wat doe je dan verbaasd dat ik weet waar je woontquote:Op maandag 23 december 2013 12:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oke, ik had jou half jaar terug al gevonden
dat doe jij hoorquote:
omdat je dat allang weet tochquote:Op maandag 23 december 2013 12:51 schreef supersof het volgende:
[..]
wat doe je dan verbaasd dat ik weet waar je woont
nee pas een week nu ofzoquote:
Hoe bedoel je dit?quote:
Laat maar joh, wat een trollquote:
dat ik sommige users gelukkig al lang ken en hun wijze van posten en dus best wel zie wanneer iemand een geintje maakt, of bewust op de man trollt en speelt. Verschilletje.quote:
zie vorige post.quote:Op maandag 23 december 2013 12:52 schreef supersof het volgende:
Ik vind je aardig hoor BrandX, maar hierop ingrijpen was gewoon niet nodig imo.
als je hier komt om alleen dat te zeggen en het ook serieus meent kun je maar beter gaanquote:
ALPACAquote:Op maandag 23 december 2013 12:54 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Nu lief doen jongens en meisjes
Valt de laatste tijd wel wat tegenquote:Op maandag 23 december 2013 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
als je hier komt om alleen dat te zeggen en het ook serieus meent kun je maar beter gaan
We hebben vaak genoeg normale gesprekken hoor
dit.quote:Op maandag 23 december 2013 12:54 schreef supersof het volgende:
Sowieso is dit geen rel. Dat ook nog.
Ken je mijn wijze van posten ook?quote:Op maandag 23 december 2013 12:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat ik sommige users gelukkig al lang ken en hun wijze van posten en dus best wel zie wanneer iemand een geintje maakt, of bewust op de man trollt en speelt. Verschilletje.
Dus drop ik binnen met een 'joh, doe gewoon ff normaal' meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |