500 mlquote:
Nee? Ik weet wel dat er een tamelijk slechte youtube filmpje wat moet uitgaan als documentaire bestaat , maar nooit gekeken.quote:Op maandag 23 december 2013 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant wel een beetje een realitycheck voor sommige mensen toch.
Heb je die FOK!-docu gezien daar werd nadrukkelijk gewaarschuwd voor zulke figuren?
daarom alleen bier drinken als inkomertje (alcoholisten tip)quote:Op maandag 23 december 2013 01:51 schreef Rezania het volgende:
Ik was een geheelonthouder tot mijn 18de, eerste keer was ik zwaar aangeschoten na drie la chouffes.Nu voel ik niks meer.
La Chouffe is ook gewoon sterk bierquote:Op maandag 23 december 2013 01:51 schreef Rezania het volgende:
Ik was een geheelonthouder tot mijn 18de, eerste keer was ik zwaar aangeschoten na drie la chouffes.Nu voel ik niks meer.
Ik maak maar een hypocriete troll.quote:Op maandag 23 december 2013 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom haat jij mij toch altijd
ik kan dit niet handlen en dat weet jequote:Op maandag 23 december 2013 01:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik maak maar een hypocriete troll.
Donderdag veel bier en bijna een fles jenever en was ook nog behoorlijk helder. Dat was voor mij eigenlijk de reden dit weekend niks te drinken.quote:Op maandag 23 december 2013 01:51 schreef Rezania het volgende:
Nee joh, dat is wat, 8% of zo?quote:Op maandag 23 december 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
La Chouffe is ook gewoon sterk bierNiks mis mee
Gewoon schultenbrau atten, jwz.quote:Op maandag 23 december 2013 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom alleen bier drinken als inkomertje (alcoholisten tip)
soms heb je van die momenten.quote:Op maandag 23 december 2013 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Donderdag veel bier en bijna een fles jenever en was ook nog behoorlijk helder. Dat was voor mij eigenlijk de reden dit weekend niks te drinken.
quote:Op maandag 23 december 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, dat is wat, 8% of zo?Dat zwaar noemen.
[..]
Gewoon schultenbrau atten, jwz.
Gister redelijk veel bier op, merkte er niks van, dus vandaag alleen chocomel met rum op, één glas.quote:Op maandag 23 december 2013 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Donderdag veel bier en bijna een fles jenever en was ook nog behoorlijk helder. Dat was voor mij eigenlijk de reden dit weekend niks te drinken.
Hm, zal ik wel in de war zijn met wat andersquote:Op maandag 23 december 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, dat is wat, 8% of zo?Dat zwaar noemen.
[..]
Gewoon schultenbrau atten, jwz.
Wodka? Want dat doet me al helemaal niks.quote:
dan drink je niet genoegquote:Op maandag 23 december 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wodka? Want dat doet me al helemaal niks.
Goed geslapen, goede maaltijd en de juiste stemming is al het halve werk ja. Toch vond ik het wel iets teveel van het goed.equote:Op maandag 23 december 2013 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
soms heb je van die momenten.
Soms drink je een fles wodka en ben je als enige van je vrienden nog helder.
Erg apart.
Misschien is parfum een beter idee voor jouquote:Op maandag 23 december 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wodka? Want dat doet me al helemaal niks.
Hoiquote:
Dat je naar een feestje gaat en alvast indrinkt om straks in ieder geval iets te voelenquote:Op maandag 23 december 2013 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed geslapen, goede maaltijd en de juiste stemming is al het halve werk ja. Toch vond ik het wel iets teveel van het goed.e
Oke, ik ga lief zijn tegen jequote:Op maandag 23 december 2013 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan dit niet handlen en dat weet je
Hoogste percentage daarvan is 9%, dus nee.quote:Op maandag 23 december 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, zal ik wel in de war zijn met wat andersLeffe? Kan dat?
ik ben al aangeschoten na een biertjequote:Op maandag 23 december 2013 01:51 schreef Rezania het volgende:
5 shotjes achter elkaar? Meestal stop ik dan. Zonde van me geld.quote:
Flesje Prada atten.quote:
Dat kan écht niet.quote:Op maandag 23 december 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ben al aangeschoten na een biertje
Een fles.quote:Op maandag 23 december 2013 01:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
5 shotjes achter elkaar? Meestal stop ik dan. Zonde van me geld.
beetje wel jaquote:Op maandag 23 december 2013 01:54 schreef Tjacka het volgende:
hoi
ik en inso lijken qua karakter op elkaar
het is eng
Ik jat wel een fles 96% ethanol van het lab.quote:Op maandag 23 december 2013 01:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Misschien is parfum een beter idee voor jou
kaaaasjieeeeeequote:
Haha, wijf.quote:Op maandag 23 december 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ben al aangeschoten na een biertje
Straksquote:Op maandag 23 december 2013 01:55 schreef Elan het volgende:
Ik ga helemaal stoppen met drinken denk ik wie doet er mee
quote:
ik nietquote:Op maandag 23 december 2013 01:55 schreef Elan het volgende:
Een hele enkele keer, maar dat is dan meer een geldtechnische afwegingquote:Op maandag 23 december 2013 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat je naar een feestje gaat en alvast indrinkt om straks in ieder geval iets te voelen
Ikke hahahahaquote:Op maandag 23 december 2013 01:55 schreef Elan het volgende:
Hoe kan je in 2 weken 5 kilo aankomen van bier?quote:Op maandag 23 december 2013 01:55 schreef LETMEIN het volgende:
Ik moet ook minder drinken. Afgelopen 2 weken 5 kilo aangekomen![]()
Ik wil wel een poging wagenquote:Op maandag 23 december 2013 01:55 schreef Elan het volgende:
Combinatie van veel bier en vette hapquote:Op maandag 23 december 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je in 2 weken 5 kilo aankomen van bier?
godverdommequote:Op maandag 23 december 2013 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat je naar een feestje gaat en alvast indrinkt om straks in ieder geval iets te voelen
Dat kan, zeker na een cutting phase.quote:Op maandag 23 december 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook eens gehad?quote:Op maandag 23 december 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan, zeker na een cutting phase.
Door af te sluiten met een zak chips en pizza en op de bank te blijven hangenquote:Op maandag 23 december 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima ja.quote:
quote:
quote:
Zegt niets.quote:Op maandag 23 december 2013 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan nog normaal typen, dus nee.
Inderdaadquote:
Nou ja, meestal is dat het eerste waar ik controle over verlies als ik aangeschoten ben, dus weet niet.quote:
Lekker backspacen toch.quote:Op maandag 23 december 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InderdaadEn heel goed gaat het niet vergleken met nuchter
Kan ik wel aardig mee inkomen jaquote:Op maandag 23 december 2013 01:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, meestal is dat het eerste waar ik controle over verlies als ik aangeschoten ben, dus weet niet.
Jij had nooit wat door qua typen over mijn achterlijke gedrag vroegerquote:Op maandag 23 december 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InderdaadEn heel goed gaat het niet vergleken met nuchter
Haaaaaaa ben je ookquote:Op maandag 23 december 2013 01:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Yvonne vindt mij ook schattig.
ik ben haar knuffelmod. Ik schaam mij.
Mwah, ik kan dit ontkennen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, meestal is dat het eerste waar ik controle over verlies als ik aangeschoten ben, dus weet niet.
God ver inderdaad zeg.quote:
Boekhouder Stu, hoe bevalt je eerste dag op het continent Stu?quote:
Wel goed thanksquote:Op maandag 23 december 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boekhouder Stu, hoe bevalt je eerste dag op het continent Stu?
lquote:Op maandag 23 december 2013 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van vrouwen met extra grote tetten.
Mijn hersenen alleen, mijn lichaam doet het vaak goed.quote:
quote:
Nee, die post je natuurlijk gewoon. Wel in een eigen topic, anders past het niet.quote:Op maandag 23 december 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik stuur geen `piks'' van m`n piemel Tjacka
Tis maar net wat je instelling is. Als ik niet mijn posts zou backspacen stonden ze ook ineens vol fouten. Maakt het je geen fuck uit wat je post dan gaat het snel.quote:
Gewoon lekker mee poepenquote:Op maandag 23 december 2013 02:00 schreef Elan het volgende:
Sfeer is hier veel chiller dan in VBL zeg
heb he het nou over de afmetingen van mijn penis of mijn buik?quote:Op maandag 23 december 2013 02:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, die post je natuurlijk gewoon. Wel in een eigen topic, anders past het niet.
Sinds wanneer is shit lekker? hihahoquote:Op maandag 23 december 2013 02:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik dacht dus, ik wil iets eten. Overal lekker shit in het huis. Overal met moeite nee tegen zegen
Enfin, ik eet een tomaat
Van je linkerteelbal.quote:Op maandag 23 december 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb he het nou over de afmetingen van mijn penis of mijn buik?
Gezondquote:Op maandag 23 december 2013 02:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik dacht dus, ik wil iets eten. Overal lekker shit in het huis. Overal met moeite nee tegen zegen
Enfin, ik eet een tomaat
Dat kun je eten.quote:Op maandag 23 december 2013 02:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Enfin, ik eet een tomaat
huehueheuheuehuequote:Op maandag 23 december 2013 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is shit lekker? hihaho
Daar heb ik een hele slowchat voor nodigquote:
doe nietquote:Op maandag 23 december 2013 01:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Haaaaaaa ben je ookOmg wat lief. Ik ga haar mailen met een lijst met suggesties voor koosnaampjes voor jou.
geef mij ook maarquote:
Ik zei toch ook een eigen topic.quote:Op maandag 23 december 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb ik een hele slowchat voor nodig
Wodka.quote:
percentage?quote:Op maandag 23 december 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wodka.
Nou ja, neppe wodka volgens Inso.
Een hele fles?quote:Op maandag 23 december 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wodka.
Is het meer dan 40%?quote:Op maandag 23 december 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wodka.
jaquote:
quote:
1quote:
12.5quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 02:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee doe ik ook niet![]()
Ik moet nog even wat leuks voor je verjaardag bedenken
12.5? Dat is dus zooiquote:Op maandag 23 december 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja
[..]
[..]
1
[..]
12.5
maar komt wat sneller binnen door meds
Wodka van 12,5%?quote:Op maandag 23 december 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja
[..]
[..]
1
[..]
12.5
maar komt wat sneller binnen door meds
Waarom nepquote:Op maandag 23 december 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wodka.
4%, jammerquote:Op maandag 23 december 2013 02:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wodka van 12,5%?_______!
Gast, breezer bevat nog meer.
quote:Op maandag 23 december 2013 02:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wodka van 12,5%?_______!
ik zei toch, ik slik zware medicijnen; moet me beetje inhoujdenquote:Op maandag 23 december 2013 02:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wodka van 12,5%?_______!
Je moet gewoon niet drinken terwijl je aan de meds zit, serieus.quote:Op maandag 23 december 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
ik zei toch, ik slik zware medicijnen; moet me beetje inhoujden
Ja care doe het toch nooit.quote:Op maandag 23 december 2013 02:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet drinken terwijl je aan de meds zit, serieus.
Nou ja, gelukkig zit je niet aan de 60% wodka.quote:
zal ik dat gaanquote:Op maandag 23 december 2013 02:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig zit je niet aan de 60% wodka.
Nee dat krijg ik niet eens weg, ben qua drank een homo hoor, serieusquote:Op maandag 23 december 2013 02:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig zit je niet aan de 60% wodka.
Van alcohol alleen kun je ook dik worden.quote:Op maandag 23 december 2013 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door af te sluiten met een zak chips en pizza en op de bank te blijven hangen
[..]
Prima ja.
ik zou man worden voor jouquote:Op maandag 23 december 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat krijg ik niet eens weg, ben qua drank een homo hoor, serieus
sorry nogquote:Op maandag 23 december 2013 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, zolang jij maar niet weer in yolo mode komt.
[..]
Truste en succes richting Zeeland.
quote:
Zei je tegen de homo die er zo'n beetje immuun voor is.quote:Op maandag 23 december 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat krijg ik niet eens weg, ben qua drank een homo hoor, serieus
Oke een wijf danquote:Op maandag 23 december 2013 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zei je tegen de homo die er zo'n beetje immuun voor is.
Jammer dat je je eigen onkunde niet durft te accepteren en er daarom maar andere minderheden bijhaaltquote:
Ik had je gequote, geen reactie.quote:Op maandag 23 december 2013 02:08 schreef xcachet het volgende:
Iemand quote mij.
Dat is ook voor het eerst deze nacht.
Ik kom niet eens van de bank afquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 02:08 schreef xcachet het volgende:
Iemand quote mij.
Dat is ook voor het eerst deze nacht.
Ik denk dat ik in verhouding bij de top 5 minste-drinkers van deze SC hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je je eigen onkunde niet durft te accepteren en er daarom maar andere minderheden bijhaalt
Dat weet ik wel zeker. Zeker van de mannenquote:Op maandag 23 december 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in verhouding bij de top 5 minste-drinkers van deze SC hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |