Uitleg wat je maakt?quote:Op maandag 23 december 2013 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee er staat genoeg in om mij op te sporen
We kunnen nu wel seks hebben anders?quote:
Ik soms. Je overdreven Rotterdam gedoe kon ik niet helemaal plaatsen wat trollen van mijn kant als uitwerking hadquote:
Dit boeit mij niet. Tenzij ik mag komen vingeren en je anaal mag nemen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:39 schreef Jhali het volgende:
wat zeggen jullie ervan als ik zo ga slapen, vrinden?
Oké, dag.quote:Op maandag 23 december 2013 01:39 schreef Jhali het volgende:
HAHAHA weet je dat nogquote:Op maandag 23 december 2013 01:39 schreef Elan het volgende:
[..]
We kunnen nu wel seks hebben anders?
Kan je hond toekijken en het licht uit doen voor ons
en nu?quote:Op maandag 23 december 2013 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik soms. Je overdreven Rotterdam gedoe kon ik niet helemaal plaatsen wat trollen van mijn kant als uitwerking had
nee blijfquote:Op maandag 23 december 2013 01:39 schreef Jhali het volgende:
DM.quote:Op maandag 23 december 2013 01:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit boeit mij niet. Tenzij ik mag komen vingeren en je anaal mag nemen.
heheheeh doeeeiiii xdquote:
Ik geef je 5 meubi als wij gaan bobba`en XDXDquote:Op maandag 23 december 2013 01:41 schreef Rezania het volgende:
Sorry hoor, maar dan kan ik je echt niet serieus nemen.
xdXdxDXDquote:Op maandag 23 december 2013 01:41 schreef Rezania het volgende:
xDquote:Op maandag 23 december 2013 01:41 schreef Rezania het volgende:
Is bij mij ook wel de bedoeling als ik xD gebruik. Mijzelf indekken voor een iets te treurige grap.quote:Op maandag 23 december 2013 01:41 schreef Rezania het volgende:
Nee dat is zij niet.quote:Op maandag 23 december 2013 01:42 schreef Elan het volgende:
Jhali is baas beste troll van het forum momenteel Tjacka let op mijn woorden.
quote:Op maandag 23 december 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geef je 5 meubi als wij gaan bobba`en XDXD
Echt niet, dat was Monkyyy al.quote:Op maandag 23 december 2013 01:42 schreef Elan het volgende:
LR was vroeger beste troll. Maar hij wilt nu meeten.quote:Op maandag 23 december 2013 01:42 schreef Elan het volgende:
Ooooooooohquote:
Ik heb al minstens 3 sigs van jouw uitspraken over mij gehad hé, baasjequote:Op maandag 23 december 2013 01:42 schreef Elan het volgende:
Er was iemand die een terminaal ziektebeeld had gefaked las ik vorige week, dat is pas eng.quote:
Hier op FOK!?quote:Op maandag 23 december 2013 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was iemand die een terminaal ziektebeeld had gefaked las ik vorige week, dat is pas eng.
quote:
dan spoor je nietquote:Op maandag 23 december 2013 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was iemand die een terminaal ziektebeeld had gefaked las ik vorige week, dat is pas eng.
Ew ja. Hij had ook echt geld gekregen en zoquote:Op maandag 23 december 2013 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaja, gaat lekker hierquote:
Ja hij of zei dat ze kanker had, kreeg zelfs kadootjes etc geen idee wie waar of wanneer maar als dat echt zo gegaan isquote:
Dan ben je echt sneuquote:Op maandag 23 december 2013 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij of zei dat ze kanker had, kreeg zelfs kadootjes etc geen idee wie waar of wanneer maar als dat echt zo gegaan is
Geen namen = onterechte troll.quote:Op maandag 23 december 2013 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij of zei dat ze kanker had, kreeg zelfs kadootjes etc geen idee wie waar of wanneer maar als dat echt zo gegaan is
Dat is geen trollen meer dan ben je gewoon een volslagen, aandachtsgeile debiel.quote:Op maandag 23 december 2013 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, dat is wel fucking sneu om zomaar te zeggen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Iemand had zogenaamd leukemie. Hoe triest
ik wou een je bent zelf grapje maar hou mij inquote:Op maandag 23 december 2013 01:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Iemand had zogenaamd leukemie. Hoe triest
Nee.quote:Op maandag 23 december 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
FILL ME UP BRING ME DOWN WHEN I HEAR YOUR SOUNDD
Niet echt. Zit totaal geen moeilijkheidsgraad in aangezien je iedereens aandacht direct te pakken heeft en niemand je durft aan te vallen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd en grof asociaal ook, maar wel een erg harde trollactie.
Tegen mij of de trollerquote:Op maandag 23 december 2013 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wou een je bent zelf grapje maar hou mij in
Sorryquote:Op maandag 23 december 2013 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij moet hier vaker posten
ik mis je
Doe is niet zo saaiquote:
Nee.quote:
keequote:
Mooi, broekje omlaag, pener erin, op en neer, spuiten, klaar.quote:
Kom dan.quote:Op maandag 23 december 2013 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi, broekje omlaag, pener erin, op en neer, spuiten, klaar.
Nope, m'n ouders zouden hier naar toe komen. Nu moet ik gvd naar Zeeland toequote:Op maandag 23 december 2013 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inmiddels alweer in het vredige Middelburg?
licht me inquote:Op maandag 23 december 2013 01:40 schreef Rezania het volgende:
Wat hoor ik nou? Gaan we seks hebben?
Licht? Van god of zo? Kom je het brengen?quote:
Maar aan de andere kant wel een beetje een realitycheck voor sommige mensen toch.quote:Op maandag 23 december 2013 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Zit totaal geen moeilijkheidsgraad in aangezien je iedereens aandacht direct te pakken heeft en niemand je durft aan te vallen.
Je hoeft het enkel te benoemen en je bent binnen.
Hommoquote:Op maandag 23 december 2013 01:49 schreef Jhali het volgende:
Die sexual tension tussen flikkertjesZo schattig.
Dat ben je wel paar uur zoet qua trein ja, maar in dat geval is vragen of je het naar je zin hebt in Rotterdam al overbodig gewordenquote:Op maandag 23 december 2013 01:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nope, m'n ouders zouden hier naar toe komen. Nu moet ik gvd naar Zeeland toeMeh
Fles al bijna leegquote:
het is laatquote:Op maandag 23 december 2013 01:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Licht? Van god of zo? Kom je het brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |