quote:Op maandag 23 december 2013 09:57 schreef PeuRac het volgende:
Mn andere garage heeft wel meteen tijdAlleen eerst zelf nog ff een diagnose stellen.
En het is een uur rijden ipv 15min (wat niet fijn is met een auto die op 4 opv 5 cilinders loopt)quote:
Die van mij liep @ random op 3 ipv 4 cylinders maar het reed toch nog aardig, alleen vreemde vibraties...quote:Op maandag 23 december 2013 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En het is een uur rijden ipv 15min (wat niet fijn is met een auto die op 4 opv 5 cilinders loopt)
Zoiets heb ik ook, twee garages vertellen me aan de telefoon wel hele andere dingen trouwens, de ene gaat volledig af op wat ik uitgelezen heb met de computer en de andere gaat alleen uit van de symptomen.quote:Op maandag 23 december 2013 09:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die van mij liep @ random op 3 ipv 4 cylinders maar het reed toch nog aardig, alleen vreemde vibraties...
Dat lijkt bij mijn bak dus ook een issue: uitleeswaardes zeidan: dieselpomp die de commonrail voedt kapot. Die bleek bij revisie ook -echt- gare onderdelen te bevattenquote:Op maandag 23 december 2013 10:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, twee garages vertellen me aan de telefoon wel hele andere dingen trouwens, de ene gaat volledig af op wat ik uitgelezen heb met de computer en de andere gaat alleen uit van de symptomen.
De grap is, dat ik meer vertrouwen heb in het 2xin mijn ervaring zeggen foutcodes en uitleeswaardes altijd maar een klein deel van de situatie.
Luxevogelquote:Op maandag 23 december 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
Uitslapen tot half 10damn wat lekker.
Goedemorgen
Wat heerlijk, hier stond de monteur al om 9u voor de deur, terwijl die tussen 8 en 18u mocht langskomenquote:Op maandag 23 december 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
Er kunnen nog meer dingen kapot zijn buiten alleen de pomp en de garage kan ook fouten maken (zal niet de 1e keer zijnquote:Op maandag 23 december 2013 10:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat lijkt bij mijn bak dus ook een issue: uitleeswaardes zeidan: dieselpomp die de commonrail voedt kapot. Die bleek bij revisie ook -echt- gare onderdelen te bevatten
Echter na inbouw geen foutcodes meer, maar wel afslaan van de motor.
Verstuivers zaten er net in; zijn ook gecontroleerd nu. Ze hadden het nu over de automaat.quote:Op maandag 23 december 2013 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er kunnen nog meer dingen kapot zijn buiten alleen de pomp en de garage kan ook fouten maken (zal niet de 1e keer zijn)
Ja echt he?quote:Op maandag 23 december 2013 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heerlijk, hier stond de monteur al om 9u voor de deur, terwijl die tussen 8 en 18u mocht langskomen
Bij mij is het dan bobine/bougie ... Of de motor is kapotquote:Op maandag 23 december 2013 10:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, twee garages vertellen me aan de telefoon wel hele andere dingen trouwens, de ene gaat volledig af op wat ik uitgelezen heb met de computer en de andere gaat alleen uit van de symptomen.
De grap is, dat ik meer vertrouwen heb in het 2xin mijn ervaring zeggen foutcodes en uitleeswaardes altijd maar een klein deel van de situatie.
Het is of de bobine/bougie of de BDP sensor, maar ik heb begrepen dat de motor in het laatste geval helemaal niet meer wil lopen.quote:Op maandag 23 december 2013 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Bij mij is het dan bobine/bougie ... Of de motor is kapot
Hmja handige monteur erbij met grote hamer wil startmotoren nog weleens overtuigen van hun slaafse rol...quote:Op maandag 23 december 2013 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
Tzal mij benieuwen hoe het nu verder gaat met mijn broers auto.
De kans is klein dat hij nu wel uit zichzelf start he?
Ik heb meerdere bobines en bougies in de auto liggen voor als je wat nodig hebtquote:Op maandag 23 december 2013 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is of de bobine/bougie of de BDP sensor, maar ik heb begrepen dat de motor in het laatste geval helemaal niet meer wil lopen.
Ja dat hamer gebeuren en aanduwen is al geprobeerd.quote:Op maandag 23 december 2013 10:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmja handige monteur erbij met grote hamer wil startmotoren nog weleens overtuigen van hun slaafse rol...
Da's balen dat dat niet gewerkt heeft...quote:Op maandag 23 december 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat hamer gebeuren en aanduwen is al geprobeerd.
Ahja we zien wel. En ik hoor het wel. De sleutel ligt hier en ik hoor wel wanneer en welke garage mijn broer geregeld heeft.quote:Op maandag 23 december 2013 10:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's balen dat dat niet gewerkt heeft...
Als zelfs aanduwen niet lukt dan kan de dynamo het probleem weleens zijn.... (maar ik weet verder niks van het verhaal dus kan het ook mis hebben)quote:Op maandag 23 december 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat hamer gebeuren en aanduwen is al geprobeerd.
Er is verder weinig te vertellenquote:Op maandag 23 december 2013 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
Als zelfs aanduwen niet lukt dan kan de dynamo het probleem weleens zijn.... (maar ik weet verder niks van het verhaal dus kan het ook mis hebben)
App hups dan ipv hier neer te zetten. Denk dat dat effectiever isquote:Op maandag 23 december 2013 10:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh Hupsel, ik kan wat later komen, 2e afspraak gaat niet door.. Fera ligt met blaasontsteking in bed
Ben geen liefhebber van mannenkontjes.quote:
Niet altijdquote:Op maandag 23 december 2013 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
App hups dan ipv hier neer te zetten. Denk dat dat effectiever is
Lekker.quote:Op maandag 23 december 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
quote:
ja want dat gaat ook lekker passenquote:Op maandag 23 december 2013 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb meerdere bobines en bougies in de auto liggen voor als je wat nodig hebt
ik ben meer dan slechts een kontquote:Op maandag 23 december 2013 10:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben geen liefhebber van mannenkontjes.
lekker hoorquote:Op maandag 23 december 2013 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
Winkels
Drukte
Mensen
Maar ik hoef volgens niet nog meer boodschappen te doen
Man wees blij; zo'n verplichte "feest-vier-sessie" op beide dagen bij (schoon) familie is niet aan te radenquote:Op maandag 23 december 2013 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
lekker hoor
Ik ging zondagmorgen, was het gelukkig heel rustig
Hoef voor kerst niks in de kopen want de eerste gaan we naar de macen de 2e vier ik ergens anders....
of noujah vieren, dan ben ik ergens anders...
Ik ken geen verplichtingen met dit soort dagen gelukkig.... Ik ken uitnodigingen waar ik dan wel of niet op in kan gaanquote:Op maandag 23 december 2013 12:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Man wees blij; zo'n verplichte "feest-vier-sessie" op beide dagen bij (schoon) familie is niet aan te raden
Ja wat moet ik daar mee danquote:
Moet je geen open keuken hebbenquote:Op maandag 23 december 2013 12:56 schreef fietsie het volgende:
Ik heb het geluk dat ik het grootste deel van de 2 dagen lekker in de keuken sta, mijn hobby uitvoering in de praktijk te geven
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wat moet ik daar mee dan
Hij is lekker, wel bont en blauw van de wildwaterbaan vorige week
Verder ff 2 dagen werken nu en dan weer 5 vrij
En met u dan schone deerne?
quote:Op maandag 23 december 2013 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
lekker hoor
Ik ging zondagmorgen, was het gelukkig heel rustig
Hoef voor kerst niks in de kopen want de eerste gaan we naar de macen de 2e vier ik ergens anders....
of noujah vieren, dan ben ik ergens anders...
Ik hou het lekker simpel...quote:Op maandag 23 december 2013 12:56 schreef fietsie het volgende:
Ik heb het geluk dat ik het grootste deel van de 2 dagen lekker in de keuken sta, mijn hobby uitvoering in de praktijk te geven
Ja lekker gezwommen de hele weekquote:Op maandag 23 december 2013 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Haha, wildwaterbaaaan![]()
Ja, met mij gaat het goed. Moe, zere nek, maar vakantie, dus kan even een beetje bijkomen.
Moet wel elke dag gewoon werken, op vandaag en morgen na. Maar even geen school, dus tijd om bij te komen
ik heb dat nog nooit gegeten.. dat is wel iets moeilijks toch?quote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb met mn stomme kop beloofd om 1e kerstdag Beef Wellington te maken, dus sta morgenavond al in de keuken
Good luck.quote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb met mn stomme kop beloofd om 1e kerstdag Beef Wellington te maken, dus sta morgenavond al in de keukenHet voordeel is wel dat ik 1e kerstdag niet zoveel in de keuken hoef te staan voor het hoofdgerecht.
Sukkelquote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb met mn stomme kop beloofd om 1e kerstdag Beef Wellington te maken, dus sta morgenavond al in de keukenHet voordeel is wel dat ik 1e kerstdag niet zoveel in de keuken hoef te staan voor het hoofdgerecht.
Cool, da's leuk om te makenquote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef PeuRac het volgende:
Dat is heel moeilijk jaquote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit gegeten.. dat is wel iets moeilijks toch?
met deeg toch?
Dank jequote:
Ik maak het op de basis manier, dus met truffel, beef en ga waarschijnlijk kant en klaar deeg gebruikenquote:Op maandag 23 december 2013 13:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Cool, da's leuk om te maken![]()
Kun je ook allerlei leuke variaties op maken met varkensvlees ipv bief
Je hebt het zelf nog nooit eerder gemaakt?quote:Op maandag 23 december 2013 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is heel moeilijk jadaarom lijkt het me wel leuk.
[..]
Dank je
Dat doen zelfs de meeste restaurants hoor!quote:Op maandag 23 december 2013 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik maak het op de basis manier, dus met truffel, beef en ga waarschijnlijk kant en klaar deeg gebruiken
Het gaat om de tijd/werk niet of het makkelijk/moeilijk isquote:
t' is de tientallen keren vouwen en weer uitrollen waar niemand zin in heeft.quote:
Ohja natuurlijk!quote:Op maandag 23 december 2013 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat om de tijd/werk niet of het makkelijk/moeilijk is
1e en 2e, jaquote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ja lekker gezwommen de hele week
Een zere nek moet je lekker laten masseren
Maar dus de kerstdagen ben je wel aant werk?
slapend rijk .... wat een baanquote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, nu maar weer even een bakkie koffie. Hard genoeg niks gedaan gewerkt.
Het is inderdaad een erg rustig baantje.quote:Op maandag 23 december 2013 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
slapend rijk .... wat een baan
quote:Op maandag 23 december 2013 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier ook even voor degenen die ik niet op FB heb:
[ afbeelding ]
Fijne feestdagen namens mij en mijn lieve katjes!
[ afbeelding ]
Jij ookquote:Op maandag 23 december 2013 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hee jijquote:
Ik weet niet of dat wat voor mij zou zijn... ik kom toch liever meer met mensen in contactquote:Op maandag 23 december 2013 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een erg rustig baantje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aawwwwwquote:Op maandag 23 december 2013 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne feestdagen namens mij en mijn lieve katjes!liefffff
gaat het goed met ze?
En jij ook fijne feestdagen![]()
![]()
![]()
Jaaquote:Op maandag 23 december 2013 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
Aawwwwwliefffff
gaat het goed met ze?
En jij ook fijne feestdagen![]()
Ze waren na een dag alweer de oude. Lekker weer rollebollen met elkaar en samen slapen. Samen liggen, alles samen
Vrijdag wondcontrole en hechtingen eruit halen bij Nala, en dan is alles weer achter de rug
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
quote:quote:Op maandag 23 december 2013 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hee jij
[..]
Ik weet niet of dat wat voor mij zou zijn... ik kom toch liever meer met mensen in contactSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo je bent weer goed uitgerust zo te merken!
![]()
![]()
Zei ik toch?quote:Op maandag 23 december 2013 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaaZe waren na een dag alweer de oude. Lekker weer rollebollen met elkaar en samen slapen. Samen liggen, alles samen
Vrijdag wondcontrole en hechtingen eruit halen bij Nala, en dan is alles weer achter de rug
![]()
Wel fijn dat het zo snel gaat....BEL DE KRANTquote:Op maandag 23 december 2013 13:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb uitgeslapen![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 13:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik weet niet of dat wat voor mij zou zijn... ik kom toch liever meer met mensen in contactSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Overdag is het normaal wel druk. Mensen zat. Alleen zo vlak voor de feestadagen niet."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Nee want dat staat in de supermarkt heb ik zojuist ondervondenquote:Op maandag 23 december 2013 13:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
![]()
Overdag is het normaal wel druk. Mensen zat. Alleen zo vlak voor de feestadagen niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2013 13:24:33 ]![]()
Op vandaag en morgen na werk je elke dag tot en met oud en nieuw?quote:Op maandag 23 december 2013 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
1e en 2e, ja18 uur in totaal, 150%, dus uiteindelijk 27 uur
![]()
Ja, maar mijn angst en spanning was wel te begrijpen, toch?quote:Op maandag 23 december 2013 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zei ik toch?![]()
Wel fijn dat het zo snel gaat....![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
BEL DE KRANT
Ik heb uitgeslapen
Ga ik zo doen dan!
Dus geen excuus meer nu![]()
Ja dat is wat ik zei, alleen niemand geloofd me!quote:![]()
![]()
Dan wens ik jou fijne feestdagen terugquote:Op maandag 23 december 2013 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Niet aan de katten, want die begrijpen zoiets niet![]()
![]()
Tot oudjaarsdag, jaquote:Op maandag 23 december 2013 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Op vandaag en morgen na werk je elke dag tot en met oud en nieuw?Oudjaarsdag ook vrij
quote:Op maandag 23 december 2013 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Dan wens ik jou fijne feestdagen terug
Niet aan de katten, want die begrijpen zoiets niet![]()
het is gelooftquote:Op maandag 23 december 2013 13:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga ik zo doen dan!
[..]
Ja dat is wat ik zei, alleen niemand geloofd me!![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar mijn angst en spanning was wel te begrijpen, toch?
Ja wel ...quote:Op maandag 23 december 2013 13:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga ik zo doen dan!
![]()
![]()
![]()
Whehehe.quote:Op maandag 23 december 2013 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want dat staat in de supermarkt heb ik zojuist ondervonden
Arme jij.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
en dan 1 januari ook weer of dat nog net niet?quote:Op maandag 23 december 2013 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tot oudjaarsdag, jaOudjaarsdag ook vrij
![]()
quote:Nieuwjaarsdag om kwart voor 12 weer beginnenquote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
en dan 1 januari ook weer of dat nog net niet?
Is het de ene niet (huppel) doet iemand anders het welquote:Wat nu weerquote:![]()
![]()
---
En kutkerst, is het al voorbij?![]()
![]()
sorryquote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het de ene niet (huppel) doet iemand anders het wel
[..]
Wat nu weer![]()
![]()
---
En kutkerstik heb een drang om het te doen
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor... is goed voor mijn bloeddruk
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Niksquote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het de ene niet (huppel) doet iemand anders het wel
[..]
Wat nu weer![]()
![]()
---
En kutkerst, is het al voorbij?![]()
![]()
je bent zelf...![]()
![]()
Zo, eerst maar even douchen, dan naar mn ma haar huis lopen om fiets op te halen, dan naar stad bankzaken regelen en dan boodschappen doen.
Geen brood in huis![]()
![]()
Soms, gisteren had ik het voornamelijk met hoofdletters.quote:Op maandag 23 december 2013 13:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
sorryik heb een drang om het te doen
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 13:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Soms, gisteren had ik het voornamelijk met hoofdletters.![]()
![]()
oh pleasequote:Op maandag 23 december 2013 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dan.
Gaan we schelden, pas maar op![]()
![]()
![]()
Een hoop werk en weinig vakantie zegquote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nieuwjaarsdag om kwart voor 12 weer beginnen![]()
![]()
ik las scheidenquote:Op maandag 23 december 2013 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dan.
Gaan we schelden, pas maar op![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Een hoop werk en weinig vakantie zeg
Het feestje was leuk, maar dat had in een andere context ook leuk geweestquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Weet je wel wat dat kostquote:Op maandag 23 december 2013 13:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja want nu kunnen we niet scheiden...![]()
![]()
![]()
Zelfs als je gaat gescheiden ben je nog genaaid dusquote:Op maandag 23 december 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij zal ook moeten betalen dan enzo
tenzij je rijk bent dan wordt het verdeeld
Nee helaas, is het dan gratizzz?![]()
![]()
Wat?quote:Op maandag 23 december 2013 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfs als je gaat gescheiden bent ben je nog genaaid dus![]()
![]()
Damn dat klinkt behoorlijk ehm... ranzig....quote:Op maandag 23 december 2013 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Zal aan je denken als ik uitslaap enzoProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is dan wat jouw hersenen er van maken fietsie, niet wat ik zegquote:Op maandag 23 december 2013 13:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Damn dat klinkt behoorlijk ehm... ranzig....![]()
![]()
Genaaid word je niet meer dan hoorquote:Op maandag 23 december 2013 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfs als je gaat gescheiden bent ben je nog genaaid dus
Nee helaas, is het dan gratizzz?
Niks is gratizzzzzzzzzzzzz![]()
Ranzig is goed toch meestalquote:Op maandag 23 december 2013 13:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Damn dat klinkt behoorlijk ehm... ranzig....Niet eensquote:Op maandag 23 december 2013 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Genaaid word je niet meer dan hoor
Niks is gratizzzzzzzzzzzzz![]()
Helaas niet nee![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Zal aan je denken als ik uitslaap enzo![]()
Welquote:Op maandag 23 december 2013 13:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ranzig is goed toch meestal
[..]
Niet eens![]()
Helaas niet nee![]()
![]()
Gewoon doen alsofquote:Op maandag 23 december 2013 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik er iets aan kon doen zou ik het doenWelke van de drie schat?quote:![]()
![]()
Weet ik nietquote:Op maandag 23 december 2013 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof
[..]
Welke van de drie schat?
Ik ben het gewoon standaard niet mee eens![]()
![]()
Aflossing! Eens zien of ik thuis meer kan doen dan hier.
Je zag trouwen en het werd rood voor je ogen?quote:Op maandag 23 december 2013 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik niet
Ik ben het gewoon standaard niet mee eens![]()
![]()
Dat heb je zelf in de handquote:Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
Aflossing! Eens zien of ik thuis meer kan doen dan hier.Ja die droom is wel een beetje stuk jaquote:Op maandag 23 december 2013 14:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zag trouwen en het werd rood voor je ogen?![]()
Correct.quote:
Zo erg dan?quote:Op maandag 23 december 2013 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die droom is wel een beetje stuk jaTot laterquote:![]()
![]()
Ik ga zo de garage maar bellen, ik heb geen zin om nog langer te wachten tot ze de sleutel komen halen![]()
![]()
Auto was toch alweer goedgekeurd laatst?quote:Op maandag 23 december 2013 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga zo de garage maar bellen, ik heb geen zin om nog langer te wachten tot ze de sleutel komen halen![]()
Ja maar mijn broers auto staat hier in de straat.. kapodtquote:Op maandag 23 december 2013 14:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Auto was toch alweer goedgekeurd laatst?![]()
Oh dat zei je ja, nog geprobeerd een paar tikken met hamer te geven?quote:Op maandag 23 december 2013 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar mijn broers auto staat hier in de straat.. kapodt![]()
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat zei je ja, nog geprobeerd een paar tikken met hamer te geven?![]()
Ze hebben ook een poging gedaan tot aanduwen, wat niet lukte, dus de startmotor lijkt mij niet het probleemquote:![]()
![]()
Niks mis met aanduwenquote:Op maandag 23 december 2013 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ze hebben ook een poging gedaan tot aanduwen, wat niet lukte, dus de startmotor lijkt mij niet het probleem
Ik heb geen idee, zou mooi wezen als ik op afstand dat soort dingen kon zienMaar hij doet helemaal niets meer?quote:Op maandag 23 december 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh nee anders stond ie niet hier![]()
Ja wel, de deurvergendeling gaat nog open, de lampen gaan nog aan, je kan de ramen nog open doen, de handrem kan er ook nog van af.....quote:Op maandag 23 december 2013 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis met aanduwen
Ik heb geen idee, zou mooi wezen als ik op afstand dat soort dingen kon zien
[..]
Maar hij doet helemaal niets meer?
Maar starten? Nee dat doet ie niet meer![]()
Raar hoor. Ook geen zekering kapot?quote:Op maandag 23 december 2013 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel, de deurvergendeling gaat nog open, de lampen gaan nog aan, je kan de ramen nog open doen, de handrem kan er ook nog van af.....
Maar starten? Nee dat doet ie niet meer
Alles werkt wel gewoon zoals normaal dus hoogste standen?![]()
Hoogste standen?quote:Op maandag 23 december 2013 15:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Raar hoor. Ook geen zekering kapot?
Alles werkt wel gewoon zoals normaal dus hoogste standen?
Weet ik veel twas mij te koud gister![]()
Koud, het sneeuwt niet eensquote:Op maandag 23 december 2013 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoogste standen?
Weet ik veel twas mij te koud gister![]()
![]()
Zou wel makkelijk zijn hequote:Op maandag 23 december 2013 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis met aanduwen
Ik heb geen idee, zou mooi wezen als ik op afstand dat soort dingen kon zien![]()
![]()
Nou ehm, jij veroordeelde mijn auto al vrij vlot, en dat zag je toch heel erg goed, blijkt nuquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mja, ik ben gewoon goed daar inquote:Op maandag 23 december 2013 15:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ehm, jij veroordeelde mijn auto al vrij vlot, en dat zag je toch heel erg goed, blijkt nu
En ervaring met de zafira was ook wel een goede levensles
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2013 15:43:16 ]![]()
Mijn stroomkosten zijn omlaag (andere leverancier)
Mijn mobiele abbo kosten zijn omlaag (kon verlengen)
Ben nu bezig met verzekeringen..... Welke vaste last zie ik over het hoofd waarop ik kan besparen?![]()
![]()
Benzine?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
autoverz?quote:Op maandag 23 december 2013 15:49 schreef rival het volgende:
Ben nu bezig met verzekeringen..... Welke vaste last zie ik over het hoofd waarop ik kan besparen?
zorgverz?
inboedel?
tv/internet?
Overlijdensverz?![]()
Ben nu bezig met verzekeringenquote:Op maandag 23 december 2013 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
autoverz?
zorgverz?
inboedel?
tv/internet?
Overlijdensverz?
UPC maar eens bellen![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ben nu bezig met verzekeringen
UPC maar eens bellen![]()
![]()
Mediamarkt zal hier wel afgeladen zijn met funshoppers. Maar ik wil nog even kadelootje voor uk halen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vrouwen.quote:Op maandag 23 december 2013 15:49 schreef rival het volgende:
Ben nu bezig met verzekeringen..... Welke vaste last zie ik over het hoofd waarop ik kan besparen?![]()
[ afbeelding ]
Fijne feestdagen namens mij en mijn lieve katjes!![]()
![]()
![]()
Winterquote:Op maandag 23 december 2013 17:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt best mee, gewoon bewegen krijg je het vanzelf warm![]()
Lente/zomer![]()
![]()
Je laat hun betalen?quote:Op maandag 23 december 2013 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd niet zo druk met vrouwen. Geen dure grappen iig![]()
opbokken jijquote:Op maandag 23 december 2013 17:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt best mee, gewoon bewegen krijg je het vanzelf warmmet je opwarmen
![]()
30+ in Nl isquote:Op maandag 23 december 2013 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
Laat het dan koud genoeg zijn voor sneeuw.
En anders gewoon 30+ graden
25 is mooi zat.![]()
Ja, er was al een file op het parkeerterreinquote:![]()
Toen moest ik naar ABN Amro kantoor, daar was bijna niemand, maar toch 3 kwartier moeten wachtenToen lag ik te pittenquote:Op maandag 23 december 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
Zondagochtend gedaan, bijna hele supermarkt leegEn dan zijn de supermarkten hier niet open,alleen tussen 16-19 uur, en toen was ik niet thuis
![]()
![]()
Oh hier vanaf 08:00 uurquote:Op maandag 23 december 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
Toen lag ik te pittenEn dan zijn de supermarkten hier niet open,alleen tussen 16-19 uur, en toen was ik niet thuis
![]()
![]()
Uh, morgen?quote:Op maandag 23 december 2013 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
Vinniiee wanneer wilde je naar ikeaAlthans, ik neem aan dat je op 1e en 2e kerstdag niet wilt gaan?
Vrijdag kan ik niet, dan ga ik nog bij een paar auto's kijken. Of zaterdag/zondag.![]()
Hoogzwangere vrouw van m'n stiefbroer wilde Baileys halen, kreeg ze het niet mee omdat ze geen ID bij zich had en je je tot 21? moet kunnen legitimeren![]()
_!!!!!!!
![]()
waar welke ikea?quote:Op maandag 23 december 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uh, morgen?Althans, ik neem aan dat je op 1e en 2e kerstdag niet wilt gaan?
Vrijdag kan ik niet, dan ga ik nog bij een paar auto's kijken. Of zaterdag/zondag.![]()
Geen idee, wat zullen we doen? Adam? Das allebei een uurtje rijden denk ik?quote:Jij hebt nog een cursusje lezen nodig?quote:Op maandag 23 december 2013 17:27 schreef S95Sedan het volgende:
Je lijkt wel een wijf vin, er staat niet wanneer je niet kan en waarom![]()
LoLa is een vrouw.quote:Op maandag 23 december 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je daar over denken?
Opgelost slotje.![]()
Slotje roepen mag niet meer. TR gemaakt.quote:Op maandag 23 december 2013 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LoLa is een vrouw.
Opgelost slotje.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daar weet ik niks van. /carequote:Op maandag 23 december 2013 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slotje roepen mag niet meer. TR gemaakt.![]()
ga je een kerstboom scoren?quote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, wat zullen we doen? Adam? Das allebei een uurtje rijden denk ik?
[..]
Jij hebt nog een cursusje lezen nodig?![]()
Dan nog, wijf.quote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, wat zullen we doen? Adam? Das allebei een uurtje rijden denk ik?
[..]
Jij hebt nog een cursusje lezen nodig?![]()
![]()
wou je ook een stukje tong kaneeltjequote:Op maandag 23 december 2013 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sedan, kerelt. Doe nou niet.![]()
![]()
![]()
'Nuhu i do wat i want'quote:Op maandag 23 december 2013 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sedan, kerelt. Doe nou niet.![]()
Niiicequote:Op maandag 23 december 2013 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee wat het inhoud maar je doet maar![]()
![]()
Nimmer.quote:Op maandag 23 december 2013 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wou je ook een stukje tong kaneeltje
Rebelse tieners van tegenwoordigquote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
mijn hartje kaneel, wat doe jequote:Op maandag 23 december 2013 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nimmer.
[..]
Rebelse tieners van tegenwoordig![]()
Genoeg Lola voor iedereen toch?quote:Op maandag 23 december 2013 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wou je ook een stukje tong kaneeltje![]()
![]()
![]()
Noem je haar nou dik?quote:Hartenbreken, want dat is hoe ik rol.quote:Op maandag 23 december 2013 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn hartje kaneel, wat doe jeEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
poezelsquote:Op maandag 23 december 2013 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne feestdagen namens mij en mijn lieve katjes!![]()
![]()
Hoofdletter!quote:Op maandag 23 december 2013 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn hartje kaneel, wat doe je
Bij mij doet hij ook al zo gemeen de laatste paar dagen![]()
![]()
Je vergeet een punt.quote:Op maandag 23 december 2013 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoofdletter!
Bij mij doet hij ook al zo gemeen de laatste paar dagen![]()
![]()
ik ben wel wat gewend zo voor de feestdagen.... ik overleef het welquote:Op maandag 23 december 2013 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noem je haar nou dik?
[..]
Hartenbreken, want dat is hoe ik rol.![]()
Ik moet ruimte in mijn hart maken voor nieuwe mensen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoofdletter!
Bij mij doet hij ook al zo gemeen de laatste paar dagen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Neequote:Op maandag 23 december 2013 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noem je haar nou dik?
[..]
Hartenbreken, want dat is hoe ik rol.![]()
Succes daarmee.quote:Op maandag 23 december 2013 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet ruimte in mijn hart maken voor nieuwe mensen.![]()
![]()
Plankjes voor in PAX kast, misschien een lade voor in die PAX-kast, staande kapstok als ze dat hebben, wat decoratie dingetjesquote:![]()
ik laat het vanavond even wetenquote:Op maandag 23 december 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Plankjes voor in PAX kast, misschien een lade voor in die PAX-kast, staande kapstok als ze dat hebben, wat decoratie dingetjes![]()
![]()
De Fax kast?quote:Op maandag 23 december 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Plankjes voor in PAX kast, misschien een lade voor in die PAX-kast, staande kapstok als ze dat hebben, wat decoratie dingetjes![]()
![]()
Vandaar dat je zo onaardig doetquote:Op maandag 23 december 2013 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet ruimte in mijn hart maken voor nieuwe mensen.
-![]()
![]()
Is goedquote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik laat het vanavond even wetenJij hebt ook een cursus lezen nodigquote:![]()
![]()
verzameling punten >>>> ....................................................quote:
voor het geval iemand er een mist![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo onaardig doet
-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daar zijn toch wel oplossingen voor.quote:Op maandag 23 december 2013 17:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi ... met mij ook... heb alleen geen zin om te kokenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja... maar dat's nie echt gezond hequote:Op maandag 23 december 2013 17:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar zijn toch wel oplossingen voor.
Ff zin maken denk ik maar... anders heb ik weer friet![]()
![]()
Bestaat de boerenkoolbode.nl nog niet?quote:Op maandag 23 december 2013 17:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... maar dat's nie echt gezond he
Ff zin maken denk ik maar... anders heb ik weer friet
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee, volgens mij nietquote:Op maandag 23 december 2013 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bestaat de boerenkoolbode.nl nog niet?
ik ga zo wel ff kijken in principe heb ik van alles in huisbehalve al kant en klare muk
![]()
![]()
Gewoon dan wat pasta in elkaar slingeren zou ik zeggen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet
ik ga zo wel ff kijken in principe heb ik van alles in huisbehalve al kant en klare muk
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Yepsquote:Op maandag 23 december 2013 17:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon dan wat pasta in elkaar slingeren zou ik zeggen.
zo gepiept...
ben koken![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoofdletters verdomme!quote:Op maandag 23 december 2013 17:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
verzameling punten >>>> ....................................................
voor het geval iemand er een mist![]()
![]()
Ik weet nog niet eens wat ik wil gaan etenquote:Op maandag 23 december 2013 17:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi ... met mij ook... heb alleen geen zin om te koken
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ik heb pasta vlees kruidenboter kaas ketchup enuh paddenstoelenquote:Op maandag 23 december 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb kip siam met rijst ofzo... de rijst ziet er een beetje raar uit alleen![]()
opgelostquote:Op maandag 23 december 2013 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens wat ik wil gaan eten
ik heb pasta![]()
![]()
Ik heb nog geen ideequote:
Volgensmij is er niks anders in huis dan Brood en Noodles
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat wordt dan een broodje Noodlesquote:Op maandag 23 december 2013 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee
Volgensmij is er niks anders in huis dan Brood en Noodles![]()
![]()
vertelquote:Op maandag 23 december 2013 18:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar vragen voor je![]()
![]()
• Ben je links of rechts?quote:
• Hoe lang ben je?
• Wat vind je het allerleukste om te doen?
• Wat vind je van SR?![]()
Links of rechtshandig? Links. Politiek? Centrum.quote:Op maandag 23 december 2013 18:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
• Ben je links of rechts?
• Hoe lang ben je?
• Wat vind je het allerleukste om te doen?
• Wat vind je van SR?
1.88m.
Voetballen, acteren, schrijven.
SR is vreselijk.![]()
![]()
Wat schrijf je?quote:Op maandag 23 december 2013 18:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Links of rechtshandig? Links. Politiek? Centrum.
1.88m.
Voetballen, acteren, schrijven.
SR is vreselijk.
In welk elftal speel je?
Naar welk stuk raad je aan om te gaan?
Ik vond SR gezelligAlleen die lui in de trein waren irri
![]()
![]()
Van alles, het liefst avontuur-achtigquote:Op maandag 23 december 2013 18:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat schrijf je?
In welk elftal speel je?
Naar welk stuk raad je aan om te gaan?
Ik vond SR gezelligAlleen die lui in de trein waren irri
Heb ook een eigen boek.
Speel niet in een elftal, heb wel keeperstraining gegeven aan de D'tjes maar wegens lichamelijk ongemak helaas niet meer.
Theater houd ik dan weer niet echt van, ik vind acteren voor tv veel leukerin februari kom ik op RTL 4 Pro Deo.
En treinlui... die zijn áltijd irritant![]()
![]()
Sushi bar?quote:Op maandag 23 december 2013 18:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe you doin'
----
Zomaar... Sushi bar gewoon dicht![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: