op mijn oude school mochten paar moslim leerlingen vrij nemen omdat het suikerfeest wasquote:Op maandag 23 december 2013 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik voel me ook een beetje moslim, vroeger standaard suikerfeest toch bij brada
hahahahah
Doe normaal manquote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
christenen mogen ook niet meer dan 1 soort stof in hun kleding hebben. Blijkbaar
In de hel zullen ze branden
1 keer jaar in de provincie gewoond toen mochten mensen uit een ander dorp 4 dagen vrij voor kermis.quote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
op mijn oude school mochten paar moslim leerlingen vrij nemen omdat het suikerfeest wasde moslimas hoefde ook niet mee te doen met sport omdat man en vrouw niet gescheiden wareb
haha lmi voelt zich aangesprokenquote:
Dat zijn de Rooms-Katholieken. Met hun biechthokjequote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef Spatieloos het volgende:
Sowieso kunnen christelijke mensen gewoon zonden dus eigenlijk hebben ze geen regels zolang ze maar sorry zeggen.
Vooral katholieken zijn daar erg goed in.quote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef Spatieloos het volgende:
Sowieso kunnen christelijke mensen gewoon zonden dus eigenlijk hebben ze geen regels zolang ze maar sorry zeggen.
Is toch wel begrijpelijk? Zij vieren gewoon feestdag. Maar eigenlijk zouden ze dan wel met Kerst naar school moetenquote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
op mijn oude school mochten paar moslim leerlingen vrij nemen omdat het suikerfeest wasde moslimas hoefde ook niet mee te doen met sport omdat man en vrouw niet gescheiden wareb
Praat gewoon niet zoquote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef supersof het volgende:
[..]
haha lmi voelt zich aangesproken
ik dacht eerst dat er kerst stondquote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 keer jaar in de provincie gewoond toen mochten mensen uit een ander dorp 4 dagen vrij voor kermis.
dat was nog debieler
Maar dan moeten zij wel met kerst naar school, want dat vieren ze nietquote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nee, want verplichtte vrije dag tochquote:Op maandag 23 december 2013 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan moeten zij wel met kerst naar school, want dat vieren ze niet
geniale manier om de kerk machtig te houdenquote:Op maandag 23 december 2013 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zijn de Rooms-Katholieken. Met hun biechthokje
Suikerfeest niet, gewoon naar school bitchesquote:Op maandag 23 december 2013 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, want verplichtte vrije dag toch
Is toch leukquote:Op maandag 23 december 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
Ik krijg een uitnodiging van het werk voor een kerstetentje
"de tijd is van 18.00 tot 21.00"
mooi hoor
fokitquote:
Ja maar daar hadden ze ook bij vrijquote:Op maandag 23 december 2013 12:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is toch wel begrijpelijk? Zij vieren gewoon feestdag. Maar eigenlijk zouden ze dan wel met Kerst naar school moeten
Ik ook, want ik ben niet christelijk
Moet je dan werken?quote:Op maandag 23 december 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
Ik krijg een uitnodiging van het werk voor een kerstetentje
"de tijd is van 18.00 tot 21.00"
mooi hoor
de tijd is vanquote:
quote:
quote:
Sowieso is kerst in de kerstvakantie!quote:Op maandag 23 december 2013 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, want verplichtte vrije dag toch
nee poesquote:
fokit is mannelijkquote:
Valt nog mee.quote:
hij wilt poesquote:
Serieus?quote:Op maandag 23 december 2013 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat wel
kan me niets meer herinneren van 3-6
Eigenlijk zou iedereen gewoon paar vrije dagen op keuze moeten hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 12:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja maar daar hadden ze ook bij vrij
bied de jouwe aanquote:
Je verjaardag!quote:Op maandag 23 december 2013 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt nog mee.
Moet alleen even wat eten zo anders hou ik die pil straks niet binnen
Met wat spatie?
Waaraan? Geef aan mij pls ik wil Bitcoins kopen!quote:Op maandag 23 december 2013 12:39 schreef LETMEIN het volgende:
Ik sta op het punt om 350 euro uit te geven.
WIE HOUDT ME TEGEN?!
Ik ben Tjacka niet mallootquote:
nee hij is al bezetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |