756quote:
iedereen mijquote:Op maandag 23 december 2013 00:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
iedereen vindt jou cute of jij vindt iedereen cute?
wat was je idee?quote:Op maandag 23 december 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik besloot niet te kapen. Daar gaat mijn ongelooflijk creatieve TT
quote:Op maandag 23 december 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik besloot niet te kapen. Daar gaat mijn ongelooflijk creatieve TT
Je vindt sperma verder wel goed te pruimen hoop ik.quote:Op maandag 23 december 2013 00:50 schreef Crack_ het volgende:
Omg, moet bijna kotsen van dat boterham. NIet alleen omdat sperma op een boterham maar een natte boterham. Gadverdamme
.
Hoe werkt dat precies dan. Jij doet je verhaal en zij antwoorden met "Oh wat schattig" ?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 00:50 schreef Crack_ het volgende:
Omg, moet bijna kotsen van dat boterham. NIet alleen omdat sperma op een boterham maar een natte boterham. Gadverdamme
.
jaquote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Tjacka het volgende:
hoi
ik had vandaag een spreekkoor verzonnen
willen jullie hem horen
Ik kan me ook niet voorstellen dat dat spel ooit gespeeld isquote:Op maandag 23 december 2013 00:50 schreef Crack_ het volgende:
.
hoi
willen jullie hem horen
ik wel helaasquote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat dat spel ooit gespeeld is
Wat denk jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ga je hem tot uitvoering brengenquote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Tjacka het volgende:
hoi
willen jullie hem horen
Ja, heerlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je vindt sperma verder wel goed te pruimen hoop ik.
Jij bent een hoer.quote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Jhali het volgende:
Oke houd op over die boterhammen ik moet nekken
Ik ook nietquote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat dat spel ooit gespeeld is
quote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat denk jeNouja zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net als die rainbow party`s. Ook echt extreem fout.quote:
ik ben ook droogquote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies dan. Jij doet je verhaal en zij antwoorden met "Oh wat schattig" ?
Ik word erg moe van begrippen als "Droog"
hoi
willen jullie hem horen
LEG UITquote:Op maandag 23 december 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als die rainbow party`s. Ook echt extreem fout.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat denk jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice had gekaapt dan
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Hier weet ik ook nisk van.quote:Op maandag 23 december 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als die rainbow party`s. Ook echt extreem fout.
TRUE STORYquote:Op maandag 23 december 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh wat schattig dan ben ik gelijk niet meer boos
tldrquote:Op maandag 23 december 2013 00:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jullie kennen natuurlijk de band Limp Bizkit
2. limp bizkit
The actual meaning whether u like it or not--A game where a group of guys jack off in a circle, where a cracker is placed in the middle. The last guy to blow there load on the cracker, must eat it with all the sperm on it. Therefore the biscuit is limp cuz of the sperm. Also a band name led by Fred Durst.
Grappig zegquote:
Jij bent boos en terwijl je boos bent noemen je schattig waarna jij stopt met boos zijn?quote:Op maandag 23 december 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben ook droog
maar dan ben ik boos op iemand en krijg ik rode wangetjes
dan oh wat schattig dan ben ik gelijk niet meer boos
dan is het gelijk weer
oh wat schattig dat je zo snel vergeef
Ik vind je liefquote:Op maandag 23 december 2013 00:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het slijmbalgehalte is hoog hier
hoezo afwezigquote:Op maandag 23 december 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was zelf afwezig. Met Korsakov verlies je namen eerder
quote:
A rainbow party is a supposed group sex event featured in an urban legend spread since the early 2000s. A variant of other sex party urban myths, the stories claim that at these events, allegedly increasingly popular among adolescents, females wearing various shades of lipstick take turns fellating males in sequence, leaving multiple colors (a "rainbow") on their penises.[1]quote:
geef vertaling en samenvatting danquote:
leugensquote:
wat een baasquote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
A rainbow party is a supposed group sex event featured in an urban legend spread since the early 2000s. A variant of other sex party urban myths, the stories claim that at these events, allegedly increasingly popular among adolescents, females wearing various shades of lipstick take turns fellating males in sequence, leaving multiple colors (a "rainbow") on their penises.[1]
Zelfde als met de boterham, maar dan met biscuitjequote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef supersof het volgende:
[..]
geef vertaling en samenvatting dan
Ghehe zo hoor ik het graag.quote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
leugens
niemand vind mij hier lief
Hahahaquote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
A rainbow party is a supposed group sex event featured in an urban legend spread since the early 2000s. A variant of other sex party urban myths, the stories claim that at these events, allegedly increasingly popular among adolescents, females wearing various shades of lipstick take turns fellating males in sequence, leaving multiple colors (a "rainbow") on their penises.[1]
quote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
bahquote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfde als met de boterham, maar dan met biscuitje
Urban Dictionary zeker? Mooie sitequote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
En daar is dus een band naar vernoemdquote:
moest hardop lachenquote:Op maandag 23 december 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
oke komt mijn spreekkoor
hij is de vriend van Onno hoes, hij is de vriend van Onno hoes, hij is de vriend van Onno hoes, hij is de vriend van Onno hoes
hoerenjong
dat dan tegen een scheidsrechter
koel hé
En wanneer ga je dat uitvoeren?quote:Op maandag 23 december 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
oke komt mijn spreekkoor
hij is de vriend van Onno hoes, hij is de vriend van Onno hoes, hij is de vriend van Onno hoes, hij is de vriend van Onno hoes
hoerenjong
koel hé
Oog in oog, alle kleuren van de regenboog.quote:
wauwquote:Op maandag 23 december 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
oke komt mijn spreekkoor
hoerenjong
koel hé
quote:Op maandag 23 december 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
oke komt mijn spreekkoor
hoerenjong
koel hé
kan ik ook niks aan doenquote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grappig zegLittlerabbit4mod.
[..]
Jij bent boos en terwijl je boos bent noemen je schattig waarna jij stopt met boos zijn?
Vind je het gek.
Nee, wikipediaquote:Op maandag 23 december 2013 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Urban Dictionary zeker? Mooie site
creatief weerquote:Op maandag 23 december 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
oke komt mijn spreekkoor
hoerenjong
koel hé
als ik boos ben en iemand heeft dan het lef in z'n donder om mij schattig te noemen stomp ik m dr eentje opquote:
Blijf dan tenminste "Boos" als in loop weg. Nu vraag je er ook wel omquote:
Den Haag is meestal wel creatiefquote:Op maandag 23 december 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien moet je eens in vak 410 een balletje opgooien die zingen wel idioterie dingen zoals
OE AH
vak 410 is debiel.quote:Op maandag 23 december 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
410 gaat dat voortaan ook zingen denk ik
Wel beetje gayquote:Op maandag 23 december 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
410 gaat dat voortaan ook zingen denk ik
wauw wij denken echt hetzelfdequote:Op maandag 23 december 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien moet je eens in vak 410 een balletje opgooien die zingen wel idioterie dingen zoals
OE AH
Ah daar doe ik niet graag aan mee.quote:Op maandag 23 december 2013 00:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
Bekend met het fenomeen ''de boterham''?
Hasj, coke en pillenquote:
Ja gekkenhuisquote:Op maandag 23 december 2013 00:58 schreef supersof het volgende:
wtf
in een uur zijn er vier topics geopend
quote:
ik kan niet boos zijnquote:Op maandag 23 december 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijf dan tenminste "Boos" als in loop weg. Nu vraag je er ook wel om.
[..]
Den Haag is meestal wel creatief
Allemaal steun aan jou voor de 1000 posts voor morgenquote:Op maandag 23 december 2013 00:58 schreef supersof het volgende:
wtf
in een uur zijn er vier topics geopend
Lesje geleerdquote:Op maandag 23 december 2013 00:59 schreef supersof het volgende:
fokit je moet lmi geen abo geven oké?
quote:Op maandag 23 december 2013 00:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een tukker
ED DE GOEIJquote:
Koop ik 'm zelf welquote:Op maandag 23 december 2013 00:59 schreef supersof het volgende:
fokit je moet lmi geen abo geven oké?
Mijn roots liggen daar en ik ben er weer, niet hatenquote:
ik hoef er nog maar 482quote:Op maandag 23 december 2013 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal steun aan jou voor de 1000 posts voor morgen
quote:Op maandag 23 december 2013 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voor de mensen die weten wat tukkers zijn
#sofhaha
Ik heb wodka gekocht.quote:Op maandag 23 december 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
FEYENOORD IS VAN ONS
FEYENOORD IS VAN ONS
FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD IS VAN ONS
Aan de ene kant schaam ik me voor Twente maar aan de andere kant vind ik het wel wat hebbenquote:Op maandag 23 december 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn roots liggen daar en ik ben er weer, niet haten
Clublied van feyenoord was een van de eerste liederen die ik uit mijn hoofd kende.quote:Op maandag 23 december 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
FEYENOORD IS VAN ONS
FEYENOORD IS VAN ONS
FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD IS VAN ONS
JINGLE BELLS JINGLE BELLS KLUIVERT IN DE CELquote:Op maandag 23 december 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
ging vandaag weer een spreekkoor over kluivert luisteren
moest lachen
Whut.quote:Op maandag 23 december 2013 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JINGLE BELLS JINGLE BELLS KLUIVERT IN DE CEL
AUTO RIJDEN KAN IE NIET VERKRACHTEN DAN WEER WEL
Hahaquote:Op maandag 23 december 2013 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik dacht dat het molukkers warenquote:
accent kan leuk zijn. Aantal duitsers in de coffeeshops niet.quote:Op maandag 23 december 2013 01:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Aan de ene kant schaam ik me voor Twente maar aan de andere kant vind ik het wel wat hebben
goddommequote:Op maandag 23 december 2013 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groenequote:
Uhhquote:Op maandag 23 december 2013 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht dat het molukkers waren
Groene, wat.quote:Op maandag 23 december 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groenemaar ik had er opeens zin in. weet niet waarom
Verslaafdquote:Op maandag 23 december 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groenemaar ik had er opeens zin in. weet niet waarom
Moest lachen, HARDquote:Op maandag 23 december 2013 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kluivert mag ik ook oversteken ja of neequote:Op maandag 23 december 2013 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
accent kan leuk zijn. Aantal duitsers in de coffeeshops niet.
Grote aanbod coffeeshops is dan wel weer tof
quote:Op maandag 23 december 2013 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht dat het molukkers waren
Daar houd appel wel van hequote:Op maandag 23 december 2013 01:01 schreef Furdinand het volgende:
Wat is er mis een beetje sperma op een boterham?
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 01:02 schreef Jhali het volgende:
[..]![]()
vandaag in enschede man
wilde in de parkeergarage vragen waar die betaalautomaat zat, godverredomme 3 duitsers voordat ik een nederlander tegenkwam daar
Al maanden niks opquote:
Ja die Petrikovquote:
Wat ga je morgen doenquote:Op maandag 23 december 2013 01:02 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen doei
moet fris zijn voor morgen
ik moest lachen om dat antwoordquote:Op maandag 23 december 2013 01:02 schreef Crack_ het volgende:
Ja, dat is wel een typisch antwoord fok-it. Welke wodka heb je gekocht? Groene.
Hhaha![]()
in de top500 komenquote:
Slaap lekker schatje.quote:Op maandag 23 december 2013 01:02 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen doei
moet fris zijn voor morgen
quote:Op maandag 23 december 2013 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kluivert mag ik ook oversteken ja of nee
word ik dan ook doodgereden ja of nee
kluivertquote:Op maandag 23 december 2013 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kluivert mag ik ook oversteken ja of nee
word ik dan ook doodgereden ja of nee
quote:Op maandag 23 december 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet een keer op cursus komen bij mij
op de markt op van heek pleinquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je hebt de 300ste reactie gemaaktquote:
truste bbyquote:
Uhu, vind deze wel goed te drinken moet ik zeggen.quote:
Beide.quote:Op maandag 23 december 2013 01:04 schreef Crack_ het volgende:
Drink je zo weinig Fokkie? Of nu met meds?
watquote:Op maandag 23 december 2013 01:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
op de markt op van heek plein!!!
kwam een vrouw naar mijn moeder toe, ''hee wilt u deze loempia? heb hem net gekocht maar ik was even vergeten dat ik gluten intolerantie heb dus u mag hem wel hebben''![]()
___!!
Het is eigenlijk geen wodkaquote:Op maandag 23 december 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, vind deze wel goed te drinken moet ik zeggen.
hooliquote:Op maandag 23 december 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
ik krijg opeens flashbacks naar toen we gingen protesteren tegen charistheas
een van de meest bazige momenten in m'n leven
Mokkelquote:Op maandag 23 december 2013 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat
domste mokkel EVAH
gewoon de eckte eckte shit mangquote:Op maandag 23 december 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, vind deze wel goed te drinken moet ik zeggen.
Ik houd niet van hoofdletters, doe er iets aan man.quote:Op maandag 23 december 2013 01:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
net zo min als het verkeerd vervoegen van werwoorden.
Nee dat zal ook wel nietquote:
Moet ik het nog een keertje zeggen?!quote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat zal ook wel nietNaja goed. Ik had gewoon behoefte aan drank
Sommige mensen weten niet wat correct woordgebruik is.quote:
maar dat is best wel kut eigenlijk manquote:Op maandag 23 december 2013 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat
domste mokkel EVAH
Lekker mokkelenquote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sommige mensen weten niet wat correct woordgebruik is.
Neequote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet ik het nog een keertje zeggen?!
ik ookquote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand weet hier niet wat een gluten intolerantie is.quote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
maar dat is best wel kut eigenlijk mandat je gewoon ff zin hebt in een loempiaatje en er eentje koopt en dat je dan denkt ohja als ik dit opvreet ga ik misschien dood
hard life
Wat ik hoor is dat je gewoon veel sneller dronken bentquote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik vraag me wel af of ik er inderdaad goed tegen kan met meds. Maar even kijken hoe het is als die fles straks half leeg is.
en dan vind je het vreemd als ik dat een keertje hebquote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt?quote:
Kut manquote:
Droog,quote:Op maandag 23 december 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt een vis bij de dokter zegt dokter "Ik zie het al. Vis uit de kom" xD
nee precies, maar volgens mij dat mens zelf ook nietquote:Op maandag 23 december 2013 01:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iemand weet hier niet wat een gluten intolerantie is.
Wat?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt een vis bij de dokter zegt dokter "Ik zie het al. Vis uit de kom" xD
Jawel.quote:Op maandag 23 december 2013 01:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee precies, maar volgens mij dat mens zelf ook niet
je bent zelf xddquote:Op maandag 23 december 2013 01:07 schreef Jhali het volgende:
HA IK HAD TROUWENS EEN BEST WEL LEKKERE ''JE BENT SELFIE'' GISTER
omfg zo gaan we dat noemen, woord van het jaar 2014
maargoed, mijn moeder had het over vreten dat over de datum was en toen zei ik ''je bent zelf over de datum''stoer he xdd
Mijn mobiel is vercrackt, dus nee.quote:
Brb, even opgraven dan.quote:
Is ie dood?quote:Op maandag 23 december 2013 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn mobiel is vercrackt, dus nee.
[..]
Brb, even opgraven dan.
Hoofdletters... Meest nutteloze en overgewaardeerde regel van de taal.quote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik houd niet van hoofdletters, doe er iets aan man.
Dat Inso weer gedronken heeftgquote:
Je bent zelf taal.quote:Op maandag 23 december 2013 01:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hoofdletters... Meest nutteloze en overgewaardeerde regel van de taal.
Dan nog. Nou ja goed. Maar even the blame leggen bij het feit dat je zo lang moet wachten.quote:Op maandag 23 december 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had toch wel gefaald in polen en berlijn
Wtf, zag 'm laatst ekeer nog gewoon op de camquote:Op maandag 23 december 2013 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zijn alle drie dood, al jaren.
quote:Op maandag 23 december 2013 01:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, zag 'm laatst ekeer nog gewoon op de cam
Dat was Rez zelf.quote:Op maandag 23 december 2013 01:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, zag 'm laatst ekeer nog gewoon op de cam
Ik was er waarschijnlijk nietquote:
Had je sowieso de ambitie voor eeuwig te stoppen dan? Als je het echt ruim een maand hebt volgehouden is je punt aan jezelf ook wel bewezen toch. Zolang je het maar niet weer elke avond doetquote:Op maandag 23 december 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had toch wel gefaald in polen en berlijn
Krijg je nietquote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
tjacka ik wacht nu al 2 dagen op mijn abo ik vind dit onacceptabel
ja want ik was een maand depressiefquote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je sowieso de ambitie voor eeuwig te stoppen dan? Als je het echt ruim een maand hebt volgehouden is je punt aan jezelf ook wel bewezen toch. Zolang je het maar niet weer elke avond doet
Het ging erom dat hij van zichzelf zei dat hij nooit gedoseerd kon drinken.quote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je sowieso de ambitie voor eeuwig te stoppen dan? Als je het echt ruim een maand hebt volgehouden is je punt aan jezelf ook wel bewezen toch. Zolang je het maar niet weer elke avond doet
Jij ook weer hier.quote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst scheer ik me volgens jou en nu is het harig?!
Ja, nou, haar groeit toch, of niet dan?quote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst scheer ik me volgens jou en nu is het harig?!
quote:
waarom krijg je aboquote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
tjacka ik wacht nu al 2 dagen op mijn abo ik vind dit onacceptabel
Nee.quote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nou, haar groeit toch, of niet dan?
nee ik heb gewoon zelf abo gekocht want wilde notes zien (gebeld met de huistelefoon stiekem ihhihhi xd) maar ik wacht al 2 dagenquote:
Gewoon zuipen tot we kruipen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Crack_ het volgende:
Bij mense ndie gevoelig zijn voor drank werkt het meestal niet zo dat ze een beetje kunnen drinken. Zij moeten gewoon helemaal stoppen of helemaal door slaan.. Dus dan stoppen.
hij post hele tijd al toen hij vroeger posttequote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Maar ik herken het waarschijnlijk ook niet
Dan heb je iets verkeerd gedaan lolquote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee ik heb gewoon zelf abo gekocht want wilde notes zien (gebeld met de huistelefoon stiekem ihhihhi xd) maar ik wacht al 2 dagen
Ja dit dus.quote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Crack_ het volgende:
Bij mense ndie gevoelig zijn voor drank werkt het meestal niet zo dat ze een beetje kunnen drinken. Zij moeten gewoon helemaal stoppen of helemaal door slaan.. Dus dan stoppen.
Dan is er iets mis gegaan.quote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee ik heb gewoon zelf abo gekocht want wilde notes zien (gebeld met de huistelefoon stiekem ihhihhi xd) maar ik wacht al 2 dagen
Daarom val ik ook op je.quote:Op maandag 23 december 2013 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij normale mensen wel. Je bent raar.
gewoon terug slaan tochquote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huiselijk geweld is altijd grappig. Het nooit niet op, niet vanzelf.
Jupquote:Op maandag 23 december 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Al weet ik natuurlijk niet hoe gevoelig Ins is, naja eigenlijk weet ik dat wel
sperma boterhamquote:
Doeiquote:
Knolraap is hetquote:Op maandag 23 december 2013 01:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kolraap met pindakaas in mosselsaus.
Dat soort praat had ik niet achter jou verwacht sofquote:
Niet nodig tochquote:
Ik ben ongevoelig voor alcohol merk ik de laatste tijd, dus nu ga ik hardcore voor limonade.quote:Op maandag 23 december 2013 01:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan altijd lopen óf ik kan niks meer.
goeie comboquote:Op maandag 23 december 2013 01:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kolraap met pindakaas in mosselsaus.
Kan mijzelf niet spiegelen aan Inso, maar toen ik een jaar thuis zat en geen flikker uitvoerde was drank ook al snel mijn antwoord. Nu ik weer, oké de laatste tijd minder echte bezigheden heb is het ook een stuk minder aantrekkelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Al weet ik natuurlijk niet hoe gevoelig Ins is, naja eigenlijk weet ik dat wel
Word je daar ook dronken van?quote:Op maandag 23 december 2013 01:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben ongevoelig voor alcohol merk ik de laatste tijd, dus nu ga ik hardcore voor limonade.
Goed punt. Ik stel voor dat ik wegga, en dat jij dan hier blijft.quote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Rezania het volgende:
Normaal doen in GRTD? Is dat mogelijk dan?
Etsu, pak hem nog maar een keer aan. Hij begrijpt het nog niet.quote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Rezania het volgende:
ga weg danquote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Rezania het volgende:
Z'n beurt komt nog wel.quote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Jhali het volgende:
[..]
Etsu, pak hem nog maar een keer aan. Hij begrijpt het nog niet.
Dan zijn er alleen nog maar rare mensen hier, goed plan.quote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed punt. Ik stel voor dat ik wegga, en dat jij dan hier blijft.
Nee, maar het is stoer om ranja te atten, ja toch?quote:
Shit, ik raakte in de war met die stappen.. nouja punt is duidelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind dat Crack gelijk heeft. Vind niet dat je door deze eenmalige actie meteen maar weer moet gaan drinken Ins
Nee, zeker niet tegen gamers. De hele dag achter je computer zitten met digitale contactenquote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Rezania het volgende:
Gadverdamme zegquote:Op maandag 23 december 2013 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan zijn er alleen nog maar rare mensen hier, goed plan.
[..]
Nee, maar het is stoer om ranja te atten, ja toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |