Ikke hahahahaquote:Op maandag 23 december 2013 01:55 schreef Elan het volgende:
Ik ga helemaal stoppen met drinken denk ik wie doet er mee
Hoe kan je in 2 weken 5 kilo aankomen van bier?quote:Op maandag 23 december 2013 01:55 schreef LETMEIN het volgende:
Ik moet ook minder drinken. Afgelopen 2 weken 5 kilo aangekomen![]()
Ik wil wel een poging wagenquote:Op maandag 23 december 2013 01:55 schreef Elan het volgende:
Ik ga helemaal stoppen met drinken denk ik wie doet er mee
Combinatie van veel bier en vette hapquote:Op maandag 23 december 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je in 2 weken 5 kilo aankomen van bier?
godverdommequote:Op maandag 23 december 2013 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat je naar een feestje gaat en alvast indrinkt om straks in ieder geval iets te voelen
Dat kan, zeker na een cutting phase.quote:Op maandag 23 december 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook eens gehad?quote:Op maandag 23 december 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan, zeker na een cutting phase.
Door af te sluiten met een zak chips en pizza en op de bank te blijven hangenquote:Op maandag 23 december 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima ja.quote:
quote:
quote:
Zegt niets.quote:Op maandag 23 december 2013 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan nog normaal typen, dus nee.
Inderdaadquote:
Nou ja, meestal is dat het eerste waar ik controle over verlies als ik aangeschoten ben, dus weet niet.quote:
Lekker backspacen toch.quote:Op maandag 23 december 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InderdaadEn heel goed gaat het niet vergleken met nuchter
Kan ik wel aardig mee inkomen jaquote:Op maandag 23 december 2013 01:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, meestal is dat het eerste waar ik controle over verlies als ik aangeschoten ben, dus weet niet.
Jij had nooit wat door qua typen over mijn achterlijke gedrag vroegerquote:Op maandag 23 december 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InderdaadEn heel goed gaat het niet vergleken met nuchter
Haaaaaaa ben je ookquote:Op maandag 23 december 2013 01:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Yvonne vindt mij ook schattig.
ik ben haar knuffelmod. Ik schaam mij.
Mwah, ik kan dit ontkennen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, meestal is dat het eerste waar ik controle over verlies als ik aangeschoten ben, dus weet niet.
God ver inderdaad zeg.quote:
Boekhouder Stu, hoe bevalt je eerste dag op het continent Stu?quote:
Wel goed thanksquote:Op maandag 23 december 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boekhouder Stu, hoe bevalt je eerste dag op het continent Stu?
lquote:Op maandag 23 december 2013 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van vrouwen met extra grote tetten.
Mijn hersenen alleen, mijn lichaam doet het vaak goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |