ja eerst was het troll met teaminsomnia tochquote:Op maandag 23 december 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja maar nu geven we om elkaar
straks worden we ook nog in real vrienden
W&T / Wat was er eerst? DNA, RNA of eiwitten?quote:Op maandag 23 december 2013 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja, oersoepen. De aanwezige deeltjes en stoffen en of deze onder omstandigheden kunnen veranderen in eiwitten. Ik geloof dat het ze inmiddels al gelukt is ook.
En het RNA werd DNA omdat het zich ronde voor extra bescherming waardoor er een celwand kon ontstaan....
Einde hersenspinsels, het is te laat
quote:Op maandag 23 december 2013 01:35 schreef Jhali het volgende:
Lieve schatjes ik ga binnenkort ook wel een keer een meet organiseren en dan ga ik ook zelf kiezen wie wel of niet mag komen oke
quote:Op maandag 23 december 2013 01:36 schreef Elan het volgende:
Ik zou toch wel een keer seks willen hebben met Jhali als ze daar mee zou instemmen
gedachtes die blijven rondspoken;( ik ga maar lelezen. Niet te veel drinken fokkiequote:Op maandag 23 december 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ookEn toch ben ik elke nacht wakker
ik kom nietquote:Op maandag 23 december 2013 01:35 schreef Jhali het volgende:
Lieve schatjes ik ga binnenkort ook wel een keer een meet organiseren en dan ga ik ook zelf kiezen wie wel of niet mag komen oke
ik en drank zijn geen goeie combi, maar moeten zo heel af en toe gebeuren.quote:Op maandag 23 december 2013 01:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gedachtes die blijven rondspoken;( ik ga maar lelezen. Niet te veel drinken fokkie
Ik kom alleen voor de seks.quote:Op maandag 23 december 2013 01:35 schreef Jhali het volgende:
laten we genieten van deze avondquote:Op maandag 23 december 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
ik en drank zijn geen goeie combi, maar moeten zo heel af en toe gebeuren.
Ik ben benieuwd. Ik ga mij geeneens in de discussie mengen omdat ik toch echt de achtergrond ervoor misquote:Op maandag 23 december 2013 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
W&T / Wat was er eerst? DNA, RNA of eiwitten?
Even een topic geopend, kijken of iemand het daar weet.
wachten tot ik ermee instemquote:Op maandag 23 december 2013 01:36 schreef Elan het volgende:
Ik zou toch wel een keer seks willen hebben met Jhali als ze daar mee zou instemmen
Ach, je kan toch altijd wat vragen?quote:Op maandag 23 december 2013 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik ga mij geeneens in de discussie mengen omdat ik toch echt de achtergrond ervoor mis
nee mocht je van het begin welquote:Op maandag 23 december 2013 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja eerst was het troll met teaminsomnia toch
Doe eens screentjequote:Op maandag 23 december 2013 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag niets aan mijn application gedaan.
#update
En terecht, het was zondag, en dat is een heilige dag, een dag van rust en bidden.quote:Op maandag 23 december 2013 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag niets aan mijn application gedaan.
#update
Ken het. Vooral omdat ik mij dan besef dat ik deze uren ook kon besteden aan het inhalen van schoolwerkquote:Op maandag 23 december 2013 01:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gedachtes die blijven rondspoken;( ik ga maar lelezen. Niet te veel drinken fokkie
En drinkenquote:Op maandag 23 december 2013 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
En terecht, het was zondag, en dat is een heilige dag, een dag van rust en bidden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |