SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Prima. Wil je 'm koud of warmquote:
Duurde een minuut, weinig mis mee.quote:
Ik heb geen eitjes meerquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]Jane en het mysterie van de verwenen ui...klinkt wel spannend
Ik niet hoorquote:Op zondag 22 december 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Oh jullie zitten weer op het andere kanaal
quote:
Ik kom er welquote:
Huhquote:Op zondag 22 december 2013 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Origineel van Pearl Jam is beter, dat wel.
quote:Op zondag 22 december 2013 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat, waar?quote:Op zondag 22 december 2013 20:13 schreef Uccie het volgende:
Mijn god....dat is nog korter dan pittig.
Eens.quote:Op zondag 22 december 2013 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Die troela die haar haar afgeknipt heeft op ned 3quote:
Niet verslikken in je zaad hequote:
Je mag al blij zijn als de Friezen gaan klappenquote:Op zondag 22 december 2013 20:14 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of de parkeergarage het gestamp van komende dinsdag op tsunami gaat houden bij de afsluiting
Vogelzaad...quote:Op zondag 22 december 2013 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, laten we het een beetje smakelijk houden hier
Verkeerd gedacht, ze zijn allemaal van Sandraquote:Op zondag 22 december 2013 20:15 schreef D. het volgende:
Ik dacht dat alle originele versies van Glee waren
Bzv pitchen zekerquote:Op zondag 22 december 2013 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben zo weer even weg, dan heb je rust.
quote:Op zondag 22 december 2013 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet Bassie?quote:Op zondag 22 december 2013 20:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Verkeerd gedacht, ze zijn allemaal van Sandra
Ik heb het ook nooit gezien, daarom neem ik het maar voor waar aanquote:Op zondag 22 december 2013 20:15 schreef FritsFlits het volgende:
Ben echt zo blij dat ik nooit Glee heb gezien
quote:
Hier ookquote:Op zondag 22 december 2013 20:16 schreef OllieWilliams het volgende:
Linkerhelft van m'n scherm dit topic, rechterhelft beeld van zowel Ned3 en 3fm nu
Voor je het weet zit je in iemands pianoquote:Op zondag 22 december 2013 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
nu je t zegt..homeland!quote:Op zondag 22 december 2013 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Maria Magdalenaquote:Op zondag 22 december 2013 20:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Verkeerd gedacht, ze zijn allemaal van Sandra
quote:Op zondag 22 december 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je in iemands piano
BZVquote:Op zondag 22 december 2013 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Lins Fok.. Rechts 101 en op tv ned 3quote:Op zondag 22 december 2013 20:16 schreef OllieWilliams het volgende:
Linkerhelft van m'n scherm dit topic, rechterhelft beeld van zowel Ned3 en 3fm nu
Nee hoor, het is goedquote:Op zondag 22 december 2013 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb geen tvquote:Op zondag 22 december 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Lins Fok.. Rechts 101 en op tv ned 3
FOK! op laptop, Ned3 op iPad en 3FM op FM-radioquote:Op zondag 22 december 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Lins Fok.. Rechts 101 en op tv ned 3
Komt in orde ouwequote:Op zondag 22 december 2013 20:18 schreef 2cv het volgende:
Zouden jullie mij vannacht een paar uur eerder weg willen sturen ? Ik werd vanmorgen 3,5 (drie-en-een-half ! ) uur te laat wakker.
Ga weg.quote:Op zondag 22 december 2013 20:18 schreef 2cv het volgende:
Zouden jullie mij vannacht een paar uur eerder weg willen sturen ? Ik werd vanmorgen 3,5 (drie-en-een-half ! ) uur te laat wakker.
Ga es slapen 2cv.quote:Op zondag 22 december 2013 20:18 schreef 2cv het volgende:
Dankjequote:
hahaquote:Op zondag 22 december 2013 20:18 schreef 2cv het volgende:
Ga weg!quote:Op zondag 22 december 2013 20:18 schreef 2cv het volgende:
Nu al ?quote:
Doe je zelfquote:Op zondag 22 december 2013 20:18 schreef 2cv het volgende:
Ben net wakker ...quote:
Ik moet ook op tijd gaan slapen, ik heb aardig wat slaaptekort inmiddels opgebouwd. Ik help je welquote:Op zondag 22 december 2013 20:18 schreef 2cv het volgende:
Ik zit hier al tijdje in een slowchatquote:
Nah. Kings Cruisequote:Op zondag 22 december 2013 20:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha
je moest toch niet werken vandaag hoop ik?
Neequote:
Ja ...mijn moeder heeft hem ontdekt, helemaal fan in 2 minutenquote:
quote:And then it's three A.M.
And I'm on the corner, wearing my leather
This dude comes up and he's like, "Hey punk"
I'm like, "Yeah, whatever"
Meer dan PSVquote:Op zondag 22 december 2013 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ...mijn moeder heeft hem ontdekt, helemaal fan in 2 minuten
Dan heb je d'r niet goed opgevoed.quote:Op zondag 22 december 2013 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ...mijn moeder heeft hem ontdekt, helemaal fan in 2 minuten
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 20:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Ah, zonde voor dat kleine mannetje..
Je hebt dat serious gequote?quote:
Het is de schuld van de RabobankSerios Request !quote:
Ik zei het toen iemand meer doneerde.quote:
4.178.923quote:Op zondag 22 december 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tussenstand bingo time
Ik ga voor 4.310.297
Hahahahaquote:Op zondag 22 december 2013 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zei het toen iemand meer doneerde.
Bijna goedquote:Op zondag 22 december 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tussenstand bingo time
Ik ga voor 4.310.297
Zullen we samen slapen ?quote:Op zondag 22 december 2013 20:19 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik moet ook op tijd gaan slapen, ik heb aardig wat slaaptekort inmiddels opgebouwd. Ik help je wel
Zo voelt het ...quote:Op zondag 22 december 2013 20:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Da's wel wat meer dan 3,5 uur te laat toch
Als ik het verschil op mijn bankrekening bijgeschreven zou krijgen zou ik blij zijn hoor.quote:
Alsof ze hoger moetenquote:Op zondag 22 december 2013 20:23 schreef Stickertje het volgende:
Oei, net met de hakken over de sloot weer
Timber for anthem?quote:Op zondag 22 december 2013 20:23 schreef OllieWilliams het volgende:
Ben eat sleep rave repeat helemaal strondbeu inmiddels.
quote:
Ok, dan blijf jij maar wakkerquote:
Dat is dus één van de weinige artiesten die ik dan weer niet snapquote:
Nog ander suggesties?quote:Op zondag 22 december 2013 20:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
[ [url=http://static.fjcdn.com/pictures/U+WOT+M8+description+.+http+www.facebook.com+martin.w.keating_079b02_4051759.jpg]afbeelding[/url] ]
Niet bashen jongens anders komt danny zo!!!1!quote:Op zondag 22 december 2013 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen komt er rook uit Tamara's tweetdeck
Je weet dat het daar dinsdag stampvol gaat zijn met allerhande grote cheques?quote:Op zondag 22 december 2013 20:25 schreef arachide. het volgende:
Dan is het al helemaal niet veel meer dan... De eerste dagen gingen zo lekker
Ik snap dan weer een hoop vrouwen nietquote:Op zondag 22 december 2013 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is dus één van de weinige artiesten die ik dan weer niet snap
Als je het lief vraagt legt ie het je misschien wel uitquote:Op zondag 22 december 2013 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is dus één van de weinige artiesten die ik dan weer niet snap
Was het ook niet veel meer dan in Earnske, alleen is het relatief vooral niet hoger geworden.quote:Op zondag 22 december 2013 20:25 schreef arachide. het volgende:
35k meerquote:Op zondag 22 december 2013 20:25 schreef arachide. het volgende:
Da's logisch, want vage wezensquote:Op zondag 22 december 2013 20:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik snap dan weer een hoop vrouwen niet
Nee hoeft nietquote:Op zondag 22 december 2013 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt legt ie het je misschien wel uit
Maarja, zonder hen was de Aarde een klote plekquote:
Dus wat moet Nederland doen als ze deze tussenstand horen? In paniek raken en onmiddellijk bellen, naar de website surfen, smsen, cupcakes bakken, flessen inzamelen, flash mob organiseren, etc. etc.quote:
Vage wezens ftwquote:Op zondag 22 december 2013 20:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Maarja, zonder hen was de Aarde een klote plek
Jij denkt dat ie hoger ligt?quote:Op zondag 22 december 2013 20:27 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dus wat moet Nederland doen als ze deze tussenstand horen? In paniek raken en onmiddellijk bellen, naar de website surfen, smsen, cupcakes bakken, flessen inzamelen, flash mob organiseren, etc. etc.
Ik geloof geen sodeflikker van die tussenstand.
En vergeet die laatste dag nietquote:Op zondag 22 december 2013 20:27 schreef DeLuna het volgende:
Morgen is het maandag en zal er wel weer meer opgehaald worden
3FM moet Gerard weer in het huis doenquote:Op zondag 22 december 2013 20:27 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dus wat moet Nederland doen als ze deze tussenstand horen? In paniek raken en onmiddellijk bellen, naar de website surfen, smsen, cupcakes bakken, flessen inzamelen, flash mob organiseren, etc. etc.
Waist jawol!quote:
Hoezo? Weekend zijn er juist veel kleine intiatieven van mensen die vrij hebben, en die leveren vaak ook vrij veel op.quote:Op zondag 22 december 2013 20:27 schreef DeLuna het volgende:
Morgen is het maandag en zal er wel weer meer opgehaald worden
Ik denk dat er in ieder geval gekloot wordt met die tussenstand. Denk wel dat ie hoger ligt.quote:Op zondag 22 december 2013 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat ie hoger ligt?
quote:Op zondag 22 december 2013 20:27 schreef jcdragon het volgende:
[..]
3FM moet Gerard weer in het huis doen
15 MILJOEN SLACHTOFFERS! *klap op tafel* DAAR HEB IK T OVER!quote:Op zondag 22 december 2013 20:27 schreef OllieWilliams het volgende:
Alsof die tussenstand er wat toe doet, gaat om de eindstand en de kids aan de racekak!
Bedrijven gaan niet in het weekend langs hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Weekend zijn er juist veel kleine intiatieven van mensen die vrij hebben, en die leveren vaak ook vrij veel op.
BAM! jij snapt hemquote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
15 MILJOEN SLACHTOFFERS! *klap op tafel* DAAR HEB IK T OVER!
Nou, ik weet het niet. De tussenstanden worden steeds minder als je ze vergelijkt met vorig jaar. En aan het begin van de ned 3 uitzending hadden ze het er net ook al over. Lijkt alsof ze zich al opmaken voor een eindstand die minder is dan vorig jaar.quote:Op zondag 22 december 2013 20:27 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Maarja, maakt niet uit toch.quote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet. De tussenstanden worden steeds minder als je ze vergelijkt met vorig jaar. En aan het begin van de ned 3 uitzending hadden ze het er net ook al over. Lijkt alsof ze zich al opmaken voor een eindstand die minder is dan vorig jaar.
Ja, dat bedoel ik dus ook, dat kleine intiatieven cumulatief vrij veel opleveren. Dinsdag is sowieso topdag.quote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bedrijven gaan niet in het weekend langs hoor.
En dus wat doe jij dan als lieve luisteraar/kijker met een goed hart? Juist.quote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet. De tussenstanden worden steeds minder als je ze vergelijkt met vorig jaar. En aan het begin van de ned 3 uitzending hadden ze het er net ook al over. Lijkt alsof ze zich al opmaken voor een eindstand die minder is dan vorig jaar.
Het is nooit goed.quote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat een gezeur dat het maar 35k meer is.
Oooh ja.quote:Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus ook, dat kleine intiatieven cumulatief vrij veel opleveren. Dinsdag is sowieso topdag.
Leuk, maar niet hier.quote:
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef OllieWilliams het volgende:
Kan niet wachten op Andre Kuipers trouwensWat een baas is dat
quote:Op zondag 22 december 2013 20:30 schreef DeLuna het volgende:
En morgen ga ik een muts kopen dus +10 euro van mij #zodenaandedijk
quote:Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
En dus wat doe jij dan als lieve luisteraar/kijker met een goed hart? Juist.
Zie.quote:Op zondag 22 december 2013 20:30 schreef DeLuna het volgende:
Jaa daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef OllieWilliams het volgende:
Kan niet wachten op Andre Kuipers trouwensWat een baas is dat
Misschien vergeten mensen het doordat ze dit kijken, ik was het iig wel bijna vergetenquote:
Misschien komt morgen mijn 50cm grote teddybeer binnenquote:Op zondag 22 december 2013 20:30 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 20:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien komt morgen mijn 50cm grote teddybeer binnen
Is een Chinees.quote:
GOED IDEEquote:Op zondag 22 december 2013 20:32 schreef D. het volgende:
WE ZULLEN WAT HARDER POSTEN ZODAT JE HET OP DE PLEE KAN HOREN
Je moet er maar zin in hebben. Wel leuk dingquote:
*zeepjesfabriek gaat beginnenquote:Op zondag 22 december 2013 20:32 schreef Skwish het volgende:
4,3 miljoen euro. Daar kan je heel wat zeepjes voor kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |