SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Dit piept miet, dit beuktquote:Op maandag 23 december 2013 00:04 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
En de hele avond zit je over kutpiepjes dit dat
Dattum.quote:
Michael van Gerwenquote:
Hoezo? 20x op een dag op commando springen is toch gewoon treurig?quote:
quote:
quote:
iets met pijltjes gooien.quote:
als zo'n pipo roept dat ik moet springen ga ik lekker vingerhaken.quote:Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hoezo? 20x op een dag op commando springen is toch gewoon treurig?
Nu heb ik het ook niet echt op MC's die menen instructies te moeten schreeuwen naar het publiek.
Wie ?quote:
MC'squote:Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nu heb ik het ook niet echt op MC's die menen instructies te moeten schreeuwen naar het publiek.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh.. in dat geval:
Darten___________________!
Jouw mening telt niet, jij haat gewoon sport in het algemeen.quote:Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh.. in dat geval:
Ik ben niet oud !quote:Op maandag 23 december 2013 00:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah man, zure ouwe ventkom eens onder die steen vandaan
-10 punten voor jou.quote:Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh.. in dat geval:
Wel.quote:
Curling is anders wel een bazen sportquote:Op maandag 23 december 2013 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Jouw mening telt niet, jij haat gewoon sport in het algemeen.
Wie zegt dat die mensen daar de hele dag staan? En als ze niet springen, zit de helft van dit topic weer te zeiken dat het publiek niets doet.quote:Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:
Als een accu.quote:
Oh ik zit over 2 maanden weer met blauwgele verf op m'n gezicht het Zweedse damesteam te supporten hoorquote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Curling is anders wel een bazen sport
Zo jij bent wel de gezelligste thuis he.quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef 2cv het volgende:
Als dit met sport te maken heeft, heb ik ook geen greintje spijt dat ik die naam niet ken.
Sport![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
99
Hangt ervan af of je darts als sport beschouwtquote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef 2cv het volgende:
Als dit met sport te maken heeft, heb ik ook geen greintje spijt dat ik die naam niet ken.
Sport![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
99
quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Zo jij bent wel de gezelligste thuis he.
Foto van de dames van dat team ?quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik zit over 2 maanden weer met blauwgele verf op m'n gezicht het Zweedse damesteam te supporten hoor
quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef 2cv het volgende:
Sport![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
99
quote:Op maandag 23 december 2013 00:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh.. in dat geval:
Is de pot met zuurtjes weer omgevallen?quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Met een 2cv is het leven geen pretje.quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, op Google.quote:
Doet me denken aan de laatste editie van Remember the Nineties. Loona kwam optreden en dat was echt vreselijk slecht. Ze zingt vals, out of tune en te laat. En de hele tijd leuk proberen te doen met handjes en mee zingen, dit dat, maar het ging helemaal nergens over. Iedereen stond een beetje te kijken van "uhhhh, ok". Ze is klaar met optreden, de dj start een happy hardcore plaatje in en iedereen begint spontaan te dansen, te hakken, te springen, handjes, meezingen. Wat lijkt me dat een afgang als artiestquote:
Sorry, sport verpest mijn humeur.quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Eindelijk iemand gevonden die meer azijn drinkt dan ik?quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hangt ervan af of je darts als sport beschouwt
quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft zonet weer een glaasje azijn gedronken.quote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
quote:
Wel zo fijn dat ze na het liedje even melden dat we het wel even moeten opruimen.quote:
Ik wilde nog zeggen: Stickertje is een zonnetje hierbij vergeleken.quote:Op maandag 23 december 2013 00:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand gevonden die meer azijn drinkt dan ik?
Nou, om de drie dagen je 2CV naar huis duwen is niet mis hoorquote:Op maandag 23 december 2013 00:10 schreef alors het volgende:
[..]Iets zegt me dat je zelf ook niet zo sportief bent.
Zweedse?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Zweedse?
Alleen een beetje onder haar armen...
quote:Op maandag 23 december 2013 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, om de drie dagen je 2CV naar huis duwen is niet mis hoor
Goeiesmorgensquote:Op maandag 23 december 2013 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Zweedse?
Als je gesport hebt ben je moe. Maar het huishouden is niet gedaan, je auto is niet gerepareerd en je hebt geen cent verdiend. Domme bezigheid.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Zweedse?
Ik ben fan.quote:
Naatje! ouwe dekhengstquote:
Je wordt er wel heel zuur vanquote:Op maandag 23 december 2013 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, om de drie dagen je 2CV naar huis duwen is niet mis hoor
Zeg dat maar tegen Messiquote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als je gesport hebt ben je moe. Maar het huishouden is niet gedaan, je auto is niet gerepareerd en je hebt geen cent verdiend. Domme bezigheid.
En daar heb je anders een dagtaak aan?quote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als je gesport hebt ben je moe. Maar het huishouden is niet gedaan, je auto is niet gerepareerd en je hebt geen cent verdiend. Domme bezigheid.
Dat moet je dan ook laten doen.quote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klopt. Als je mij ziet rennen zou ik maar proberen mee te rennen. Want dan is er een erg goede reden om te rennen voor je leven.quote:Op maandag 23 december 2013 00:10 schreef alors het volgende:
[..]Iets zegt me dat je zelf ook niet zo sportief bent.
Je leeft er (statistisch) langer door dus dan heb je extra tijd voor al die andere bezigheden.quote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vind ik ook... Preciesie en tactiek daar gaat het om ... En mooie stenen en schreeuwende damesquote:Op maandag 23 december 2013 00:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Curling is anders wel een bazen sport
Je niet verstoppen in de dichts bijzijnde kastquote:Op maandag 23 december 2013 00:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klopt. Als je mij ziet rennen zou ik maar proberen mee te rennen. Want dan is er een erg goede reden om te rennen voor je leven.
Wie ?quote:
Nee, dat zou er ook nog eens bij moeten komen !quote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef alors het volgende:
[..]
En daar heb je anders een dagtaak aan?
Iemand die miljarden verdient met sport.quote:
Sport kan je leven ook verkortenquote:Op maandag 23 december 2013 00:13 schreef De_Nater het volgende:
Het leven is zinloos, dus waarom zou je sporten om langer te leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |