 2014
J. 2016
pi_134697863
13dpo en nog geen bloed. Temp nog hoog.
En de krampjes zijn veeel minder, maar als ze dan toch komen, dan zijn ze wel ineens een stuk enger dan eergisteren enzo. Raar mens ben ik. 8)7

Fijne dagen allemaal. ~:)
pi_134697872
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nog kerstcadeautjes hier? :) Risu?
Niet precies wat jij bedoelt, maar hier de vruchtbare periode rond kerst en oud en nieuw :9
pi_134697909
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:48 schreef Risu het volgende:
13dpo en nog geen bloed. Temp nog hoog.
En de krampjes zijn veeel minder, maar als ze dan toch komen, dan zijn ze wel ineens een stuk enger dan eergisteren enzo. Raar mens ben ik. 8)7

Fijne dagen allemaal. ~:)
Oe, blijft dus super spannend. Je gaat vrijdag testen?
pi_134697940
Ja, als er geen bloed is en de temp nog hoog op vrijdagmorgen, dan ga ik testen.

Btw wel veel pukkels ineens. Normaal met menstruatie wel 1 of twee, maar het is nou wel erg ineens. Zeker al een stuk of 6. Beetje minder dus :{
pi_134698322
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 22:49 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Niet precies wat jij bedoelt, maar hier de vruchtbare periode rond kerst en oud en nieuw :9
Een kerstcadeautje wat je eind augustus/begin sept uit mag pakken is wmb ook super!!

Spannend Risu
S. 2014
J. 2016
pi_134698957
Spannend Risu! Hoop dat het wat wordt!

Fijne dag(en) allemaal!

Hier rustig, geen klachten of niks. Nog een paar dagen wachten maar :)
pi_134704032
Hier vanochtend getest (wat vroeg, vorige cyclussen waren 33 dagen dus "kon" wel (negatief). Bah. Dus bah. Volgende ronde vast beter. Ook gezien de alcohol die ik genuttigd heb deze maand 😁

@resu: spannend! Maar reken op niet te veel. Kan zo tegenvallen. 😘
pi_134704048
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 01:26 schreef blob87 het volgende:
Hier vanochtend getest (wat vroeg, vorige cyclussen waren 33 dagen dus "kon" wel (negatief). Bah. Dus bah. Volgende ronde vast beter. Ook gezien de alcohol die ik genuttigd heb deze maand 😁

@risu: spannend! Maar reken op niet te veel. Kan zo tegenvallen. 😘
pi_134704083
Fuck, edit ging fout. Fijne kerst. Dat wel :P
pi_134704763
Ik zit op dag 14 en kom gewoon licht bloed tegen bij het afvegen al 2 dagen.. :?
Dat heb ik geloof ik nooit eerder gehad, misschien komt het doordat ik vandaag de hele dag met mijn neefje heb kunnen knuffelen en de fles mogen geven, waardoor mijn eierstokken te hard zijn gaan rammelen :')
(Overbodig om te zeggen dat mijn kerst dus Awesome is :D )
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_134710793
Ongesteld. Mag m'n NOD op 28 januari?
pi_134711052
Ik kan het niet meer aanpassen Blob. Wel balen!
pi_134713101
Volgende topic dan, tnx :)

Had het verwacht dus geestelijk valt het mee. Lichamelijk alleen au au au dus dat is wel prut.
pi_134713307
Wie heeft er toevallig voor mij het linkje van ebay met de goedkope zwangerschapstesten?
Niet voor mij O-)
pi_134713333
Pvoesss weet dat :)
S. 2014
J. 2016
  donderdag 26 december 2013 @ 13:59:48 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_134713680
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:49 schreef Hilzillah het volgende:
Wie heeft er toevallig voor mij het linkje van ebay met de goedkope zwangerschapstesten?
Niet voor mij O-)
http://stores.ebay.nl/klackstar/
disclaimer
  donderdag 26 december 2013 @ 14:00:27 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_134713700
Jammer, Blob!
disclaimer
pi_134713868
die stokkies, hoe test je daar nou mee? ik kan nl. écht niet in een bekertje piesen. wordt sowieso een zooi!

:@
Kwak
  donderdag 26 december 2013 @ 14:06:50 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_134713901
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:05 schreef kwakz0r het volgende:
die stokkies, hoe test je daar nou mee? ik kan nl. écht niet in een bekertje piesen. wordt sowieso een zooi!

dan niet, want je moet ze in een bakje urine houden :)
Ik heb al eens vaker plastips gegeven voor bakkie pissen toch? Ik ben er een expert in onderhand :')
disclaimer
pi_134714329
quote:
99s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan niet, want je moet ze in een bakje urine houden :)
Ik heb al eens vaker plastips gegeven voor bakkie pissen toch? Ik ben er een expert in onderhand :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
  donderdag 26 december 2013 @ 14:22:21 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_134714380
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het hoeft ook niet meer met je allereerste ochtendblaas joh! :D
Gewoon ochtendplas laten lopen en dan een half uurtje later nog een keer naar de WC, meestal heb je dan echt nog wel genoeg urine om een test mee te doen. Feitelijk heb je aan zes druppels genoeg ;)
disclaimer
pi_134714430
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:05 schreef kwakz0r het volgende:

Ik kan juist totaal niet over die stripjes heen pissen. Urine vliegt alle kanten op en veel te weinig op het dingetje zelf.
En ik doe altijd eerst flink goed plassen en dan snel het bakje eronder. Als ik denk dat er genoeg in zit gewoon het bakje er weer onderuit.
pi_134714569
quote:
99s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het hoeft ook niet meer met je allereerste ochtendblaas joh! :D
Gewoon ochtendplas laten lopen en dan een half uurtje later nog een keer naar de WC, meestal heb je dan echt nog wel genoeg urine om een test mee te doen. Feitelijk heb je aan zes druppels genoeg ;)
oh :') dat scheelt!
Kwak
  donderdag 26 december 2013 @ 14:30:52 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_134714645
hier blijft het trouwens vaag, nog steeds.
SPOILER
disclaimer
pi_134714830
quote:
Merci SQ! Ik hoop snel een neefje of nichtje te krijgen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')