quote:Op maandag 23 december 2013 09:57 schreef PeuRac het volgende:
Mn andere garage heeft wel meteen tijdAlleen eerst zelf nog ff een diagnose stellen.
En het is een uur rijden ipv 15min (wat niet fijn is met een auto die op 4 opv 5 cilinders loopt)quote:
Die van mij liep @ random op 3 ipv 4 cylinders maar het reed toch nog aardig, alleen vreemde vibraties...quote:Op maandag 23 december 2013 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En het is een uur rijden ipv 15min (wat niet fijn is met een auto die op 4 opv 5 cilinders loopt)
Zoiets heb ik ook, twee garages vertellen me aan de telefoon wel hele andere dingen trouwens, de ene gaat volledig af op wat ik uitgelezen heb met de computer en de andere gaat alleen uit van de symptomen.quote:Op maandag 23 december 2013 09:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die van mij liep @ random op 3 ipv 4 cylinders maar het reed toch nog aardig, alleen vreemde vibraties...
Dat lijkt bij mijn bak dus ook een issue: uitleeswaardes zeidan: dieselpomp die de commonrail voedt kapot. Die bleek bij revisie ook -echt- gare onderdelen te bevattenquote:Op maandag 23 december 2013 10:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, twee garages vertellen me aan de telefoon wel hele andere dingen trouwens, de ene gaat volledig af op wat ik uitgelezen heb met de computer en de andere gaat alleen uit van de symptomen.
De grap is, dat ik meer vertrouwen heb in het 2xin mijn ervaring zeggen foutcodes en uitleeswaardes altijd maar een klein deel van de situatie.
Luxevogelquote:Op maandag 23 december 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
Uitslapen tot half 10damn wat lekker.
Goedemorgen
Wat heerlijk, hier stond de monteur al om 9u voor de deur, terwijl die tussen 8 en 18u mocht langskomenquote:Op maandag 23 december 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
Er kunnen nog meer dingen kapot zijn buiten alleen de pomp en de garage kan ook fouten maken (zal niet de 1e keer zijnquote:Op maandag 23 december 2013 10:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat lijkt bij mijn bak dus ook een issue: uitleeswaardes zeidan: dieselpomp die de commonrail voedt kapot. Die bleek bij revisie ook -echt- gare onderdelen te bevatten
Echter na inbouw geen foutcodes meer, maar wel afslaan van de motor.
Verstuivers zaten er net in; zijn ook gecontroleerd nu. Ze hadden het nu over de automaat.quote:Op maandag 23 december 2013 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er kunnen nog meer dingen kapot zijn buiten alleen de pomp en de garage kan ook fouten maken (zal niet de 1e keer zijn)
Ja echt he?quote:Op maandag 23 december 2013 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heerlijk, hier stond de monteur al om 9u voor de deur, terwijl die tussen 8 en 18u mocht langskomen
Bij mij is het dan bobine/bougie ... Of de motor is kapotquote:Op maandag 23 december 2013 10:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, twee garages vertellen me aan de telefoon wel hele andere dingen trouwens, de ene gaat volledig af op wat ik uitgelezen heb met de computer en de andere gaat alleen uit van de symptomen.
De grap is, dat ik meer vertrouwen heb in het 2xin mijn ervaring zeggen foutcodes en uitleeswaardes altijd maar een klein deel van de situatie.
Het is of de bobine/bougie of de BDP sensor, maar ik heb begrepen dat de motor in het laatste geval helemaal niet meer wil lopen.quote:Op maandag 23 december 2013 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Bij mij is het dan bobine/bougie ... Of de motor is kapot
Hmja handige monteur erbij met grote hamer wil startmotoren nog weleens overtuigen van hun slaafse rol...quote:Op maandag 23 december 2013 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
Tzal mij benieuwen hoe het nu verder gaat met mijn broers auto.
De kans is klein dat hij nu wel uit zichzelf start he?
Ik heb meerdere bobines en bougies in de auto liggen voor als je wat nodig hebtquote:Op maandag 23 december 2013 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is of de bobine/bougie of de BDP sensor, maar ik heb begrepen dat de motor in het laatste geval helemaal niet meer wil lopen.
Ja dat hamer gebeuren en aanduwen is al geprobeerd.quote:Op maandag 23 december 2013 10:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmja handige monteur erbij met grote hamer wil startmotoren nog weleens overtuigen van hun slaafse rol...
Da's balen dat dat niet gewerkt heeft...quote:Op maandag 23 december 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat hamer gebeuren en aanduwen is al geprobeerd.
Ahja we zien wel. En ik hoor het wel. De sleutel ligt hier en ik hoor wel wanneer en welke garage mijn broer geregeld heeft.quote:Op maandag 23 december 2013 10:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's balen dat dat niet gewerkt heeft...
Als zelfs aanduwen niet lukt dan kan de dynamo het probleem weleens zijn.... (maar ik weet verder niks van het verhaal dus kan het ook mis hebben)quote:Op maandag 23 december 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat hamer gebeuren en aanduwen is al geprobeerd.
Er is verder weinig te vertellenquote:Op maandag 23 december 2013 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
Als zelfs aanduwen niet lukt dan kan de dynamo het probleem weleens zijn.... (maar ik weet verder niks van het verhaal dus kan het ook mis hebben)
App hups dan ipv hier neer te zetten. Denk dat dat effectiever isquote:Op maandag 23 december 2013 10:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh Hupsel, ik kan wat later komen, 2e afspraak gaat niet door.. Fera ligt met blaasontsteking in bed
Ben geen liefhebber van mannenkontjes.quote:
Niet altijdquote:Op maandag 23 december 2013 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
App hups dan ipv hier neer te zetten. Denk dat dat effectiever is
Lekker.quote:Op maandag 23 december 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
quote:
ja want dat gaat ook lekker passenquote:Op maandag 23 december 2013 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb meerdere bobines en bougies in de auto liggen voor als je wat nodig hebt
ik ben meer dan slechts een kontquote:Op maandag 23 december 2013 10:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben geen liefhebber van mannenkontjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |