twijfelgevalquote:
Ik kwam op straatwoordenboek uit, ik ben onder de indruk.quote:
Doe eens normaalquote:Op maandag 23 december 2013 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beter naïef, dan depressief
Ik ben een realist
En weet realiteit is relatief
Nou ja, toch wel een twijfelgeval, want plat en kort pittig kapsel.quote:
En ze denken dat dit zich allemaal in klei heeft weten te ontwikkelen omdat de moleculen af worden gebroken met water toch?quote:Op maandag 23 december 2013 01:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is maar erg kort behandeld hoor, maar RNA kan veel meer functies tot zich nemen dan DNA, waaronder functies van eiwitten. Waarschijnlijk vormde zich eerst RNA, waardoor heel erg simplistisch 'leven' dus mogelijk was, daarna pas eiwitten om de complexere taken uit te voeren, en een lange tijd daarna pas DNA, om de genetische informatie goed op te kunnen slaan in de cel.
Nerdquote:Op maandag 23 december 2013 01:31 schreef Rezania het volgende:ik zie nerd niet als een scheldwoord.
Waarom?quote:Op maandag 23 december 2013 01:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga huilend in slaap vallen. Welterusten
ik heb het gevoel dat sommige users echt wat voor mij beginnen te betekenenquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 01:31 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:
Ga gewoon trollen tokffdrkg ggdrgquote:Op maandag 23 december 2013 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat sommige users echt wat voor mij beginnen te betekenen
mis die trolltijd
Zie je meteen manquote:Op maandag 23 december 2013 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, toch wel een twijfelgeval, want plat en kort pittig kapsel.
Ook mijn vooruitzicht van deze sobere maandagochtend.quote:Op maandag 23 december 2013 01:31 schreef 2Happy4U het volgende:
ik voel je, het ging mis toen jij mij naar JNG lokte.quote:Op maandag 23 december 2013 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat sommige users echt wat voor mij beginnen te betekenen
mis die trolltijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |