voor wie ben je danquote:
waar zou je op stemmen als je moest stemmen hierquote:
zullen we gaan rellen bij parlement?quote:
libertarische partijquote:Op maandag 23 december 2013 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
waar zou je op stemmen als je moest stemmen hier
ben je ariër?quote:
wat mankeer je?quote:Op maandag 23 december 2013 12:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben helaas niet raszuiver ariër
flauwe opmerkingquote:Op maandag 23 december 2013 12:20 schreef JRRY het volgende:
ik denk echt dat wilders aan trauma heeft aan marokkanen ofzo
gepest ofzo of een keertje uitgescholden voor zijn kutkop ik zie het zo voor me
hahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 23 december 2013 12:21 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
mm ja fleur, lekker, graag
Het komt omdat hij weet dat ie er stemmen mee wint.quote:Op maandag 23 december 2013 12:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
is toch zo
denk niet dat het 'zomaar' komt, die haat
criminele statistieken gezien?quote:Op maandag 23 december 2013 12:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
is toch zo
denk niet dat het 'zomaar' komt, die haat
oh is dat zo erg?quote:
dan nog wie geeft er daar nou om, wat boeit het wie het doen. criminaliteit is er, wijs blij dat het hollandse ras het niet hoeft te doen daar hebben we die anderen dus al voorquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 12:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
dan nog wie geeft er daar nou om, wat boeit het wie het doen. criminaliteit is er, wijs blij dat het hollandse ras het niet hoeft te doen daar hebben we die anderen dus al voor
beetje rihanna-achtig, kutmuziek maken omdat je weet dat je er hits mee scoortquote:Op maandag 23 december 2013 12:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het komt omdat hij weet dat ie er stemmen mee wint.
oh voor ons niet hoorquote:
haiquote:
ja ik dacht ik laat het je even wetenquote:
soewarte piet ies rasistiesquote:
Wat heb je met de Islam?quote:Op maandag 23 december 2013 12:14 schreef supersof het volgende:
Hij kan dan wel een goede politicus zijn, ik mag hem gewoon niet door zijn haat op de islam
Dat staat ook in de christelijke bijbel.quote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat heb je met de Islam?
Ik vind de Islam ook wel negatieve dingen hebben, natuurlijk zijn er veel goede moslims, maar in dat boek staan verkeerde dingen zoals homohaat en dat niet-moslims dood moeten enzo en dat vrouwen minder zijn dan een man.
Mijn maakt het niks uit wat zij doen of vinden als geloof. Natuurlijk is homohaat niet goed, maar waarom zouden sommige mensen ze dan gaan haten daarom.quote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat heb je met de Islam?
Ik vind de Islam ook wel negatieve dingen hebben, natuurlijk zijn er veel goede moslims, maar in dat boek staan verkeerde dingen zoals homohaat en dat niet-moslims dood moeten enzo en dat vrouwen minder zijn dan een man.
Niet 100% zeker van dit, heb het ook maar eens gehoord, misschien is het wel gewoon Geert Wilders propaganda.
Net zoals andere religieuze boeken maar veel moslims nemen het iets letterlijker dan andersgelovigenquote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat heb je met de Islam?
Niet 100% zeker van dit, heb het ook maar eens gehoord, misschien is het wel gewoon Geert Wilders propaganda.
Christenen zijn in ieder geval hypocrieter.quote:Op maandag 23 december 2013 12:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Net zoals andere religieuze boeken maar veel moslims nemen het iets letterlijker dan andersgelovigen
Ja ik heb ook wat tegen dat boekquote:Op maandag 23 december 2013 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat staat ook in de christelijke bijbel.
moeten ze zelf wetenquote:Op maandag 23 december 2013 12:26 schreef JRRY het volgende:
de mark en spencers in uk wil moslimcassieres zelf laten kiezen of ze klanten helpen die alcohol of andere onreine shit willen kopen, vind dat op zich wel te ver gan
Mogen ze zelf weten.quote:Op maandag 23 december 2013 12:26 schreef JRRY het volgende:
de mark en spencers in uk wil moslimcassieres zelf laten kiezen of ze klanten helpen die alcohol of andere onreine shit willen kopen, vind dat op zich wel te ver gan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |