hahahahaquote:Op maandag 23 december 2013 12:02 schreef supersof het volgende:
Ik kan best een normaal gesprek voeren hoor.
heb je het gezegd danquote:Op maandag 23 december 2013 12:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Mijn moeder waarschuwt me net voor enge mensen bij hp meet
dat is het beste lied ooit. ik heb hem 501 keer geluisterdquote:Op maandag 23 december 2013 12:03 schreef JRRY het volgende:
sof ken je die bad lied nog wat een kutsmaak hadde we
Ik ben eng, ik heb snor en baard!!quote:Op maandag 23 december 2013 12:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Mijn moeder waarschuwt me net voor enge mensen bij hp meet
daar heb ik volle vertrouwen inquote:Op maandag 23 december 2013 12:02 schreef supersof het volgende:
Ik kan best een normaal gesprek voeren hoor.
oké maar ik ga eten dus antwoord laatquote:
echt wowquote:Op maandag 23 december 2013 12:04 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is het beste lied ooit. ik heb hem 501 keer geluisterd
ik nietquote:Op maandag 23 december 2013 12:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben eng, ik heb snor en baard!!
okequote:Op maandag 23 december 2013 12:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oké maar ik ga eten dus antwoord laat
neequote:
vind hem niet aardigquote:Op maandag 23 december 2013 12:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wilders is juist geen mongool. Is een goede politicus.
noem je ze toch geen mongool? Is niet bepaald aardigquote:
nou enquote:Op maandag 23 december 2013 12:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
noem je ze toch geen mongool? Is niet bepaald aardig
nee juist niet hij heeft een denkbeeld van een nl die nooit bereikt zal worden zonder dat het ten koste gaat van andere bevolkingsgroepequote:Op maandag 23 december 2013 12:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wilders is juist geen mongool. Is een goede politicus.
Ik zeg niet dat ik achter zijn ideeën sta.quote:Op maandag 23 december 2013 12:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee juist niet hij heeft een denkbeeld van een nl die nooit bereikt zal worden zonder dat het ten koste gaat van andere bevolkingsgroepe
dan nog is hij geen goeie politicus, het enige goeie is dat hij goeie praatjes heeft. Dat kan niemand ontkennen. hij wint het volk door ze te pakken op zwakke kanten, vind ik best wel zwak en easy.quote:Op maandag 23 december 2013 12:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik achter zijn ideeën sta.
Hij heeft een vrouw....quote:
wie dan stemmen?quote:Op maandag 23 december 2013 12:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
dan nog is hij geen goeie politicus, het enige goeie is dat hij goeie praatjes heeft. Dat kan niemand ontkennen. hij wint het volk door ze te pakken op zwakke kanten, vind ik best wel zwak en easy.
omg ik ga kijken op googlequote:Op maandag 23 december 2013 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit klopt. Maakt dat hem een flikker?
[..]
Iedereen behalve Rutte.
nee maar het zou wel kunnenquote:Op maandag 23 december 2013 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit klopt. Maakt dat hem een flikker?
[..]
Iedereen behalve Rutte.
gastquote:
volgens jrry bedoelde ikquote:
huh inso ik dacht dat jij voor pvv wasquote:
Je moet dan ook verder kijken dan de uitslag, je kunt ook zien welke partijen het eens met je zijn per standpunten. Is serieus best handig hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 12:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gemanipuleerde stemwijzer gebruiken
wat.quote:Op maandag 23 december 2013 12:17 schreef supersof het volgende:
[..]
huh inso ik dacht dat jij voor pvv was
inso is van groenlinks, dat zijn de communistenquote:Op maandag 23 december 2013 12:17 schreef supersof het volgende:
[..]
huh inso ik dacht dat jij voor pvv was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |