SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, J
ochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
Foto in OP![]()
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Eens.quote:Op zondag 22 december 2013 20:32 schreef Cee het volgende:
TT had "Met bossche bollenvrouwtjes" moeten zijn.★★★![]()
Of 'met negerzoenen'quote:Op zondag 22 december 2013 20:32 schreef Cee het volgende:
TT had "Met bossche bollenvrouwtjes" moeten zijn.know'm sayin?
word? word.![]()
Drie van de vijf zijn ronduit aantrekkelijk. Die andere twee gewoon leuk."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Deze dames zien er best ok uit
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Willemijn
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Die blonde valt af."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
"Van een mooi bord kun je niet eten", terwijl hij de drie leukste kiest."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat hebben ze met die Bossche bollen gedaan?
Wat een horror is dit.
Dat die boer niet spontaan homosueel wordt
Hij kiest schaamteloos de mooiste borden."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Dit had je wel even in je brief mogen zetten, muts."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
oh jee, schuldsanering en mag 3 jaar Nederland niet uitThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Sexy, in de schuldsaneringKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Nu eindelijk blij?quote:Op zondag 22 december 2013 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
Maar van 'of met' maar gewoon 'en' als je toch bezig bent★★★![]()
BAM. Daag!Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Leuk en mooi. Not bad toch ?quote:Op zondag 22 december 2013 20:34 schreef marcodej het volgende:
"Van een mooi bord kun je niet eten", terwijl hij de drie leukste kiest.![]()
Onder het korstje van de lach.
Getverrederrie."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Godsamme, handig hoor.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ik had dezelfde keuze gemaakt, daar niet van, maar lul dan niet zo slap over 'innerlijk'.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Vlindertjes? Kraaien zal ze bedoelen!Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
quote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef svann het volgende:
Meedoen en dan halverwege zeggen dat je de komende drie jaar Nederland niet uit mag....
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
Wel uit he, maar niet verhuizen naar een ander land.quote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef svann het volgende:
Meedoen en dan halverwege zeggen dat je de komende drie jaar Nederland niet uit mag....![]()
Barbara en Rineke zijn normaal. De rest brrrr.quote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef Eerin het volgende:
Ik vind die vrouwen er allemaal nogal uitgewoond uitzien."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ja behoorlijk lullig, want stel dat dit een afwijs reden is, dat kan ik me goed voorstellen, dan had hij nog een van die andere vrouwen kunnen kiezen die hij vorige weer moest afwijzen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef svann het volgende:
Meedoen en dan halverwege zeggen dat je de komende drie jaar Nederland niet uit mag....know'm sayin?
word? word.![]()
Ingrid
And I am a weapon of massive consumption
Ik denk dat ze het tegenovergestelde zijnquote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef Eerin het volgende:
Ik vind die vrouwen er allemaal nogal uitgewoond uitzien.
Hij kiest toch voor haar
Gelukkig betaalt de KRO de reis."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ingrid heeft weinig nodig om gelukkig te zijn. Gelukkig heeft ze ook weinig.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Wel op vakantie, niet voorgoed vertrekken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Hij kiest haar omdat ze al gezoend hebben.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Opletten jongens. Ze zei daarna dat ze het land wel uit mag voor vakantie enzo, maar dat ze niet buiten Nederland mag gaan wonen.![]()
Whut?quote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef svann het volgende:
Meedoen en dan halverwege zeggen dat je de komende drie jaar Nederland niet uit mag....
Ziet niet erg op te letten![]()
![]()
Ingrid kan zich uit de schuldsanering pijpen...."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
En dan ook nog die bossche bollen naar binnen werken.quote:Op zondag 22 december 2013 20:38 schreef Markeerstift het volgende:
Mijn pa: Ze zijn allemaal zo vet als een vèrrkenBut while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Je pa snapt hetquote:Op zondag 22 december 2013 20:38 schreef Markeerstift het volgende:
Mijn pa: Ze zijn allemaal zo vet als een vèrrkenOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
quote:Op zondag 22 december 2013 20:38 schreef OProg het volgende:
Ingrid kan zich uit de schuldsanering pijpen....Brrrrr.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Oh, die dooie boer
quote:And I am a weapon of massive consumption
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: