leugensquote:
wat een baasquote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
A rainbow party is a supposed group sex event featured in an urban legend spread since the early 2000s. A variant of other sex party urban myths, the stories claim that at these events, allegedly increasingly popular among adolescents, females wearing various shades of lipstick take turns fellating males in sequence, leaving multiple colors (a "rainbow") on their penises.[1]
Zelfde als met de boterham, maar dan met biscuitjequote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef supersof het volgende:
[..]
geef vertaling en samenvatting dan
Ghehe zo hoor ik het graag.quote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
leugens
niemand vind mij hier lief
Hahahaquote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
A rainbow party is a supposed group sex event featured in an urban legend spread since the early 2000s. A variant of other sex party urban myths, the stories claim that at these events, allegedly increasingly popular among adolescents, females wearing various shades of lipstick take turns fellating males in sequence, leaving multiple colors (a "rainbow") on their penises.[1]
quote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
bahquote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfde als met de boterham, maar dan met biscuitje
Urban Dictionary zeker? Mooie sitequote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
En daar is dus een band naar vernoemdquote:
moest hardop lachenquote:Op maandag 23 december 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
oke komt mijn spreekkoor
hij is de vriend van Onno hoes, hij is de vriend van Onno hoes, hij is de vriend van Onno hoes, hij is de vriend van Onno hoes
hoerenjong
dat dan tegen een scheidsrechter
koel hé
En wanneer ga je dat uitvoeren?quote:Op maandag 23 december 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
oke komt mijn spreekkoor
hij is de vriend van Onno hoes, hij is de vriend van Onno hoes, hij is de vriend van Onno hoes, hij is de vriend van Onno hoes
hoerenjong
koel hé
Oog in oog, alle kleuren van de regenboog.quote:
wauwquote:Op maandag 23 december 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
oke komt mijn spreekkoor
hoerenjong
koel hé
quote:Op maandag 23 december 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
oke komt mijn spreekkoor
hoerenjong
koel hé
kan ik ook niks aan doenquote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grappig zegLittlerabbit4mod.
[..]
Jij bent boos en terwijl je boos bent noemen je schattig waarna jij stopt met boos zijn?
Vind je het gek.
Nee, wikipediaquote:Op maandag 23 december 2013 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Urban Dictionary zeker? Mooie site
creatief weerquote:Op maandag 23 december 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
oke komt mijn spreekkoor
hoerenjong
koel hé
als ik boos ben en iemand heeft dan het lef in z'n donder om mij schattig te noemen stomp ik m dr eentje opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |