Hoiquote:
Dat je naar een feestje gaat en alvast indrinkt om straks in ieder geval iets te voelenquote:Op maandag 23 december 2013 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed geslapen, goede maaltijd en de juiste stemming is al het halve werk ja. Toch vond ik het wel iets teveel van het goed.e
Oke, ik ga lief zijn tegen jequote:Op maandag 23 december 2013 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan dit niet handlen en dat weet je
Hoogste percentage daarvan is 9%, dus nee.quote:Op maandag 23 december 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, zal ik wel in de war zijn met wat andersLeffe? Kan dat?
ik ben al aangeschoten na een biertjequote:Op maandag 23 december 2013 01:51 schreef Rezania het volgende:
Ik was een geheelonthouder tot mijn 18de, eerste keer was ik zwaar aangeschoten na drie la chouffes.Nu voel ik niks meer.
5 shotjes achter elkaar? Meestal stop ik dan. Zonde van me geld.quote:
Flesje Prada atten.quote:
Dat kan écht niet.quote:Op maandag 23 december 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ben al aangeschoten na een biertje
Een fles.quote:Op maandag 23 december 2013 01:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
5 shotjes achter elkaar? Meestal stop ik dan. Zonde van me geld.
beetje wel jaquote:Op maandag 23 december 2013 01:54 schreef Tjacka het volgende:
hoi
ik en inso lijken qua karakter op elkaar
het is eng
Ik jat wel een fles 96% ethanol van het lab.quote:Op maandag 23 december 2013 01:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Misschien is parfum een beter idee voor jou
kaaaasjieeeeeequote:
Haha, wijf.quote:Op maandag 23 december 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ben al aangeschoten na een biertje
Straksquote:Op maandag 23 december 2013 01:55 schreef Elan het volgende:
Ik ga helemaal stoppen met drinken denk ik wie doet er mee
quote:
ik nietquote:Op maandag 23 december 2013 01:55 schreef Elan het volgende:
Ik ga helemaal stoppen met drinken denk ik wie doet er mee
Een hele enkele keer, maar dat is dan meer een geldtechnische afwegingquote:Op maandag 23 december 2013 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat je naar een feestje gaat en alvast indrinkt om straks in ieder geval iets te voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |