het uur*quote:Op maandag 23 december 2013 01:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Moet zeggen dat de kwaliteit van deze reeks met de uur wisselt
Haten op gamers.quote:Op maandag 23 december 2013 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, zeker niet tegen gamers. De hele dag achter je computer zitten met digitale contacten
Hoe diep wil je zinken.
Zo in den poepert?quote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Jhali het volgende:
[..]
Etsu, pak hem nog maar een keer aan. Hij begrijpt het nog niet.
ik was te laat met editquote:
Bedankt, hopelijk ja, ben wel bang nuquote:Op maandag 23 december 2013 01:13 schreef Crack_ het volgende:
Inso, er is bijna niemand die het meteen goed doet. Een misstap is niet erg, als je daarna maar weer verder gaat. Twee stappen vooruit, één stap terug. En soms is het vijf stappen vooruit en dan weer langzaam terugkrabbelen. Hold on.
okquote:Op maandag 23 december 2013 01:16 schreef Rezania het volgende:
* Rezania ziet TT, maakt een grap over Happy, Katwijk, de TT en incest.
Dat je bang bent is al een positief teken dat je er op een positieve manier mee bezig bent en bewust bent van je misstapquote:Op maandag 23 december 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt, hopelijk ja, ben wel bang nu
voorspelbaar inmiddelsquote:Op maandag 23 december 2013 01:16 schreef Rezania het volgende:
Wincest. Happy compenseert elke lelijkheid.quote:Op maandag 23 december 2013 01:16 schreef Rezania het volgende:
Je mag in Polen en Berlijn best een biertje als je op terrasje zit of tijdens het eten.Dat is het probleem niet. Meer dat je gewoon stijgende lijn door blijft zetten.quote:Op maandag 23 december 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt, hopelijk ja, ben wel bang nu
Ja nou. sinds ik niet meer dagelijks Katwijkers zie moet ik alles oppotten, sorry.quote:
Je had nog een DM trouwensquote:Op maandag 23 december 2013 01:17 schreef Crack_ het volgende:
Niet te lang in blijven hangen Inso, het is even jammer.. maar morgen weer beter.
Wat een liefde.quote:Op maandag 23 december 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wincest. Happy compenseert elke lelijkheid.
Dan probeer je het volgend jaar nog eens.quote:Op maandag 23 december 2013 01:18 schreef Tjacka het volgende:
ik moet van een vriendin stoppen met roken
ik kan dat niet
ik ook nietquote:Op maandag 23 december 2013 01:18 schreef Tjacka het volgende:
ik kan dat niet
Hoe weet ik dat nou? Hoor ik pas over een maand of zo.quote:
ik spreek geen engelsquote:Op maandag 23 december 2013 01:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent out of the loop, ga fietsen.
Ik moet binnekort ook stoppen met roken, als ik me beter voelquote:Op maandag 23 december 2013 01:18 schreef Tjacka het volgende:
ik kan dat niet
Ik moest lachenquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat nou? Hoor ik pas over een maand of zo.
HAH, ik zou een 9 halen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:19 schreef Rezania het volgende:
Maar sowieso gehaald, dat wel. Een 8 denk ik.
voor je gevoooooeeeeelquote:Op maandag 23 december 2013 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat nou? Hoor ik pas over een maand of zo.
Nee, je zou een 1 halen, want je weet nog niet eens wat DNA is.quote:
Ik voel hem al wel beetjequote:
Dat is toch eetbaar?quote:Op maandag 23 december 2013 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je zou een 1 halen, want je weet nog niet eens wat DNA is.
Liever een 1 dan een dildoquote:Op maandag 23 december 2013 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je zou een 1 halen, want je weet nog niet eens wat DNA is.
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 01:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ben je die fles nú aan 't drinken?
quote:Op maandag 23 december 2013 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, anders wordt eten wel erg lastig.
Je kan een dildo halen voor een tentamen?quote:
Bij mij op de praktijk welquote:Op maandag 23 december 2013 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan een dildo halen voor een tentamen?
goed bezigquote:Op maandag 23 december 2013 01:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb al 3-4 weken niet gerookt. Volgens mij 4
.
Hahaha.quote:Op maandag 23 december 2013 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen als je weet wat telomeren zijn. Dan rol je bij de big boys. jwz.quote:Op maandag 23 december 2013 01:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet wat DNA is Rezzie, ben ik nu stoer?
Maar ik bedoel, ik weet echt wat het is! Met verbindingen en shit alles.
In Zwitserland zit een seksschool. Daar kan het waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 23 december 2013 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
In iedere cel zit DNA, hoeveel DNA zal er in een stuk biefstuk zitten denk je?quote:
Ah, iets voor Rezje.quote:Op maandag 23 december 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Zwitserland zit een seksschool. Daar kan het waarschijnlijk wel.
6,9quote:Op maandag 23 december 2013 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
In iedere cel zit DNA, hoeveel DNA zal er in een stuk biefstuk zitten denk je?
Ik zou zeggen: 59594.quote:Op maandag 23 december 2013 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zwitserland bazenland dus.quote:Op maandag 23 december 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dacht dat jij toen sigaretten uit oostblok had.quote:
Ik ben teleurgesteld in ieder geval.quote:Op maandag 23 december 2013 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Het was mij me gelukt om 1 dag geen vlees te eten. Ben je trots op me fokit?
Ja. Ik moest gewoon alles wetenquote:Op maandag 23 december 2013 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen als je weet wat telomeren zijn. Dan rol je bij de big boys. jwz.
hhquote:Op maandag 23 december 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat jij toen sigaretten uit oostblok had.
Of was dat een andere homo
roemenie ja, dat was een halfjaar geleden.quote:Op maandag 23 december 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat jij toen sigaretten uit oostblok had.
Of was dat een andere homo
En ook serieuze praktijklessenquote:
wat kan je daar leren? Ook praktijk examens? Ik ben nu wanhopig genoef om dat te doenquote:Op maandag 23 december 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je ook wat NHEJ is?quote:Op maandag 23 december 2013 01:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Ik moest gewoon alles weten.
Is ondertussen wel weer 3 jaar geleden dus ik weet eigenlijk niks meer.
Wist niet hoeveel je had gehaaldquote:Op maandag 23 december 2013 01:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
roemenie ja, dat was een halfjaar geleden.dat is allang op joh
Dildo schietenquote:Op maandag 23 december 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ook serieuze praktijklessenMoet er echt nog keer heen.
je ben gwn jaloers dat ik jouw vlees niet in me neemquote:Op maandag 23 december 2013 01:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in ieder geval.
4 sloffen. in 1,5 maand op ofzo.quote:Op maandag 23 december 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wist niet hoeveel je had gehaald
Volgende week ook even zoveel als t mag in het vliegtuig meenemen uit polen
In Thailand doen ze dat met pingpong-ballenquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Thailand doen ze dat met pingpong-ballen
NEE!quote:Op maandag 23 december 2013 01:25 schreef Tjacka het volgende:
oke kan ik tegen iemand wat zegen via dm?
moet iets kwijt
mij altijdquote:Op maandag 23 december 2013 01:25 schreef Tjacka het volgende:
moet iets kwijt
tell mequote:Op maandag 23 december 2013 01:25 schreef Tjacka het volgende:
moet iets kwijt
jaquote:Op maandag 23 december 2013 01:25 schreef Tjacka het volgende:
moet iets kwijt
jaquote:Op maandag 23 december 2013 01:25 schreef Tjacka het volgende:
moet iets kwijt
Wat was er eerder. DNA, eiwitten of toch RNA?quote:Op maandag 23 december 2013 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zag wel een plaatje over Canadese voorlichting op Imgur vandaag.quote:Op maandag 23 december 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ook serieuze praktijklessenMoet er echt nog keer heen.
Ja, dat ook.quote:Op maandag 23 december 2013 01:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je ben gwn jaloers dat ik jouw vlees niet in me neem
Wees blij.quote:
RNA denken ze.quote:Op maandag 23 december 2013 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was er eerder. DNA, eiwitten of toch RNA?
Behalve dat ik het dus allemaal niet meer weet maar okequote:Op maandag 23 december 2013 01:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zag wel een plaatje over Canadese voorlichting op Imgur vandaag.
[ afbeelding ]_!
[..]
Ja, dat ook.NEEM MIJN VLEES TOT JE, OH ZIELLOZE ROODHARIGE GOD VAN DE INCEST!
[..]
Wees blij.![]()
Maar sowieso dat ik nu meer respect voor je heb, want kennis over DNA.
[..]
RNA denken ze.
Dat is meer dan de meeste weten, sowieso.quote:Op maandag 23 december 2013 01:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Behalve dat ik het dus allemaal niet meer weet maar oke.
is dat een vent?quote:Op maandag 23 december 2013 01:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]_!
[..]
[..]
Wees blij.![]()
[..]
RNA denken ze.
watwatwatwatwatquote:Op maandag 23 december 2013 01:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]_!
[..]
[..]
Wees blij.![]()
[..]
RNA denken ze.
Doe normaal tegen Inso idiootquote:
Het is maar erg kort behandeld hoor, maar RNA kan veel meer functies tot zich nemen dan DNA, waaronder functies van eiwitten. Waarschijnlijk vormde zich eerst RNA, waardoor heel erg simplistisch 'leven' dus mogelijk was, daarna pas eiwitten om de complexere taken uit te voeren, en een lange tijd daarna pas DNA, om de genetische informatie goed op te kunnen slaan in de cel.quote:Op maandag 23 december 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah... Ik snap al die theorieën maar half, maar blijf het wel interessant vinden
Jaquote:
twijfelgevalquote:
Ik kwam op straatwoordenboek uit, ik ben onder de indruk.quote:
Doe eens normaalquote:Op maandag 23 december 2013 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beter naïef, dan depressief
Ik ben een realist
En weet realiteit is relatief
Nou ja, toch wel een twijfelgeval, want plat en kort pittig kapsel.quote:
En ze denken dat dit zich allemaal in klei heeft weten te ontwikkelen omdat de moleculen af worden gebroken met water toch?quote:Op maandag 23 december 2013 01:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is maar erg kort behandeld hoor, maar RNA kan veel meer functies tot zich nemen dan DNA, waaronder functies van eiwitten. Waarschijnlijk vormde zich eerst RNA, waardoor heel erg simplistisch 'leven' dus mogelijk was, daarna pas eiwitten om de complexere taken uit te voeren, en een lange tijd daarna pas DNA, om de genetische informatie goed op te kunnen slaan in de cel.
Nerdquote:Op maandag 23 december 2013 01:31 schreef Rezania het volgende:ik zie nerd niet als een scheldwoord.
Waarom?quote:Op maandag 23 december 2013 01:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga huilend in slaap vallen. Welterusten
ik heb het gevoel dat sommige users echt wat voor mij beginnen te betekenenquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 01:31 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:
Ga gewoon trollen tokffdrkg ggdrgquote:Op maandag 23 december 2013 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat sommige users echt wat voor mij beginnen te betekenen
mis die trolltijd
Zie je meteen manquote:Op maandag 23 december 2013 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, toch wel een twijfelgeval, want plat en kort pittig kapsel.
Ook mijn vooruitzicht van deze sobere maandagochtend.quote:Op maandag 23 december 2013 01:31 schreef 2Happy4U het volgende:
ik voel je, het ging mis toen jij mij naar JNG lokte.quote:Op maandag 23 december 2013 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mis die trolltijd
ik nietquote:Op maandag 23 december 2013 01:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Dat is niet behandeld tijdens college.quote:Op maandag 23 december 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ze denken dat dit zich allemaal in klei heeft weten te ontwikkelen omdat de moleculen af worden gebroken met water toch?
Ik had vorig jaar het keuzevak Familia Terra waarin het globaal werd besproken. Ik overwoog bijna om over te stappen naar iets met biologie.
Ik hou ook van jouquote:Op maandag 23 december 2013 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mis die trolltijd
Wat gebeurt erquote:Op maandag 23 december 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
Christus,![]()
Kut medicijnenCrack had gelijk
je bent nu kanjer dronken?quote:Op maandag 23 december 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
Christus,![]()
Kut medicijnenCrack had gelijk
gewoon zo'n leeg gevoel dat je eens in de zoveel tijd hebt tochquote:
domme foutquote:Op maandag 23 december 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik voel je, het ging mis toen jij mij naar JNG lokte.
Nou nee dat nietquote:
Awh, komt morgen wel weer goed.quote:Op maandag 23 december 2013 01:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon zo'n leeg gevoel dat je eens in de zoveel tijd hebt toch
ja maar nu geven we om elkaarquote:
Oh ja, oersoepen. De aanwezige deeltjes en stoffen en of deze onder omstandigheden kunnen veranderen in eiwitten. Ik geloof dat het ze inmiddels al gelukt is ook.quote:Op maandag 23 december 2013 01:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is niet behandeld tijdens college.Ik kan me alleen iets herinneren over een oersoep en bliksem van de middelbare.
jawel, voornamelijk s nachts last vanquote:
Ik ookquote:Op maandag 23 december 2013 01:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jawel, voornamelijk s nachts last vanminder nachtbraken en maar meer doen overdag
Jaquote:
ja eerst was het troll met teaminsomnia tochquote:Op maandag 23 december 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja maar nu geven we om elkaar
straks worden we ook nog in real vrienden
W&T / Wat was er eerst? DNA, RNA of eiwitten?quote:Op maandag 23 december 2013 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja, oersoepen. De aanwezige deeltjes en stoffen en of deze onder omstandigheden kunnen veranderen in eiwitten. Ik geloof dat het ze inmiddels al gelukt is ook.
En het RNA werd DNA omdat het zich ronde voor extra bescherming waardoor er een celwand kon ontstaan....
Einde hersenspinsels, het is te laat
quote:Op maandag 23 december 2013 01:35 schreef Jhali het volgende:
Lieve schatjes ik ga binnenkort ook wel een keer een meet organiseren en dan ga ik ook zelf kiezen wie wel of niet mag komen oke
quote:Op maandag 23 december 2013 01:36 schreef Elan het volgende:
Ik zou toch wel een keer seks willen hebben met Jhali als ze daar mee zou instemmen
gedachtes die blijven rondspoken;( ik ga maar lelezen. Niet te veel drinken fokkiequote:Op maandag 23 december 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ookEn toch ben ik elke nacht wakker
ik kom nietquote:Op maandag 23 december 2013 01:35 schreef Jhali het volgende:
Lieve schatjes ik ga binnenkort ook wel een keer een meet organiseren en dan ga ik ook zelf kiezen wie wel of niet mag komen oke
ik en drank zijn geen goeie combi, maar moeten zo heel af en toe gebeuren.quote:Op maandag 23 december 2013 01:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gedachtes die blijven rondspoken;( ik ga maar lelezen. Niet te veel drinken fokkie
Ik kom alleen voor de seks.quote:Op maandag 23 december 2013 01:35 schreef Jhali het volgende:
laten we genieten van deze avondquote:Op maandag 23 december 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
ik en drank zijn geen goeie combi, maar moeten zo heel af en toe gebeuren.
Ik ben benieuwd. Ik ga mij geeneens in de discussie mengen omdat ik toch echt de achtergrond ervoor misquote:Op maandag 23 december 2013 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
W&T / Wat was er eerst? DNA, RNA of eiwitten?
Even een topic geopend, kijken of iemand het daar weet.
wachten tot ik ermee instemquote:Op maandag 23 december 2013 01:36 schreef Elan het volgende:
Ik zou toch wel een keer seks willen hebben met Jhali als ze daar mee zou instemmen
Ach, je kan toch altijd wat vragen?quote:Op maandag 23 december 2013 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik ga mij geeneens in de discussie mengen omdat ik toch echt de achtergrond ervoor mis
nee mocht je van het begin welquote:Op maandag 23 december 2013 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja eerst was het troll met teaminsomnia toch
Doe eens screentjequote:Op maandag 23 december 2013 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag niets aan mijn application gedaan.
#update
En terecht, het was zondag, en dat is een heilige dag, een dag van rust en bidden.quote:Op maandag 23 december 2013 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag niets aan mijn application gedaan.
#update
Ken het. Vooral omdat ik mij dan besef dat ik deze uren ook kon besteden aan het inhalen van schoolwerkquote:Op maandag 23 december 2013 01:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gedachtes die blijven rondspoken;( ik ga maar lelezen. Niet te veel drinken fokkie
En drinkenquote:Op maandag 23 december 2013 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
En terecht, het was zondag, en dat is een heilige dag, een dag van rust en bidden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |