quote:Op maandag 23 december 2013 12:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
waarom. ga anders maar niet in winkel werken ofzo
De winkel mag dat zelf weten.quote:Op maandag 23 december 2013 12:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
In de UK hebben ze ook sharia rechtbankquote:Op maandag 23 december 2013 12:26 schreef JRRY het volgende:
de mark en spencers in uk wil moslimcassieres zelf laten kiezen of ze klanten helpen die alcohol of andere onreine shit willen kopen, vind dat op zich wel te ver gan
quote:Op maandag 23 december 2013 12:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In de UK hebben ze ook sharia rechtbank
wtf wat is dat danquote:Op maandag 23 december 2013 12:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In de UK hebben ze ook sharia rechtbank
Dat vind ik nou ook.quote:
Particulier bedrijf mag dat zelf weten. Nogal dom want dat vergroot de segregatie nog meerquote:Op maandag 23 december 2013 12:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja nou ik vind het wel kut dat als er maar 1 kassa open is en dat dat nou net een moslima is die mij geen bier wil werkopenquote:Op maandag 23 december 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
wat maakt het uit wat die winkel doet. als jij er maar dingen kunt kopen toch
dan wacht je even totdat er iemand anders isquote:Op maandag 23 december 2013 12:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja nou ik vind het wel kut dat als er maar 1 kassa open is en dat dat nou net een moslima is die mij geen bier wil werkopen
ik koop altijd bij een moslima bij m&squote:Op maandag 23 december 2013 12:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja nou ik vind het wel kut dat als er maar 1 kassa open is en dat dat nou net een moslima is die mij geen bier wil werkopen
Engelse rechtbank heeft nog wel streepje voor.quote:
haha nee want misschien moet ik wel naar school of werk of treinquote:Op maandag 23 december 2013 12:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dan wacht je even totdat er iemand anders is
had je maar eerder moeten komenquote:Op maandag 23 december 2013 12:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha nee want misschien moet ik wel naar school of werk of trein
moest nietquote:Op maandag 23 december 2013 12:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha nee want daarvoor moest ik fokken
gewoon zeggen dat je gediscrimineerd wordt omdat je geen moslim bentquote:Op maandag 23 december 2013 12:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha nee want misschien moet ik wel naar school of werk of trein
Maar het is toch wel begrijpelijk dat als je homo bent of bevriend met een homo dat je toch wel ergens haat voor krijgt. Pas kwam er in Uganda een nieuwe christelijke wet dat ze homo's moeten vermoorden ofzo. Ik haat daarom het christendom wel een beetje, maar er zijn ook weer goede delen van het Christendom die mensen gelukkig maakt en families bij elkaar brengt ofzo, zelfde met de Islam. Alleen de Islam is minder vrij qua het boek volgen en Geert Wilders wil behalve aandacht ook toch wel beetje beschermen tegen de slechte wetten in Islamitische landen en dat vrouwen minder waard zijn denk ik.quote:Op maandag 23 december 2013 12:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn maakt het niks uit wat zij doen of vinden als geloof. Natuurlijk is homohaat niet goed, maar waarom zouden sommige mensen ze dan gaan haten daarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |