quote:Op maandag 23 december 2013 12:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
waarom. ga anders maar niet in winkel werken ofzo
De winkel mag dat zelf weten.quote:Op maandag 23 december 2013 12:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
In de UK hebben ze ook sharia rechtbankquote:Op maandag 23 december 2013 12:26 schreef JRRY het volgende:
de mark en spencers in uk wil moslimcassieres zelf laten kiezen of ze klanten helpen die alcohol of andere onreine shit willen kopen, vind dat op zich wel te ver gan
quote:Op maandag 23 december 2013 12:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In de UK hebben ze ook sharia rechtbank
wtf wat is dat danquote:Op maandag 23 december 2013 12:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In de UK hebben ze ook sharia rechtbank
Dat vind ik nou ook.quote:
Particulier bedrijf mag dat zelf weten. Nogal dom want dat vergroot de segregatie nog meerquote:Op maandag 23 december 2013 12:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja nou ik vind het wel kut dat als er maar 1 kassa open is en dat dat nou net een moslima is die mij geen bier wil werkopenquote:Op maandag 23 december 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
wat maakt het uit wat die winkel doet. als jij er maar dingen kunt kopen toch
dan wacht je even totdat er iemand anders isquote:Op maandag 23 december 2013 12:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja nou ik vind het wel kut dat als er maar 1 kassa open is en dat dat nou net een moslima is die mij geen bier wil werkopen
ik koop altijd bij een moslima bij m&squote:Op maandag 23 december 2013 12:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja nou ik vind het wel kut dat als er maar 1 kassa open is en dat dat nou net een moslima is die mij geen bier wil werkopen
Engelse rechtbank heeft nog wel streepje voor.quote:
haha nee want misschien moet ik wel naar school of werk of treinquote:Op maandag 23 december 2013 12:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dan wacht je even totdat er iemand anders is
had je maar eerder moeten komenquote:Op maandag 23 december 2013 12:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha nee want misschien moet ik wel naar school of werk of trein
moest nietquote:Op maandag 23 december 2013 12:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha nee want daarvoor moest ik fokken
gewoon zeggen dat je gediscrimineerd wordt omdat je geen moslim bentquote:Op maandag 23 december 2013 12:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha nee want misschien moet ik wel naar school of werk of trein
Maar het is toch wel begrijpelijk dat als je homo bent of bevriend met een homo dat je toch wel ergens haat voor krijgt. Pas kwam er in Uganda een nieuwe christelijke wet dat ze homo's moeten vermoorden ofzo. Ik haat daarom het christendom wel een beetje, maar er zijn ook weer goede delen van het Christendom die mensen gelukkig maakt en families bij elkaar brengt ofzo, zelfde met de Islam. Alleen de Islam is minder vrij qua het boek volgen en Geert Wilders wil behalve aandacht ook toch wel beetje beschermen tegen de slechte wetten in Islamitische landen en dat vrouwen minder waard zijn denk ik.quote:Op maandag 23 december 2013 12:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn maakt het niks uit wat zij doen of vinden als geloof. Natuurlijk is homohaat niet goed, maar waarom zouden sommige mensen ze dan gaan haten daarom.
Nee, dat doen de extreem religieuzen zelf.quote:Op maandag 23 december 2013 12:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Particulier bedrijf mag dat zelf weten. Nogal dom want dat vergroot de segregatie nog meer
Niet elke Turk is een moslim, en gelukkig volgen niet alle moslims al die wetten.quote:Op maandag 23 december 2013 12:31 schreef JRRY het volgende:
is alcohol verboden bij moslims want ik zag vorige week nog een dronken turk
Ja, want elke moslim houd zich aan de koran.quote:Op maandag 23 december 2013 12:31 schreef JRRY het volgende:
turk =/= moslimquote:Op maandag 23 december 2013 12:31 schreef JRRY het volgende:
Maar alle Turken zijn wel dieven en alle Amerikanen zijn wel dom!quote:Op maandag 23 december 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
turk =/= moslim
Niet elke Amerikaan is christelijk
ik vind ze hypocriet want ik zie ook vaak genoeg moslimas met hoofddoek maar wel roken, schelden enzoquote:Op maandag 23 december 2013 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, want elke moslim houd zich aan de koran.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik vind ze hypocriet want ik zie ook vaak genoeg moslimas met hoofddoek maar wel roken, schelden enzo
heb ik nooit gedaanquote:Op maandag 23 december 2013 12:32 schreef supersof het volgende:
ey jerry, christenen mogen niet stelen maar iedereen steelt toch snoepje bij kruidvat
WHOOOOPS mind blown
Ja en katholieke priesters misbruikte massaal kinderen.quote:Op maandag 23 december 2013 12:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik vind ze hypocriet want ik zie ook vaak genoeg moslimas met hoofddoek maar wel roken, schelden enzo
echt welquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 12:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar alle Turken zijn wel dieven en alle Amerikanen zijn wel dom!
Ja vind ik ook een beetje raar, als je dan religieus bent waarom volg je dan bepaalde wetten wel en bepaalde wetten niet, volg dan alles of wees verstandig en volg er geen!quote:Op maandag 23 december 2013 12:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
serieus bahquote:Op maandag 23 december 2013 12:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja en katholieke priesters misbruikte massaal kinderen.
Religieus zijn is in een groot aantal gevallen geen eigen keuze.quote:Op maandag 23 december 2013 12:34 schreef Spatieloos het volgende:
of wees verstandig en volg er geen!
ik deed dat bij de etosquote:Op maandag 23 december 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij hebt geen jeugd gehad
jodendomquote:Op maandag 23 december 2013 12:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten van welke religie dit is
op mijn oude school mochten paar moslim leerlingen vrij nemen omdat het suikerfeest wasquote:Op maandag 23 december 2013 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik voel me ook een beetje moslim, vroeger standaard suikerfeest toch bij brada
hahahahah
Doe normaal manquote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
christenen mogen ook niet meer dan 1 soort stof in hun kleding hebben. Blijkbaar
In de hel zullen ze branden
1 keer jaar in de provincie gewoond toen mochten mensen uit een ander dorp 4 dagen vrij voor kermis.quote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
op mijn oude school mochten paar moslim leerlingen vrij nemen omdat het suikerfeest wasde moslimas hoefde ook niet mee te doen met sport omdat man en vrouw niet gescheiden wareb
haha lmi voelt zich aangesprokenquote:
Dat zijn de Rooms-Katholieken. Met hun biechthokjequote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef Spatieloos het volgende:
Sowieso kunnen christelijke mensen gewoon zonden dus eigenlijk hebben ze geen regels zolang ze maar sorry zeggen.
Vooral katholieken zijn daar erg goed in.quote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef Spatieloos het volgende:
Sowieso kunnen christelijke mensen gewoon zonden dus eigenlijk hebben ze geen regels zolang ze maar sorry zeggen.
Is toch wel begrijpelijk? Zij vieren gewoon feestdag. Maar eigenlijk zouden ze dan wel met Kerst naar school moetenquote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
op mijn oude school mochten paar moslim leerlingen vrij nemen omdat het suikerfeest wasde moslimas hoefde ook niet mee te doen met sport omdat man en vrouw niet gescheiden wareb
Praat gewoon niet zoquote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef supersof het volgende:
[..]
haha lmi voelt zich aangesproken
ik dacht eerst dat er kerst stondquote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 keer jaar in de provincie gewoond toen mochten mensen uit een ander dorp 4 dagen vrij voor kermis.
dat was nog debieler
Maar dan moeten zij wel met kerst naar school, want dat vieren ze nietquote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nee, want verplichtte vrije dag tochquote:Op maandag 23 december 2013 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan moeten zij wel met kerst naar school, want dat vieren ze niet
geniale manier om de kerk machtig te houdenquote:Op maandag 23 december 2013 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zijn de Rooms-Katholieken. Met hun biechthokje
Suikerfeest niet, gewoon naar school bitchesquote:Op maandag 23 december 2013 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, want verplichtte vrije dag toch
Is toch leukquote:Op maandag 23 december 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
Ik krijg een uitnodiging van het werk voor een kerstetentje
"de tijd is van 18.00 tot 21.00"
mooi hoor
fokitquote:
Ja maar daar hadden ze ook bij vrijquote:Op maandag 23 december 2013 12:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is toch wel begrijpelijk? Zij vieren gewoon feestdag. Maar eigenlijk zouden ze dan wel met Kerst naar school moeten
Ik ook, want ik ben niet christelijk
Moet je dan werken?quote:Op maandag 23 december 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
Ik krijg een uitnodiging van het werk voor een kerstetentje
"de tijd is van 18.00 tot 21.00"
mooi hoor
de tijd is vanquote:
quote:
quote:
Sowieso is kerst in de kerstvakantie!quote:Op maandag 23 december 2013 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, want verplichtte vrije dag toch
nee poesquote:
fokit is mannelijkquote:
Valt nog mee.quote:
hij wilt poesquote:
Serieus?quote:Op maandag 23 december 2013 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat wel
kan me niets meer herinneren van 3-6
Eigenlijk zou iedereen gewoon paar vrije dagen op keuze moeten hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 12:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja maar daar hadden ze ook bij vrij
bied de jouwe aanquote:
Je verjaardag!quote:Op maandag 23 december 2013 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt nog mee.
Moet alleen even wat eten zo anders hou ik die pil straks niet binnen
Met wat spatie?
Waaraan? Geef aan mij pls ik wil Bitcoins kopen!quote:Op maandag 23 december 2013 12:39 schreef LETMEIN het volgende:
Ik sta op het punt om 350 euro uit te geven.
WIE HOUDT ME TEGEN?!
Ik ben Tjacka niet mallootquote:
nee hij is al bezetquote:
die van haar blaast alleen maarquote:
Excuses, het was 250.quote:Op maandag 23 december 2013 12:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waaraan? Geef aan mij pls ik wil Bitcoins kopen!
Dan heb je flink gedronken ja.quote:
Ja ik weet niet wanneer je jarig bent dus ik dacht waarom niet, ik feliciteer je nog voor je vorige, wanneer dat dan ook was.quote:
Maar dan krijg je weer dat niet iedereen alle lesstof binnenkrijgt. Dus jederee dezelfde dagen en als je andere dagen vrij neemt als verzuim opschrijven tenzij ziekquote:Op maandag 23 december 2013 12:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen gewoon paar vrije dagen op keuze moeten hebben.
Ohja ik gebruik mijn vrije dagen voor Pinksteren, Kerst en pasen.
Oh ik gebruik mijn vrije dagen voor Suikerfeest, ander moslimfeest en nog wat onzin
Oh ik gebruik mijn vrije dagen als ik geen zin heb in school en op mijn verjaardag!
door wie?quote:
Dan moeten we gewoon van elke major religie feestdagen vrije dagen maken waar gewoon iedereen vrij heeft.quote:Op maandag 23 december 2013 12:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar dan krijg je weer dat niet iedereen alle lesstof binnenkrijgt. Dus jederee dezelfde dagen en als je andere dagen vrij neemt als verzuim opschrijven tenzij ziek
weeniequote:
ben je zo makkelijk?quote:
neee ;squote:
quote:Op maandag 23 december 2013 12:43 schreef Fok-it het volgende:
Ezell was wel een lieverd vannacht, dus als je sherlockt: Ezell
Ezellquote:Op maandag 23 december 2013 12:43 schreef Fok-it het volgende:
Ezell was wel een lieverd vannacht, dus als je sherlockt: Ezell
Ik word misselijk als ik eraan denkquote:
Had je dat gedronken?quote:Op maandag 23 december 2013 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word misselijk als ik eraan denk
Jaquote:
Ook ooit een keer gehad. Spul is veeeeeeeel te zoetquote:
Doe normaalquote:Op maandag 23 december 2013 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HAHAH LMI gaat branden in de hel
Valt wel mee. Ik nam ook een slok whisky maar dat smaakte en rook naar benzine, dan liever ditquote:Op maandag 23 december 2013 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook ooit een keer gehad. Spul is veeeeeeeel te zoet
Klopt, whisky is raar.quote:Op maandag 23 december 2013 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik nam ook een slok whisky maar dat smaakte en rook naar benzine, dan liever dit
Sarcasme blijft soms voor modjes zelfs lastig.quote:
Ik hoop dat je zult branden in de hemelquote:Op maandag 23 december 2013 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
je mag elkaar niet eens meer naar een denkbeeldige plek wensen :s ;s
dankjequote:Op maandag 23 december 2013 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zult branden in de hemel
quote:Op maandag 23 december 2013 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
je mag elkaar niet eens meer naar een denkbeeldige plek wensen :s ;s
ja, je trolltquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 12:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, je trollt
en dat is nog niet zo'n punt, zolang het met humor gebeurt, maar ga geen mensen vage dingen toewensen enzo
quote:Op maandag 23 december 2013 12:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het ging om het aan hebben van kleren met meer dan 1 soort stof.
C'MON
humorquote:Op maandag 23 december 2013 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 23 december 2013 12:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, je trollt
en dat is nog niet zo'n punt, zolang het met humor gebeurt, maar ga geen mensen vage dingen toewensen enzo
[/quote
Dit is humor.
Dit is humor.quote:Op maandag 23 december 2013 12:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, je trollt
quote:Op maandag 23 december 2013 12:49 schreef BrandX het volgende:
ja lievjen, en daarna ga je op de man spelen, en dat is gewoon sfeerverpestend. Fun is ok, op de man spelen is zooo 1999 joh
dit is pas sfeerverpestendquote:Op maandag 23 december 2013 12:49 schreef BrandX het volgende:
ja lievjen, en daarna ga je op de man spelen, en dat is gewoon sfeerverpestend. Fun is ok, op de man spelen is zooo 1999 joh
eh okquote:Op maandag 23 december 2013 12:49 schreef BrandX het volgende:
heb je gevonden op fbquote:
humor betekent dat het niet op de man is met een sneer oid.quote:
wat doe je dan verbaasd dat ik weet waar je woontquote:Op maandag 23 december 2013 12:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oke, ik had jou half jaar terug al gevonden
dat doe jij hoorquote:
omdat je dat allang weet tochquote:Op maandag 23 december 2013 12:51 schreef supersof het volgende:
[..]
wat doe je dan verbaasd dat ik weet waar je woont
nee pas een week nu ofzoquote:
Hoe bedoel je dit?quote:
Laat maar joh, wat een trollquote:
dat ik sommige users gelukkig al lang ken en hun wijze van posten en dus best wel zie wanneer iemand een geintje maakt, of bewust op de man trollt en speelt. Verschilletje.quote:
zie vorige post.quote:Op maandag 23 december 2013 12:52 schreef supersof het volgende:
Ik vind je aardig hoor BrandX, maar hierop ingrijpen was gewoon niet nodig imo.
als je hier komt om alleen dat te zeggen en het ook serieus meent kun je maar beter gaanquote:
ALPACAquote:Op maandag 23 december 2013 12:54 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Nu lief doen jongens en meisjes
Valt de laatste tijd wel wat tegenquote:Op maandag 23 december 2013 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
als je hier komt om alleen dat te zeggen en het ook serieus meent kun je maar beter gaan
We hebben vaak genoeg normale gesprekken hoor
dit.quote:Op maandag 23 december 2013 12:54 schreef supersof het volgende:
Sowieso is dit geen rel. Dat ook nog.
Ken je mijn wijze van posten ook?quote:Op maandag 23 december 2013 12:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat ik sommige users gelukkig al lang ken en hun wijze van posten en dus best wel zie wanneer iemand een geintje maakt, of bewust op de man trollt en speelt. Verschilletje.
Dus drop ik binnen met een 'joh, doe gewoon ff normaal' meer niet.
En dat doe je bij elke sneer en opmerking?quote:Op maandag 23 december 2013 12:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat ik sommige users gelukkig al lang ken en hun wijze van posten en dus best wel zie wanneer iemand een geintje maakt, of bewust op de man trollt en speelt. Verschilletje.
Dus drop ik binnen met een 'joh, doe gewoon ff normaal' meer niet.
Ik kwam hier om hallo te zeggen en jij had dst toen zojuist gepost.quote:Op maandag 23 december 2013 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
als je hier komt om alleen dat te zeggen en het ook serieus meent kun je maar beter gaan
We hebben vaak genoeg normale gesprekken hoor
LMI draagt kleren met meerdere stoffen, dus volgens de bijbel gaat ie naar de hel.quote:
Ja VA je hebt genoeg aandacht gehad.quote:Op maandag 23 december 2013 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LMI draagt kleren met meerdere stoffen, dus volgens de bijbel gaat ie naar de hel.
Ik zeg dat eerlijk
is ook weer niet goed
Wat lul je? Ik ben geen christenquote:Op maandag 23 december 2013 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LMI draagt kleren met meerdere stoffen, dus volgens de bijbel gaat ie naar de hel.
Ik zeg dat eerlijk
is ook weer niet goed
nee manquote:Op maandag 23 december 2013 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat doe je bij elke sneer en opmerking?
Djeez wat kansloos.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg dat eerlijk
is ook weer niet goed
''Rudeness is the weak person's imitation of strength ''quote:Op maandag 23 december 2013 12:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee man
je kent me slecht.
En Djeez maakt 'leuke' berichten op de frontpage zeggen ze.
Hij was toch diegene met "Ja alweerquote:Op maandag 23 december 2013 12:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee man
je kent me slecht.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
David ouwe vriend je moet hier vaker komen!!
Nou ja geef toe dat het bij deze een beetje jammer was dat je ingreepquote:Op maandag 23 december 2013 12:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee man
je kent me slecht.
beetjequote:Op maandag 23 december 2013 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ken je mijn wijze van posten ook?
Ik ben zojuist al in je zusje gekomen.quote:Op maandag 23 december 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
David ouwe vriend je moet hier vaker komen!!
Vertel eensquote:
watquote:Op maandag 23 december 2013 12:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja VA je hebt genoeg aandacht gehad.
nee dat was Fiets, met toen amy winehouse voor de zoveelste keer een afkick kliniek in ging oidquote:Op maandag 23 december 2013 12:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij was toch diegene met "Ja alweer" in zijn bericht?
dat was fietsquote:Op maandag 23 december 2013 12:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij was toch diegene met "Ja alweer" in zijn bericht?
naisquote:Op maandag 23 december 2013 12:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben zojuist al in je zusje gekomen.
Ohjaquote:Op maandag 23 december 2013 12:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee dat was Fiets, met toen amy winehouse voor de zoveelste keer een afkick kliniek in ging oid
geweldig bericht was dat
pics van zijn zusjequote:Op maandag 23 december 2013 12:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Genoot ze ervan?quote:Op maandag 23 december 2013 12:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je drinkt en je smoked. Jij gaat lekker ook naar de helquote:
Ik heb niets gedaan behalve vragen of iemand normaal wil blijven doen, that's all.quote:Op maandag 23 december 2013 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja geef toe dat het bij deze een beetje jammer was dat je ingreep
Fouten erkennen is een sterkte he
Na gister verdien ik ook een plekjequote:Op maandag 23 december 2013 12:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je drinkt en je smoked. Jij gaat lekker ook naar de hel
quote:Op maandag 23 december 2013 12:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je drinkt en je smoked. Jij gaat lekker ook naar de hel
gezelligquote:Op maandag 23 december 2013 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na gister verdien ik ook een plekje
Dikzakken gaan ook naar de hel, maar als je afvalt mag je naar de hemel!!!quote:
oke nicequote:Op maandag 23 december 2013 12:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
een brave die af en toe een uitspatinkje heeft wanneer iemand haar irriteert
Ryan (L)quote:Op maandag 23 december 2013 12:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dikzakken gaan ook naar de hel, maar als je afvalt mag je naar de hemel!!!
./motivatiehulp
quote:Op maandag 23 december 2013 12:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dikzakken gaan ook naar de hel, maar als je afvalt mag je naar de hemel!!!
./motivatiehulp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Niemand houdt van totoquote:
yesssquote:
Dat noem je een UIquote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef Jhali het volgende:
Jullie zijn allemaal bazen
Tevens ga ik vandaag een nieuwe pf maken omdat het moet van krek
Ik ben geen baas, wat nu?quote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef Jhali het volgende:
Jullie zijn allemaal bazen
Tevens ga ik vandaag een nieuwe pf maken omdat het moet van krek
nu moet je vertrekkenquote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben geen baas, wat nu?
hoe weet je datquote:
Doe eens liefquote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb het over facebook, lelijke bergmarmot
kusjekroel
nee, hij wil dat lr wakker wordt. als hij daadwerkelijk nu wakker zou worden zou er moeten staan ''littlerabbit wordt wakker''quote:
heb een doelquote:
Ik weet alles van hemquote:
je hebt gelijkquote:Op maandag 23 december 2013 13:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee, hij wil dat lr wakker wordt. als hij daadwerkelijk nu wakker zou worden zou er moeten staan ''littlerabbit wordt wakker''
#grammaticafeitjes
45.888quote:Op maandag 23 december 2013 13:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat is je doel en hoeveel moet je nog
quote:Op maandag 23 december 2013 13:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee, hij wil dat lr wakker wordt. als hij daadwerkelijk nu wakker zou worden zou er moeten staan ''littlerabbit wordt wakker''
#grammaticafeitjes
Echt van alles maar sowieso van Genesis, Rammstein, André Hazes (geboorterechtquote:
neeejjjj geen eat sleep rave repeatquote:Op maandag 23 december 2013 13:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Echt van alles maar sowieso van Genesis, Rammstein, André Hazes (geboorterecht) en Robbie Williams. Verder is mijn ipod een grote verzameling van alle soorten muziek en allerlei artiesten. Van heel oud (frank sinatra) tot nieuw.
Gewoon fun dit
nu niet meerquote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat dit is? Gokje: Je postcount?
ja hihiquote:Op maandag 23 december 2013 13:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hehehe ik snap hem. Omdat je nu post verandert ie!
quote:Op maandag 23 december 2013 13:07 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik bedacht me vannacht dat cachet mij ooit een ban had aangesmeerd
Ik ken jou niet eens. Faka.quote:Op maandag 23 december 2013 13:07 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik bedacht me vannacht dat cachet mij ooit een ban had aangesmeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |