Niet nodig tochquote:
Ik ben ongevoelig voor alcohol merk ik de laatste tijd, dus nu ga ik hardcore voor limonade.quote:Op maandag 23 december 2013 01:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan altijd lopen óf ik kan niks meer.
goeie comboquote:Op maandag 23 december 2013 01:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kolraap met pindakaas in mosselsaus.
Kan mijzelf niet spiegelen aan Inso, maar toen ik een jaar thuis zat en geen flikker uitvoerde was drank ook al snel mijn antwoord. Nu ik weer, oké de laatste tijd minder echte bezigheden heb is het ook een stuk minder aantrekkelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Al weet ik natuurlijk niet hoe gevoelig Ins is, naja eigenlijk weet ik dat wel
Word je daar ook dronken van?quote:Op maandag 23 december 2013 01:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben ongevoelig voor alcohol merk ik de laatste tijd, dus nu ga ik hardcore voor limonade.
Goed punt. Ik stel voor dat ik wegga, en dat jij dan hier blijft.quote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Rezania het volgende:
Normaal doen in GRTD? Is dat mogelijk dan?
Etsu, pak hem nog maar een keer aan. Hij begrijpt het nog niet.quote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Rezania het volgende:
ga weg danquote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Rezania het volgende:
Z'n beurt komt nog wel.quote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Jhali het volgende:
[..]
Etsu, pak hem nog maar een keer aan. Hij begrijpt het nog niet.
Dan zijn er alleen nog maar rare mensen hier, goed plan.quote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed punt. Ik stel voor dat ik wegga, en dat jij dan hier blijft.
Nee, maar het is stoer om ranja te atten, ja toch?quote:
Shit, ik raakte in de war met die stappen.. nouja punt is duidelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind dat Crack gelijk heeft. Vind niet dat je door deze eenmalige actie meteen maar weer moet gaan drinken Ins
Nee, zeker niet tegen gamers. De hele dag achter je computer zitten met digitale contactenquote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Rezania het volgende:
Gadverdamme zegquote:Op maandag 23 december 2013 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan zijn er alleen nog maar rare mensen hier, goed plan.
[..]
Nee, maar het is stoer om ranja te atten, ja toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |