quote:
Nee, die post je natuurlijk gewoon. Wel in een eigen topic, anders past het niet.quote:Op maandag 23 december 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik stuur geen `piks'' van m`n piemel Tjacka
Tis maar net wat je instelling is. Als ik niet mijn posts zou backspacen stonden ze ook ineens vol fouten. Maakt het je geen fuck uit wat je post dan gaat het snel.quote:
Gewoon lekker mee poepenquote:Op maandag 23 december 2013 02:00 schreef Elan het volgende:
Sfeer is hier veel chiller dan in VBL zeg
heb he het nou over de afmetingen van mijn penis of mijn buik?quote:Op maandag 23 december 2013 02:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, die post je natuurlijk gewoon. Wel in een eigen topic, anders past het niet.
Sinds wanneer is shit lekker? hihahoquote:Op maandag 23 december 2013 02:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik dacht dus, ik wil iets eten. Overal lekker shit in het huis. Overal met moeite nee tegen zegen
Enfin, ik eet een tomaat
Van je linkerteelbal.quote:Op maandag 23 december 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb he het nou over de afmetingen van mijn penis of mijn buik?
Gezondquote:Op maandag 23 december 2013 02:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik dacht dus, ik wil iets eten. Overal lekker shit in het huis. Overal met moeite nee tegen zegen
Enfin, ik eet een tomaat
Dat kun je eten.quote:Op maandag 23 december 2013 02:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Enfin, ik eet een tomaat
huehueheuheuehuequote:Op maandag 23 december 2013 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is shit lekker? hihaho
Daar heb ik een hele slowchat voor nodigquote:
doe nietquote:Op maandag 23 december 2013 01:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Haaaaaaa ben je ookOmg wat lief. Ik ga haar mailen met een lijst met suggesties voor koosnaampjes voor jou.
geef mij ook maarquote:
Ik zei toch ook een eigen topic.quote:Op maandag 23 december 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb ik een hele slowchat voor nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |