SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Dit piept miet, dit beuktquote:Op maandag 23 december 2013 00:04 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
En de hele avond zit je over kutpiepjes dit dat
Dattum.quote:
Michael van Gerwenquote:
Hoezo? 20x op een dag op commando springen is toch gewoon treurig?quote:
quote:
quote:
iets met pijltjes gooien.quote:
als zo'n pipo roept dat ik moet springen ga ik lekker vingerhaken.quote:Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hoezo? 20x op een dag op commando springen is toch gewoon treurig?
Nu heb ik het ook niet echt op MC's die menen instructies te moeten schreeuwen naar het publiek.
Wie ?quote:
MC'squote:Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nu heb ik het ook niet echt op MC's die menen instructies te moeten schreeuwen naar het publiek.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh.. in dat geval:
Darten___________________!
Jouw mening telt niet, jij haat gewoon sport in het algemeen.quote:Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh.. in dat geval:
Ik ben niet oud !quote:Op maandag 23 december 2013 00:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah man, zure ouwe ventkom eens onder die steen vandaan
-10 punten voor jou.quote:Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh.. in dat geval:
Wel.quote:
Curling is anders wel een bazen sportquote:Op maandag 23 december 2013 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Jouw mening telt niet, jij haat gewoon sport in het algemeen.
Wie zegt dat die mensen daar de hele dag staan? En als ze niet springen, zit de helft van dit topic weer te zeiken dat het publiek niets doet.quote:Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:
Als een accu.quote:
Oh ik zit over 2 maanden weer met blauwgele verf op m'n gezicht het Zweedse damesteam te supporten hoorquote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Curling is anders wel een bazen sport
Zo jij bent wel de gezelligste thuis he.quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef 2cv het volgende:
Als dit met sport te maken heeft, heb ik ook geen greintje spijt dat ik die naam niet ken.
Sport![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
99
Hangt ervan af of je darts als sport beschouwtquote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef 2cv het volgende:
Als dit met sport te maken heeft, heb ik ook geen greintje spijt dat ik die naam niet ken.
Sport![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
99
quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Zo jij bent wel de gezelligste thuis he.
Foto van de dames van dat team ?quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik zit over 2 maanden weer met blauwgele verf op m'n gezicht het Zweedse damesteam te supporten hoor
quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef 2cv het volgende:
Sport![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
99
quote:Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh.. in dat geval:
Is de pot met zuurtjes weer omgevallen?quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Met een 2cv is het leven geen pretje.quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, op Google.quote:
Doet me denken aan de laatste editie van Remember the Nineties. Loona kwam optreden en dat was echt vreselijk slecht. Ze zingt vals, out of tune en te laat. En de hele tijd leuk proberen te doen met handjes en mee zingen, dit dat, maar het ging helemaal nergens over. Iedereen stond een beetje te kijken van "uhhhh, ok". Ze is klaar met optreden, de dj start een happy hardcore plaatje in en iedereen begint spontaan te dansen, te hakken, te springen, handjes, meezingen. Wat lijkt me dat een afgang als artiestquote:
Sorry, sport verpest mijn humeur.quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Eindelijk iemand gevonden die meer azijn drinkt dan ik?quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hangt ervan af of je darts als sport beschouwt
quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft zonet weer een glaasje azijn gedronken.quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
quote:
Wel zo fijn dat ze na het liedje even melden dat we het wel even moeten opruimen.quote:
Ik wilde nog zeggen: Stickertje is een zonnetje hierbij vergeleken.quote:Op maandag 23 december 2013 00:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand gevonden die meer azijn drinkt dan ik?
Nou, om de drie dagen je 2CV naar huis duwen is niet mis hoorquote:Op maandag 23 december 2013 00:10 schreef alors het volgende:
[..]Iets zegt me dat je zelf ook niet zo sportief bent.
Zweedse?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Zweedse?
Alleen een beetje onder haar armen...
quote:Op maandag 23 december 2013 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, om de drie dagen je 2CV naar huis duwen is niet mis hoor
Goeiesmorgensquote:Op maandag 23 december 2013 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Zweedse?
Als je gesport hebt ben je moe. Maar het huishouden is niet gedaan, je auto is niet gerepareerd en je hebt geen cent verdiend. Domme bezigheid.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Zweedse?
Ik ben fan.quote:
Naatje! ouwe dekhengstquote:
Je wordt er wel heel zuur vanquote:Op maandag 23 december 2013 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, om de drie dagen je 2CV naar huis duwen is niet mis hoor
Zeg dat maar tegen Messiquote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als je gesport hebt ben je moe. Maar het huishouden is niet gedaan, je auto is niet gerepareerd en je hebt geen cent verdiend. Domme bezigheid.
En daar heb je anders een dagtaak aan?quote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als je gesport hebt ben je moe. Maar het huishouden is niet gedaan, je auto is niet gerepareerd en je hebt geen cent verdiend. Domme bezigheid.
Dat moet je dan ook laten doen.quote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klopt. Als je mij ziet rennen zou ik maar proberen mee te rennen. Want dan is er een erg goede reden om te rennen voor je leven.quote:Op maandag 23 december 2013 00:10 schreef alors het volgende:
[..]Iets zegt me dat je zelf ook niet zo sportief bent.
Je leeft er (statistisch) langer door dus dan heb je extra tijd voor al die andere bezigheden.quote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vind ik ook... Preciesie en tactiek daar gaat het om ... En mooie stenen en schreeuwende damesquote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Curling is anders wel een bazen sport
Je niet verstoppen in de dichts bijzijnde kastquote:Op maandag 23 december 2013 00:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klopt. Als je mij ziet rennen zou ik maar proberen mee te rennen. Want dan is er een erg goede reden om te rennen voor je leven.
Wie ?quote:
Nee, dat zou er ook nog eens bij moeten komen !quote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef alors het volgende:
[..]
En daar heb je anders een dagtaak aan?
Iemand die miljarden verdient met sport.quote:
Sport kan je leven ook verkortenquote:Op maandag 23 december 2013 00:13 schreef De_Nater het volgende:
Het leven is zinloos, dus waarom zou je sporten om langer te leven
Dat doe ik ook. Ik laat anderen lekker sporten.quote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook laten doen.
Zelfs ík weet wie dat isquote:
Liever een kort leven zonder sport dan een lang leven met.quote:Op maandag 23 december 2013 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Je leeft er (statistisch) langer door dus dan heb je extra tijd voor al die andere bezigheden.
zeg dat ff tegen jakk en die anderequote:Op maandag 23 december 2013 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ok we zijn wakker en opgewarmd. Nu gaan we knallen
Ik ben niet zo dom om dat niet te doen als dat een optie isquote:Op maandag 23 december 2013 00:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je niet verstoppen in de dichts bijzijnde kast
Ik heb het over die geweldige dagtaken die je net opsomde.quote:Op maandag 23 december 2013 00:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik laat anderen lekker sporten.
Liever arm en gelukkig dan rijk en ongelukkig.quote:Op maandag 23 december 2013 00:14 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Iemand die miljarden verdient met sport.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:15 schreef Qunix het volgende:
Ik kan de pixels wel tellen.... Goeie verbinding daar
Ouchquote:Op maandag 23 december 2013 00:15 schreef Pino112 het volgende:
Top 100 van zondag 22 december 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 756 supersof
02. 743 Mexicanobakker
03. 677 Pino112
04. 512 Ajacied422
05. 474 OllieWilliams
06. 463 Etsu
07. 450 D.
08. 446 FritsFlits
09. 430 DeLuna
10. 414 Toto69
Liever rijk en gelukkig dan arm en ongelukkig.quote:Op maandag 23 december 2013 00:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Liever arm en gelukkig dan rijk en ongelukkig.
nee, van z'n zus Mataquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 00:15 schreef Pino112 het volgende:
01. 756 supersof
02. 743 Mexicanobakker
03. 677 Pino112
04. 512 Ajacied422
05. 474 OllieWilliams
06. 463 Etsu
07. 450 D.
08. 446 FritsFlits
09. 430 DeLuna
10. 414 Toto69
Als er een andere motor in een auto moet ben je wel langer dan en dag bezig hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb het over die geweldige dagtaken die je net opsomde.
2e.quote:Op maandag 23 december 2013 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
743 posts.
Raad eens hoeveelste ik ben in de dagcijfers?
ik denk 2e....quote:Op maandag 23 december 2013 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
743 posts.
Raad eens hoeveelste ik ben in de dagcijfers?
Precies 100 postsquote:Op maandag 23 december 2013 00:15 schreef Pino112 het volgende:
01. 756 supersof
02. 743 Mexicanobakker
03. 677 Pino112
04. 512 Ajacied422
05. 474 OllieWilliams
06. 463 Etsu
07. 450 D.
08. 446 FritsFlits
09. 430 DeLuna
10. 414 Toto69
Ik moet zo te zien nog even verder met azijnzeikenquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 00:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als er een andere motor in een auto moet ben je wel langer dan en dag bezig hoor.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook laten doen.
gelukt! die ligt weer soppend op de sofa...quote:
Is. Maar van sporten word ik niet gelukkig.quote:Op maandag 23 december 2013 00:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Liever rijk en gelukkig dan arm en ongelukkig.
Sicko'squote:Op maandag 23 december 2013 00:15 schreef Pino112 het volgende:
01. 756 supersof
02. 743 Mexicanobakker
03. 677 Pino112
04. 512 Ajacied422
05. 474 OllieWilliams
06. 463 Etsu
07. 450 D.
08. 446 FritsFlits
09. 430 DeLuna
10. 414 Toto69
Zelfgemaakte vanillesuikerquote:Op maandag 23 december 2013 00:16 schreef Qunix het volgende:
VERDOMME!
Wat is mijn chocolademelk lekker
Van Houten cacao, échte zelfgemaakte vanille suiker en goeie melk van de boer.
Waar kan ik een kop bestellen?quote:Op maandag 23 december 2013 00:16 schreef Qunix het volgende:
VERDOMME!
Wat is mijn chocolademelk lekker
Van Houten cacao, échte zelfgemaakte vanille suiker en goeie melk van de boer.
Dat is gewoon wetenschappelijk onjuist. Door te sporten maak je endorfine aan waarvan je gelukkig wordt, bovendien betekent sporten dat je sociaal bezig bent wat ook je welzijn omhoog haalt, maar vooral die endorfine kan je niet wegdenken...quote:Op maandag 23 december 2013 00:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is. Maar van sporten word ik niet gelukkig.
quote:
Suiker in een voorraadpot doen, uitgeschraapte vanille stokjes erin doen en minstens 3 weken wachten.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 00:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Suiker + (gebruikt) vanillestokje.
Voor sommigen is sporten geen hobby hè, meer een levensbehoefte.quote:Op maandag 23 december 2013 00:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Aan auto's prutsen is m'n hobby en zelf doen scheelt veel geld. Sommige mensen sporten, ik pruts aan auto's.
Ik hoop het wel want ik zie geen kerel in staat om dat voor haar voor elkaar te krijgen.quote:
Gewoon doorpostenquote:
Nee, laura jansen is er ook..quote:
oh wat was mijn hardlopen sociaal.....moet ik eigenlijk weer op gaan pakken wil ik ook aankomend jaar de LoopLeeuwarden kunnen lopen.....goed voornemen maar van maken..quote:Op maandag 23 december 2013 00:18 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat is gewoon wetenschappelijk onjuist. Door te sporten maak je endorfine aan waarvan je gelukkig wordt, bovendien betekent sporten dat je sociaal bezig bent wat ook je welzijn omhoog haalt, maar vooral die endorfine kan je niet wegdenken...
quote:Op maandag 23 december 2013 00:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Suiker + (gebruikt) vanillestokje.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:18 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Vanillestokje in een pot met suiker doen.
Shit, dat kan zelfs ikquote:Op maandag 23 december 2013 00:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Suiker in een voorraadpot doen, uitgeschraapte vanille stokjes erin doen en minstens 3 weken wachten.
I know, dat soort sporten zijn daarvoor niet echt sociaal, maar indirect zorgt sporten voor meer zelfvertrouwen en zo voor een socialer leven.quote:Op maandag 23 december 2013 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh wat was mijn hardlopen sociaal.....moet ik eigenlijk weer op gaan pakken wil ik ook aankomend jaar de LoopLeeuwarden kunnen lopen.....goed voornemen maar van maken..
Hardlopen kan ook sociaal zijn als je telkens dezelfde mensen tegenkomt tijdens het rennen.quote:Op maandag 23 december 2013 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh wat was mijn hardlopen sociaal.....moet ik eigenlijk weer op gaan pakken wil ik ook aankomend jaar de LoopLeeuwarden kunnen lopen.....goed voornemen maar van maken..
Ik doe het liever tot 40-45quote:Op maandag 23 december 2013 00:20 schreef Qunix het volgende:
Melk tot 70~75 graden laten warm worden en dan gelijk opdrinken
quote:Op maandag 23 december 2013 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe het liever tot 40-45
quote:Op maandag 23 december 2013 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe het liever tot 40-45
"Wetenschappelijk"quote:Op maandag 23 december 2013 00:18 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat is gewoon wetenschappelijk onjuist. Door te sporten maak je endorfine aan waarvan je gelukkig wordt, bovendien betekent sporten dat je sociaal bezig bent wat ook je welzijn omhoog haalt, maar vooral die endorfine kan je niet wegdenken...
geen reet van gemerkt...quote:Op maandag 23 december 2013 00:20 schreef De_Nater het volgende:
[..]
I know, dat soort sporten zijn daarvoor niet echt sociaal, maar indirect zorgt sporten voor meer zelfvertrouwen en zo voor een socialer leven.
ik liep alleen, steeds wisselende rondje met oordopjes in...het sociaalste was de LoopLeeuwarden zelf, die liep ik met collega's die ik na 2 meter al moest laten lopenquote:Op maandag 23 december 2013 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Hardlopen kan ook sociaal zijn als je telkens dezelfde mensen tegenkomt tijdens het rennen.
Dat heb ik wel vaak jaquote:Op maandag 23 december 2013 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Hardlopen kan ook sociaal zijn als je telkens dezelfde mensen tegenkomt tijdens het rennen.
ongesteld?quote:Op maandag 23 december 2013 00:22 schreef Ame_thyst het volgende:
rode muts meisje was te traag voor een cap
Ernstig herkenbaar jaquote:Op maandag 23 december 2013 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Van beide een kilo.quote:Op maandag 23 december 2013 00:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Je weet de hoeveelheid suiker & vanille stokje niet..
Zeg dat dan meteen!quote:Op maandag 23 december 2013 00:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
"Wetenschappelijk"
(Ben hartpatiënt, ben al moe voor die endorfines vrij komen. Los daarvan: competitief meedoen met welke fysieke sport dan ook is voor mij onmogelijk. En nee, dat kon je niet weten)
Haha. Ik ben zelf pas recent begonnen met een beetje sporten maar het is wel grappig om te zien dat je vaak dezelfde gezichten tegenkomt.quote:Op maandag 23 december 2013 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen reet van gemerkt...
[..]
ik liep alleen, steeds wisselende rondje met oordopjes in...het sociaalste was de LoopLeeuwarden zelf, die liep ik met collega's die ik na 2 meter al moest laten lopen
wilfred genee staat ook in de rijquote:Op maandag 23 december 2013 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krijgen we deze nacht nog 40-45 van dit soort figuren?
Of mensen lopen het tegenovergestelde rondje en dan kom je ze twee keer tegenquote:Op maandag 23 december 2013 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha. Ik ben zelf pas recent begonnen met een beetje sporten maar het is wel grappig om te zien dat je vaak dezelfde gezichten tegenkomt.
Ik groet meestal mede-hardlopers vriendelijk (waarom weet ik niet, maar ik doe het) en als ze dan stoïcijns voorbij rennen dan trek ik een gemeen gezicht en steek ik m'n tong uit. Niet dat ze dat kunnen zien.quote:
3x gefapt?quote:Op maandag 23 december 2013 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb afgelopen dag mijn record verbroken.
Is dat je record?quote:Op maandag 23 december 2013 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Laat mij nou ook een lekker zuur zitten zeiken, gun me gewoon dat lolletje !quote:
ik heb maar 512quote:Op maandag 23 december 2013 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Frieslandquote:Op maandag 23 december 2013 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar ren jij ergens? Dan doe ik daar ook eens een rondje.
Hardcore hoorquote:Op maandag 23 december 2013 00:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik groet meestal mede-hardlopers vriendelijk (waarom weet ik niet, maar ik doe het) en als ze dan stoïcijns voorbij rennen dan trek ik een gemeen gezicht en steek ik m'n tong uit. Niet dat ze dat kunnen zien.
ANNA.
Ik heb 801quote:
Dat was in 2000 nog voor dat talentenshows echt groot waren.quote:Op maandag 23 december 2013 00:24 schreef ddx het volgende:
[..]
En dat is zo'n hippe tv show op zoek naar slechte zangers ?
Oei, dat is wel heel ver weg voor mij. Kan ik je overhalen eens een rondje hier te komen rennen?quote:
had ik geen last van, of ik herken de bekende gezichten gewoon nietquote:Op maandag 23 december 2013 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha. Ik ben zelf pas recent begonnen met een beetje sporten maar het is wel grappig om te zien dat je vaak dezelfde gezichten tegenkomt.
quote:
Doe ik ook altijd. Even vriendelijk lachen (terwijl je tong zo ongeveer op je knieën hangtquote:Op maandag 23 december 2013 00:24 schreef Cee het volgende:
Ik groet meestal mede-hardlopers vriendelijk
Dit inderdaadquote:Op maandag 23 december 2013 00:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Even vriendelijk lachen (terwijl je tong zo ongeveer op je knieën hangt)
quote:
Zo'n verwrongen lachje wordt dat altijdquote:Op maandag 23 december 2013 00:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Even vriendelijk lachen (terwijl je tong zo ongeveer op je knieën hangt)
HAHAquote:Op maandag 23 december 2013 00:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik groet meestal mede-hardlopers vriendelijk (waarom weet ik niet, maar ik doe het) en als ze dan stoïcijns voorbij rennen dan trek ik een gemeen gezicht en steek ik m'n tong uit. Niet dat ze dat kunnen zien.
ANNA.
Een paar weken geleden was ik aan het hardlopen, toen kwam een oma'tje voorbij gefietst en die riep "Een TIEN met een GRIFFEL verdien je, dat je zo goed aan het lopen bent!"quote:Op maandag 23 december 2013 00:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dit dat!quote:Op maandag 23 december 2013 00:26 schreef alors het volgende:
[..]
HAHADat doe ik ook! of dan zeg ik iets van, 'dan niet joh, autist/mongool/trut' dat ze ook niet kunnen horen
Een tien met een griffelquote:Op maandag 23 december 2013 00:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was ik aan het hardlopen, toen kwam een oma'tje voorbij gefietst en die riep "Een TIEN met een GRIFFEL verdien je, dat je zo goed aan het lopen bent!"
quote:Op maandag 23 december 2013 00:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was ik aan het hardlopen, toen kwam een oma'tje voorbij gefietst en die riep "Een TIEN met een GRIFFEL verdien je, dat je zo goed aan het lopen bent!"
Laatste oma'tje die mij voorbij fietste riep 'Ga eens aan de kant, kut'quote:Op maandag 23 december 2013 00:26 schreef Cee het volgende:
[..]
het knappe ervan is dat het allemaal dikke schijt isquote:
Bij mij riep een opa: "Ze hebben hem al hoor!"quote:Op maandag 23 december 2013 00:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Haha mooi. Dat krijg ik nog niet voor elkaar met m'n 100 meter rennen - 100 meter lopen - drie uur op adem komen intervals.quote:Op maandag 23 december 2013 00:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Tsja, FOK! is niet voor kwaliteitsposts.quote:Op maandag 23 december 2013 00:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
het knappe ervan is dat het allemaal dikke schijt is
er zit nou niet één post tussen dat je zegt van zo...
quote:Op maandag 23 december 2013 00:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bij mij riep een opa "Ze hebben hem al hoor!"
Ik ging van... naar...
De volgende keer duw je d'r gewoon zo de sloot in.quote:Op maandag 23 december 2013 00:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Laatste oma'tje die mij voorbij fietste riep 'Ga eens aan de kant, kut'
En doen alsof het heel soepel gaat allemaalquote:Op maandag 23 december 2013 00:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zuurpruim.quote:Op maandag 23 december 2013 00:27 schreef Gramulanion het volgende:
Hoeveel geld zou er verneukt zijn aan het maken van die cheque's
Zie je, het is gewoon je eigen houding, die trekt dat aanquote:Op maandag 23 december 2013 00:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je rechterhandquote:Op maandag 23 december 2013 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
heeft er trouwens nog iemand zin om te neuken?
gemist..maar eindelijk gaan ze het nieuwe stadion afbouwen?quote:Op maandag 23 december 2013 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Hey man. Jammer van resultaat Valencia vandaag. Wel mooi nieuws over eventuele investeerder
Godver Sticker, het zit je ook niet mee qua vrolijkheid.quote:Op maandag 23 december 2013 00:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoiquote:Op maandag 23 december 2013 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
Jawel. Hoezo, heb je een lekker wijf in de aanbieding ?quote:Op maandag 23 december 2013 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
Wellicht als je het ticket betaalt.quote:Op maandag 23 december 2013 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, dat is wel heel ver weg voor mij. Kan ik je overhalen eens een rondje hier te komen rennen?
Hopelijk. Investeerder uit Singapore heeft bod uitgebracht. Nou moet Bankia nog accepteren.quote:Op maandag 23 december 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
gemist..maar eindelijk gaan ze het nieuwe stadion afbouwen?
Ja. Toen ik begon met Evy was het helemaal ruk. Nu heb ik m'n eigen playlist gemaakt met toffe nummers en dan is het toch een stuk leuker lopen. Maar ik blijf maar steken op mijn 5 km rondje.quote:Op maandag 23 december 2013 00:28 schreef alors het volgende:
[..]
En doen alsof het heel soepel gaat allemaal
ow...ehm..ik had er ff bij moeten zeggen dat ik een mannelijke (nou ja...) hetero benquote:
Weet je hoeveel azijn je daar van kan kopen ?quote:Op maandag 23 december 2013 00:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Weet je hoeveel zeep je daar van kan kopen??
Zo herkenbaar. Tijdens het wielrennen helemaal kapot gaan, maar zodra er een andere wielrennen je tegemoet komt even net doen alsof je op je dooie gemak in de hoogste versnelling fietst.quote:Op maandag 23 december 2013 00:28 schreef alors het volgende:
[..]
Evyquote:Op maandag 23 december 2013 00:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Toen ik begon met Evy was het helemaal ruk. Nu heb ik m'n eigen playlist gemaakt met toffe nummers en dan is het toch een stuk leuker lopen. Maar ik blijf maar steken op mijn 5 km rondje.
dat kan ik volledig begrijpenquote:Op maandag 23 december 2013 00:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Net even dat ene tikkie harder lopen, zeker bij aantrekkelijke mansfigurenquote:Op maandag 23 december 2013 00:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga het in overweging nemen. Maar dan niet te hard rennen want dat hou ik nog niet bij.quote:Op maandag 23 december 2013 00:29 schreef alors het volgende:
[..]
Wellicht als je het ticket betaalt.
Alors weet dat volgens mijquote:Op maandag 23 december 2013 00:29 schreef osj het volgende:
Iemand een idee van welk merk die trui van coen swijnenberg is met die rode c en sterren?? Dtv
quote:Op maandag 23 december 2013 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow...ehm..ik had er ff bij moeten zeggen dat ik een mannelijke (nou ja...) hetero ben
Uiteraardquote:Op maandag 23 december 2013 00:29 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Net even dat ene tikkie harder lopen, zeker bij aantrekkelijke mansfiguren
ow, ik dacht dat je een augurk in je slipje hadquote:Op maandag 23 december 2013 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we eens niet zo zuur doen. Serieus, ik krijg er zuur van in mijn kut.
Dat was ik.quote:Op maandag 23 december 2013 00:30 schreef alors het volgende:
[..]
Iemand zei Cool Cat, maar dat weet ik niet hoor.
Die C lijkt wel op die van Cool Cat.quote:Op maandag 23 december 2013 00:30 schreef alors het volgende:
[..]
Iemand zei Cool Cat, maar dat weet ik niet hoor.
dat publiek he, wat een dooie zooi johquote:Op maandag 23 december 2013 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steeds een beetje erbij doen. Ik was met Evy 5-10km begonnen maar heb na een paar lesjes m'n eigen plan getrokken. Pas nog 14km aangetikt, terwijl ik in mei van dit jaar nog niet eens 5 minuten aan een stuk door kon rennen.quote:Op maandag 23 december 2013 00:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Toen ik begon met Evy was het helemaal ruk. Nu heb ik m'n eigen playlist gemaakt met toffe nummers en dan is het toch een stuk leuker lopen. Maar ik blijf maar steken op mijn 5 km rondje.
Ja dat is wel terechtquote:Op maandag 23 december 2013 00:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat publiek he, wat een dooie zooi joh
Top ... Ik had al gedoneerd... En vorig jaar een veiling schilderij gewonnenquote:Op maandag 23 december 2013 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Hopelijk. Investeerder uit Singapore heeft bod uitgebracht. Nou moet Bankia nog accepteren.
voortaan SR op het museumplein of leidseplein amsterdamquote:Op maandag 23 december 2013 00:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat publiek he, wat een dooie zooi joh
quote:Op maandag 23 december 2013 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is wel terechtDe klachten daarover.
Evy 5-10 zuigt...de muziek is kut en ik heb geen zin om te huppelen enzo...1x gedaan en toen keken de voorbijgangers me wel heel raar aanquote:Op maandag 23 december 2013 00:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Steeds een beetje erbij doen. Ik was met Evy 5-10km begonnen maar heb na een paar lesjes m'n eigen plan getrokken. Pas nog 14km aangetikt, terwijl ik in mei van dit jaar nog niet eens 5 minuten aan een stuk door kon rennen.
Mooi zoquote:Op maandag 23 december 2013 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Top ... Ik had al gedoneerd... En vorig jaar een veiling schilderij gewonnen
Ciao mateHasta luego
Wauw wat goed!quote:Op maandag 23 december 2013 00:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Steeds een beetje erbij doen. Ik was met Evy 5-10km begonnen maar heb na een paar lesjes m'n eigen plan getrokken. Pas nog 14km aangetikt, terwijl ik in mei van dit jaar nog niet eens 5 minuten aan een stuk door kon rennen.
Ik moet een stok achter de deur hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 00:31 schreef Cee het volgende:
[..]
5-10 is idd kut. Ik ben na 3 lessen ook afgehaakt.quote:Op maandag 23 december 2013 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Evy 5-10 zuigt...de muziek is kut en ik heb geen zin om te huppelen enzo...1x gedaan en toen keken de voorbijgangers me wel heel raar aan
Dat is het enige goedequote:
Ja, er zit inderdaad een limiet op het aantal keer dat ik nog gemotiveerd kan rennen op Miley Cyrus liedjes.quote:Op maandag 23 december 2013 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Evy 5-10 zuigt...de muziek is kut en ik heb geen zin om te huppelen enzo...1x gedaan en toen keken de voorbijgangers me wel heel raar aan
Ik las laatst iets over een app die je telkens een stuk van een verhaal vertelt als je een zeker punt bereikt hebt.quote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moet een stok achter de deur hebben.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, er zit inderdaad een limiet op het aantal keer dat ik nog gemotiveerd kan rennen op Miley Cyrus liedjes.
huh?? zitten die daarin? dan heb ik een andere...ik heb oa 546554x dat fluitliedje van Bob Sinclar....quote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, er zit inderdaad een limiet op het aantal keer dat ik nog gemotiveerd kan rennen op Miley Cyrus liedjes.
Van haar liedjes kan ik anders zeer gemotiveerd wegrennen.quote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja die app van die belgische mevrouwquote:Op maandag 23 december 2013 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las laatst iets over een app die je telkens een stuk van een verhaal vertelt als je een zeker punt bereikt hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |