Je bent zelf taal.quote:Op maandag 23 december 2013 01:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hoofdletters... Meest nutteloze en overgewaardeerde regel van de taal.
Dan nog. Nou ja goed. Maar even the blame leggen bij het feit dat je zo lang moet wachten.quote:Op maandag 23 december 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had toch wel gefaald in polen en berlijn
Wtf, zag 'm laatst ekeer nog gewoon op de camquote:Op maandag 23 december 2013 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zijn alle drie dood, al jaren.
quote:Op maandag 23 december 2013 01:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, zag 'm laatst ekeer nog gewoon op de cam
Dat was Rez zelf.quote:Op maandag 23 december 2013 01:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, zag 'm laatst ekeer nog gewoon op de cam
Ik was er waarschijnlijk nietquote:
Had je sowieso de ambitie voor eeuwig te stoppen dan? Als je het echt ruim een maand hebt volgehouden is je punt aan jezelf ook wel bewezen toch. Zolang je het maar niet weer elke avond doetquote:Op maandag 23 december 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had toch wel gefaald in polen en berlijn
Krijg je nietquote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
tjacka ik wacht nu al 2 dagen op mijn abo ik vind dit onacceptabel
ja want ik was een maand depressiefquote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je sowieso de ambitie voor eeuwig te stoppen dan? Als je het echt ruim een maand hebt volgehouden is je punt aan jezelf ook wel bewezen toch. Zolang je het maar niet weer elke avond doet
Het ging erom dat hij van zichzelf zei dat hij nooit gedoseerd kon drinken.quote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je sowieso de ambitie voor eeuwig te stoppen dan? Als je het echt ruim een maand hebt volgehouden is je punt aan jezelf ook wel bewezen toch. Zolang je het maar niet weer elke avond doet
Jij ook weer hier.quote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst scheer ik me volgens jou en nu is het harig?!
Ja, nou, haar groeit toch, of niet dan?quote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst scheer ik me volgens jou en nu is het harig?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |