Kut manquote:
Droog,quote:Op maandag 23 december 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt een vis bij de dokter zegt dokter "Ik zie het al. Vis uit de kom" xD
nee precies, maar volgens mij dat mens zelf ook nietquote:Op maandag 23 december 2013 01:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iemand weet hier niet wat een gluten intolerantie is.
Wat?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt een vis bij de dokter zegt dokter "Ik zie het al. Vis uit de kom" xD
Jawel.quote:Op maandag 23 december 2013 01:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee precies, maar volgens mij dat mens zelf ook niet
je bent zelf xddquote:Op maandag 23 december 2013 01:07 schreef Jhali het volgende:
HA IK HAD TROUWENS EEN BEST WEL LEKKERE ''JE BENT SELFIE'' GISTER
omfg zo gaan we dat noemen, woord van het jaar 2014
maargoed, mijn moeder had het over vreten dat over de datum was en toen zei ik ''je bent zelf over de datum''stoer he xdd
Mijn mobiel is vercrackt, dus nee.quote:
Brb, even opgraven dan.quote:
Is ie dood?quote:Op maandag 23 december 2013 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn mobiel is vercrackt, dus nee.
[..]
Brb, even opgraven dan.
Hoofdletters... Meest nutteloze en overgewaardeerde regel van de taal.quote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik houd niet van hoofdletters, doe er iets aan man.
Dat Inso weer gedronken heeftgquote:
Je bent zelf taal.quote:Op maandag 23 december 2013 01:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hoofdletters... Meest nutteloze en overgewaardeerde regel van de taal.
Dan nog. Nou ja goed. Maar even the blame leggen bij het feit dat je zo lang moet wachten.quote:Op maandag 23 december 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had toch wel gefaald in polen en berlijn
Wtf, zag 'm laatst ekeer nog gewoon op de camquote:Op maandag 23 december 2013 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zijn alle drie dood, al jaren.
quote:Op maandag 23 december 2013 01:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, zag 'm laatst ekeer nog gewoon op de cam
Dat was Rez zelf.quote:Op maandag 23 december 2013 01:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, zag 'm laatst ekeer nog gewoon op de cam
Ik was er waarschijnlijk nietquote:
Had je sowieso de ambitie voor eeuwig te stoppen dan? Als je het echt ruim een maand hebt volgehouden is je punt aan jezelf ook wel bewezen toch. Zolang je het maar niet weer elke avond doetquote:Op maandag 23 december 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had toch wel gefaald in polen en berlijn
Krijg je nietquote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
tjacka ik wacht nu al 2 dagen op mijn abo ik vind dit onacceptabel
ja want ik was een maand depressiefquote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je sowieso de ambitie voor eeuwig te stoppen dan? Als je het echt ruim een maand hebt volgehouden is je punt aan jezelf ook wel bewezen toch. Zolang je het maar niet weer elke avond doet
Het ging erom dat hij van zichzelf zei dat hij nooit gedoseerd kon drinken.quote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je sowieso de ambitie voor eeuwig te stoppen dan? Als je het echt ruim een maand hebt volgehouden is je punt aan jezelf ook wel bewezen toch. Zolang je het maar niet weer elke avond doet
Jij ook weer hier.quote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst scheer ik me volgens jou en nu is het harig?!
Ja, nou, haar groeit toch, of niet dan?quote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst scheer ik me volgens jou en nu is het harig?!
quote:
waarom krijg je aboquote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
tjacka ik wacht nu al 2 dagen op mijn abo ik vind dit onacceptabel
Nee.quote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nou, haar groeit toch, of niet dan?
nee ik heb gewoon zelf abo gekocht want wilde notes zien (gebeld met de huistelefoon stiekem ihhihhi xd) maar ik wacht al 2 dagenquote:
Gewoon zuipen tot we kruipen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Crack_ het volgende:
Bij mense ndie gevoelig zijn voor drank werkt het meestal niet zo dat ze een beetje kunnen drinken. Zij moeten gewoon helemaal stoppen of helemaal door slaan.. Dus dan stoppen.
hij post hele tijd al toen hij vroeger posttequote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Maar ik herken het waarschijnlijk ook niet
Dan heb je iets verkeerd gedaan lolquote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee ik heb gewoon zelf abo gekocht want wilde notes zien (gebeld met de huistelefoon stiekem ihhihhi xd) maar ik wacht al 2 dagen
Ja dit dus.quote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Crack_ het volgende:
Bij mense ndie gevoelig zijn voor drank werkt het meestal niet zo dat ze een beetje kunnen drinken. Zij moeten gewoon helemaal stoppen of helemaal door slaan.. Dus dan stoppen.
Dan is er iets mis gegaan.quote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee ik heb gewoon zelf abo gekocht want wilde notes zien (gebeld met de huistelefoon stiekem ihhihhi xd) maar ik wacht al 2 dagen
Daarom val ik ook op je.quote:Op maandag 23 december 2013 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij normale mensen wel. Je bent raar.
gewoon terug slaan tochquote:Op maandag 23 december 2013 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huiselijk geweld is altijd grappig. Het nooit niet op, niet vanzelf.
Jupquote:Op maandag 23 december 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Al weet ik natuurlijk niet hoe gevoelig Ins is, naja eigenlijk weet ik dat wel
sperma boterhamquote:
Doeiquote:
Knolraap is hetquote:Op maandag 23 december 2013 01:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kolraap met pindakaas in mosselsaus.
Dat soort praat had ik niet achter jou verwacht sofquote:
Niet nodig tochquote:
Ik ben ongevoelig voor alcohol merk ik de laatste tijd, dus nu ga ik hardcore voor limonade.quote:Op maandag 23 december 2013 01:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan altijd lopen óf ik kan niks meer.
goeie comboquote:Op maandag 23 december 2013 01:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kolraap met pindakaas in mosselsaus.
Kan mijzelf niet spiegelen aan Inso, maar toen ik een jaar thuis zat en geen flikker uitvoerde was drank ook al snel mijn antwoord. Nu ik weer, oké de laatste tijd minder echte bezigheden heb is het ook een stuk minder aantrekkelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Al weet ik natuurlijk niet hoe gevoelig Ins is, naja eigenlijk weet ik dat wel
Word je daar ook dronken van?quote:Op maandag 23 december 2013 01:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben ongevoelig voor alcohol merk ik de laatste tijd, dus nu ga ik hardcore voor limonade.
Goed punt. Ik stel voor dat ik wegga, en dat jij dan hier blijft.quote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Rezania het volgende:
Normaal doen in GRTD? Is dat mogelijk dan?
Etsu, pak hem nog maar een keer aan. Hij begrijpt het nog niet.quote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Rezania het volgende:
ga weg danquote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Rezania het volgende:
Z'n beurt komt nog wel.quote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Jhali het volgende:
[..]
Etsu, pak hem nog maar een keer aan. Hij begrijpt het nog niet.
Dan zijn er alleen nog maar rare mensen hier, goed plan.quote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed punt. Ik stel voor dat ik wegga, en dat jij dan hier blijft.
Nee, maar het is stoer om ranja te atten, ja toch?quote:
Shit, ik raakte in de war met die stappen.. nouja punt is duidelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind dat Crack gelijk heeft. Vind niet dat je door deze eenmalige actie meteen maar weer moet gaan drinken Ins
Nee, zeker niet tegen gamers. De hele dag achter je computer zitten met digitale contactenquote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Rezania het volgende:
Gadverdamme zegquote:Op maandag 23 december 2013 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan zijn er alleen nog maar rare mensen hier, goed plan.
[..]
Nee, maar het is stoer om ranja te atten, ja toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |