Ik had dezelfde keuze gemaakt, daar niet van, maar lul dan niet zo slap over 'innerlijk'.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef svann het volgende:
Meedoen en dan halverwege zeggen dat je de komende drie jaar Nederland niet uit mag....
Wel uit he, maar niet verhuizen naar een ander land.quote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef svann het volgende:
Meedoen en dan halverwege zeggen dat je de komende drie jaar Nederland niet uit mag....
Barbara en Rineke zijn normaal. De rest brrrr.quote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef Eerin het volgende:
Ik vind die vrouwen er allemaal nogal uitgewoond uitzien.
Ja behoorlijk lullig, want stel dat dit een afwijs reden is, dat kan ik me goed voorstellen, dan had hij nog een van die andere vrouwen kunnen kiezen die hij vorige weer moest afwijzen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef svann het volgende:
Ik denk dat ze het tegenovergestelde zijnquote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef Eerin het volgende:
Ik vind die vrouwen er allemaal nogal uitgewoond uitzien.
Wel op vakantie, niet voorgoed vertrekken.quote:
Whut?quote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef svann het volgende:
En dan ook nog die bossche bollen naar binnen werken.quote:Op zondag 22 december 2013 20:38 schreef Markeerstift het volgende:
Mijn pa: Ze zijn allemaal zo vet als een vèrrken
Je pa snapt hetquote:Op zondag 22 december 2013 20:38 schreef Markeerstift het volgende:
Mijn pa: Ze zijn allemaal zo vet als een vèrrken
quote:Op zondag 22 december 2013 20:38 schreef OProg het volgende:
Ingrid kan zich uit de schuldsanering pijpen....
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |