Mijn cyclus varieerde van 23-31 dus zegt nietsquote:Op maandag 23 december 2013 12:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vraag me ook wel af of het niet te kort is.
Nouja, op naar ronde 7 dan maar.
Fixed.quote:Op maandag 23 december 2013 12:41 schreef Heliotrope het volgende:
Jammer, balen DM
Ik wil wel in het lijstje van users. NOD hoeft dan weer niet zo. Lijstje kan volgens mij ook wel een update gebruiken!
Dag 11.quote:Op maandag 23 december 2013 13:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Balen, DM en Rana.
Weet je wel wanneer je eisprong is/was, DM?
luteale fase is dan 13 dagenquote:Op maandag 23 december 2013 14:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een luteale fase van 11 dagen is hartstikke prima, dus dat lijkt me in ieder geval niet iets om je zorgen over te maken..
Ik ben meer van de letters dan de cijfers.quote:Op maandag 23 december 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
luteale fase is dan 13 dagenook nog prima, natuurlijk.
Danse en rana
20 dagen nu.quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe lang is je miskraam geleden? Kun je niet een aantal keer bloed laten prikken? Zie je snel genoeg of je HCG wel aan het dalen is.
Volgens de echoscopiste had ik een follikel van ruim 2 cm afgelopen vrijdagquote:Op maandag 23 december 2013 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als er nog zoveel HCG aanwezig is lijkt de kans me klein dat er een eisprong heeft plaatsgevonden, toch?
Ik neem mijn lijf niks kwalijk hoor. Het is gewoon altijd hetzelfde, dus als het ineens anders is, werkt dat wel op mijn zenuwen een beetje. En dan is het wachten ineens een stuk langer lijkt wel. En de krampjes zijn irritant omdat ik het probeer los te laten, en dat gaat lastig als ik er steeds aan herinnerd word. (NOD is eigenlijk de 25e al, maar ik laat het zo staan, ik test niet eerder)quote:Op maandag 23 december 2013 15:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Risu, misschien is het puur mijn interpretatie en zit ik er volledig naast hoor, maar ik heb vaak het gevoel alsof je het je lijf 'kwalijk' neemt dat het zo stom is om jouw krampjes en dergelijke te laten voelen. Lijkt me heel vermoeiend... Ik hoop wel dat je snel duidelijkheid hebt, natuurlijk. We hebben dezelfde NOD, geloof ik!
Ik lees hier altijd dat dat de beste maanden zijn, dus we houden moed!quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik voel deze maand weer een keer helemaal niets. Werkt wel beter als ik er niet aan wil denken trouwens.
Zou het heel erg zijn als het raak zou zijn? Ik ben niet zo op de hoogte van miskramen en alles eromheen (gelukkig) dus ik wee niet waarom het niet zou mogen.quote:Op maandag 23 december 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
20 dagen nu.
Ja, het is niet anders dan afwachten natuurlijk. Er zit echt niks in m'n baarmoeder, dat was wel duidelijk. Maar goed, in het idiote geval dat die onbeschermde seks tot een bevruchting heeft geleid kom je daar dus voorlopig niet achter. Het zal wel niet hoor, maar ik vind het een onprettig idee
(eigen schuld, ik ben me er helemaal van bewust!!)
Fysiek is dat niet erg, ik weet alleen niet of ik niet naar een gesticht moet als ik 3 miskramen in vijf maanden moet verteren. Want dat is een beetje het logische gevolg van een bevruchting momenteel in mijn hoofd. Dus daarom proberen we de komende tijd niet op ovutesten / maanstanden / cervixslijm te batsen maar alleen als we allebei zin hebbenquote:Op maandag 23 december 2013 15:52 schreef Risu het volgende:
[..]
Zou het heel erg zijn als het raak zou zijn? Ik ben niet zo op de hoogte van miskramen en alles eromheen (gelukkig) dus ik wee niet waarom het niet zou mogen.
Ja precies, dat legt de druk er ook even niet zo opquote:Op maandag 23 december 2013 15:58 schreef Risu het volgende:
Ja, ik snap het. Het is natuurlijk ook niet niks. En alleen als je zin hebt, kan alleen maar goed zijn, ook voor je relatie enzo. Lekker ongedwongen enzo.
Hier ook wachtbank. Geen klachten behalve een zere linker tiet. Een keer eerder (onvoldragen) zwanger geweest en toen voelde ik vooral m'n tepels. Dat nu niet, dus is het niet zo.quote:Op maandag 23 december 2013 15:51 schreef Risu het volgende:
[..]
Zitten er meer dames op het bankje met vage klachten?
Was hier iig wel zoquote:Op maandag 23 december 2013 13:47 schreef Fee-nix het volgende:
DM en Rana balen...
DM, ronde 7 is vast een geluksronde! Voor ons allebei hopelijk.
Hoiquote:Op maandag 23 december 2013 14:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Check.
En Naena en Skittles? Zegt mij niks eigenlijk..
Waah, nu ben ik officieel in de Z&G-lijst en uit de WOHTS-lijstquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fysiek is dat niet erg, ik weet alleen niet of ik niet naar een gesticht moet als ik 3 miskramen in vijf maanden moet verteren. Want dat is een beetje het logische gevolg van een bevruchting momenteel in mijn hoofd. Dus daarom proberen we de komende tijd niet op ovutesten / maanstanden / cervixslijm te batsen maar alleen als we allebei zin hebben
Check!quote:Op maandag 23 december 2013 19:54 schreef Dottey het volgende:
ik wil graag met mijn NOD uit de lijst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |