500 mlquote:
Nee? Ik weet wel dat er een tamelijk slechte youtube filmpje wat moet uitgaan als documentaire bestaat , maar nooit gekeken.quote:Op maandag 23 december 2013 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant wel een beetje een realitycheck voor sommige mensen toch.
Heb je die FOK!-docu gezien daar werd nadrukkelijk gewaarschuwd voor zulke figuren?
daarom alleen bier drinken als inkomertje (alcoholisten tip)quote:Op maandag 23 december 2013 01:51 schreef Rezania het volgende:
Ik was een geheelonthouder tot mijn 18de, eerste keer was ik zwaar aangeschoten na drie la chouffes.Nu voel ik niks meer.
La Chouffe is ook gewoon sterk bierquote:Op maandag 23 december 2013 01:51 schreef Rezania het volgende:
Ik was een geheelonthouder tot mijn 18de, eerste keer was ik zwaar aangeschoten na drie la chouffes.Nu voel ik niks meer.
Ik maak maar een hypocriete troll.quote:Op maandag 23 december 2013 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom haat jij mij toch altijd
ik kan dit niet handlen en dat weet jequote:Op maandag 23 december 2013 01:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik maak maar een hypocriete troll.
Donderdag veel bier en bijna een fles jenever en was ook nog behoorlijk helder. Dat was voor mij eigenlijk de reden dit weekend niks te drinken.quote:Op maandag 23 december 2013 01:51 schreef Rezania het volgende:
Nee joh, dat is wat, 8% of zo?quote:Op maandag 23 december 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
La Chouffe is ook gewoon sterk bierNiks mis mee
Gewoon schultenbrau atten, jwz.quote:Op maandag 23 december 2013 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom alleen bier drinken als inkomertje (alcoholisten tip)
soms heb je van die momenten.quote:Op maandag 23 december 2013 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Donderdag veel bier en bijna een fles jenever en was ook nog behoorlijk helder. Dat was voor mij eigenlijk de reden dit weekend niks te drinken.
quote:Op maandag 23 december 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, dat is wat, 8% of zo?Dat zwaar noemen.
[..]
Gewoon schultenbrau atten, jwz.
Gister redelijk veel bier op, merkte er niks van, dus vandaag alleen chocomel met rum op, één glas.quote:Op maandag 23 december 2013 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Donderdag veel bier en bijna een fles jenever en was ook nog behoorlijk helder. Dat was voor mij eigenlijk de reden dit weekend niks te drinken.
Hm, zal ik wel in de war zijn met wat andersquote:Op maandag 23 december 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, dat is wat, 8% of zo?Dat zwaar noemen.
[..]
Gewoon schultenbrau atten, jwz.
Wodka? Want dat doet me al helemaal niks.quote:
dan drink je niet genoegquote:Op maandag 23 december 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wodka? Want dat doet me al helemaal niks.
Goed geslapen, goede maaltijd en de juiste stemming is al het halve werk ja. Toch vond ik het wel iets teveel van het goed.equote:Op maandag 23 december 2013 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
soms heb je van die momenten.
Soms drink je een fles wodka en ben je als enige van je vrienden nog helder.
Erg apart.
Misschien is parfum een beter idee voor jouquote:Op maandag 23 december 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wodka? Want dat doet me al helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |