Nee, dat doen de extreem religieuzen zelf.quote:Op maandag 23 december 2013 12:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Particulier bedrijf mag dat zelf weten. Nogal dom want dat vergroot de segregatie nog meer
Niet elke Turk is een moslim, en gelukkig volgen niet alle moslims al die wetten.quote:Op maandag 23 december 2013 12:31 schreef JRRY het volgende:
is alcohol verboden bij moslims want ik zag vorige week nog een dronken turk
Ja, want elke moslim houd zich aan de koran.quote:Op maandag 23 december 2013 12:31 schreef JRRY het volgende:
turk =/= moslimquote:Op maandag 23 december 2013 12:31 schreef JRRY het volgende:
Maar alle Turken zijn wel dieven en alle Amerikanen zijn wel dom!quote:Op maandag 23 december 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
turk =/= moslim
Niet elke Amerikaan is christelijk
ik vind ze hypocriet want ik zie ook vaak genoeg moslimas met hoofddoek maar wel roken, schelden enzoquote:Op maandag 23 december 2013 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, want elke moslim houd zich aan de koran.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik vind ze hypocriet want ik zie ook vaak genoeg moslimas met hoofddoek maar wel roken, schelden enzo
heb ik nooit gedaanquote:Op maandag 23 december 2013 12:32 schreef supersof het volgende:
ey jerry, christenen mogen niet stelen maar iedereen steelt toch snoepje bij kruidvat
WHOOOOPS mind blown
Ja en katholieke priesters misbruikte massaal kinderen.quote:Op maandag 23 december 2013 12:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik vind ze hypocriet want ik zie ook vaak genoeg moslimas met hoofddoek maar wel roken, schelden enzo
echt welquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 12:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar alle Turken zijn wel dieven en alle Amerikanen zijn wel dom!
Ja vind ik ook een beetje raar, als je dan religieus bent waarom volg je dan bepaalde wetten wel en bepaalde wetten niet, volg dan alles of wees verstandig en volg er geen!quote:Op maandag 23 december 2013 12:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
serieus bahquote:Op maandag 23 december 2013 12:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja en katholieke priesters misbruikte massaal kinderen.
Religieus zijn is in een groot aantal gevallen geen eigen keuze.quote:Op maandag 23 december 2013 12:34 schreef Spatieloos het volgende:
of wees verstandig en volg er geen!
ik deed dat bij de etosquote:Op maandag 23 december 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij hebt geen jeugd gehad
jodendomquote:Op maandag 23 december 2013 12:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten van welke religie dit is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |