Ja hij of zei dat ze kanker had, kreeg zelfs kadootjes etc geen idee wie waar of wanneer maar als dat echt zo gegaan isquote:
Dan ben je echt sneuquote:Op maandag 23 december 2013 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij of zei dat ze kanker had, kreeg zelfs kadootjes etc geen idee wie waar of wanneer maar als dat echt zo gegaan is
Geen namen = onterechte troll.quote:Op maandag 23 december 2013 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij of zei dat ze kanker had, kreeg zelfs kadootjes etc geen idee wie waar of wanneer maar als dat echt zo gegaan is
Dat is geen trollen meer dan ben je gewoon een volslagen, aandachtsgeile debiel.quote:Op maandag 23 december 2013 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was iemand die een terminaal ziektebeeld had gefaked las ik vorige week, dat is pas eng.
Ja, dat is wel fucking sneu om zomaar te zeggen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Iemand had zogenaamd leukemie. Hoe triest
ik wou een je bent zelf grapje maar hou mij inquote:Op maandag 23 december 2013 01:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Iemand had zogenaamd leukemie. Hoe triest
Nee.quote:Op maandag 23 december 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
FILL ME UP BRING ME DOWN WHEN I HEAR YOUR SOUNDD
Niet echt. Zit totaal geen moeilijkheidsgraad in aangezien je iedereens aandacht direct te pakken heeft en niemand je durft aan te vallen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd en grof asociaal ook, maar wel een erg harde trollactie.
Tegen mij of de trollerquote:Op maandag 23 december 2013 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wou een je bent zelf grapje maar hou mij in
Sorryquote:Op maandag 23 december 2013 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij moet hier vaker posten
ik mis je
Doe is niet zo saaiquote:
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |