het uur*quote:Op maandag 23 december 2013 01:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Moet zeggen dat de kwaliteit van deze reeks met de uur wisselt
Haten op gamers.quote:Op maandag 23 december 2013 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, zeker niet tegen gamers. De hele dag achter je computer zitten met digitale contacten
Hoe diep wil je zinken.
Zo in den poepert?quote:Op maandag 23 december 2013 01:14 schreef Jhali het volgende:
[..]
Etsu, pak hem nog maar een keer aan. Hij begrijpt het nog niet.
ik was te laat met editquote:
Bedankt, hopelijk ja, ben wel bang nuquote:Op maandag 23 december 2013 01:13 schreef Crack_ het volgende:
Inso, er is bijna niemand die het meteen goed doet. Een misstap is niet erg, als je daarna maar weer verder gaat. Twee stappen vooruit, één stap terug. En soms is het vijf stappen vooruit en dan weer langzaam terugkrabbelen. Hold on.
okquote:Op maandag 23 december 2013 01:16 schreef Rezania het volgende:
* Rezania ziet TT, maakt een grap over Happy, Katwijk, de TT en incest.
Dat je bang bent is al een positief teken dat je er op een positieve manier mee bezig bent en bewust bent van je misstapquote:Op maandag 23 december 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt, hopelijk ja, ben wel bang nu
voorspelbaar inmiddelsquote:Op maandag 23 december 2013 01:16 schreef Rezania het volgende:
Wincest. Happy compenseert elke lelijkheid.quote:Op maandag 23 december 2013 01:16 schreef Rezania het volgende:
Je mag in Polen en Berlijn best een biertje als je op terrasje zit of tijdens het eten.Dat is het probleem niet. Meer dat je gewoon stijgende lijn door blijft zetten.quote:Op maandag 23 december 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt, hopelijk ja, ben wel bang nu
Ja nou. sinds ik niet meer dagelijks Katwijkers zie moet ik alles oppotten, sorry.quote:
Je had nog een DM trouwensquote:Op maandag 23 december 2013 01:17 schreef Crack_ het volgende:
Niet te lang in blijven hangen Inso, het is even jammer.. maar morgen weer beter.
Wat een liefde.quote:Op maandag 23 december 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wincest. Happy compenseert elke lelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |