Ik lees dat spotting rond de eisprong ook wel voorkomt, misschien is dat het?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:15 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Proficiat risu, dat is overduidelijk een streep!!
Ik was 15 dagen geleden gewoon normaal ongesteld, en nu een aantal dagen achter elkaar spotting. Voor de gemoedsrust net wel even een testje ertegenaan gegooid, en die was ook negatief. Ergens ook maar goed ook, want toen ik ongesteld was hebben we nog een goed feestje gehad, en ik zou het heel kut hebben gevonden als ik zwanger was in de wetenschap dat ik toch best wat alcohol gedronken heb..
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:42 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Meh.. Beetje zeurderig gevoel in m'n onderbuik. Verwacht er niet zoveel meer van deze maand. Had toch eigenlijk wel een beetje verwacht in 2013 nog zwanger te zijn. Nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen denk ik!
Hier was ronde 7 raak dus ja... ;-)quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
:-) Nouja, 7 is een goede ronde toch? ;-) succes vanmiddag!
Met mezelf echt zielig vinden wacht ik nog even tot ik bloed heb gezien ;-) Tot die tijd is alles nog mogelijk natuurlijk, maar voor m'n gevoel wordt het 'm niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:51 schreef Risu het volgende:
GM, eerste echo vandaag toch? Spannend zeg.
Toen jij zwanger bleek te zijn, dacht ik meteen, ja hallo, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven. We zijn ongeveer gelijk begonnen, en onze trouwdatum is ook bijna hetzelfde enzo.
Bedankt voor de felicitaties. Ik bel nog even niet hoor. Eerst even laten bezinken. En bovendien zitten er hier 2 praktijken, dus ik moet nog even kijken welke ik wil. (zelfde afstand ongeveer, dus dat maakt niks uit)
Mocht het trouwens toch misgaan hier, dan ben ik alsnog erg blij dat het überhaupt gelukt is. Dit tweede streepje betekent dat ik niks van mijn moeders problemen heb, en dat is voor mij al reden genoeg om te juichen. Maar vooralsnog gaan we er van uit dat wij gewoon een Septemberkindje krijgen![]()
Mijn man is trouwens erg nuchter hieronder. Die zegt, ja we proberen al zo lang, is niet gek dat het dan een keer lukt.![]()
Isabella ook al niks. Ronde 7 dan maar. Ik ging altijd met iets lekkers op de bank zitten. Een dagje mezelf heel zielig vinden, en daarna weer normaal doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |